Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kannata tehdä paljon lapsia

Vierailija
14.10.2023 |

Jos niitä ei jaksa kasvattaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vastuutonta sekin jos lisääntyy yli varojensa. Eivät lapset pelkällä rakkaudella elä eikä enää nyky elintsolla ja kustannuksilla tuo leipääkään vanhempien suuhun kuten ennen sanottiin.

Vierailija
2/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en jaksaisi hoitaa kuin yhden tai kaksi. t. työssäkäyvä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtään muksua olen mies!

Vierailija
4/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksi joku haluaa monta lasta ja sitten tulee ongelmia erossa? 

Vierailija
5/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi tai kaksi lasta vaan riitä? 

Vierailija
6/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tehdään niin kauan että puuttuva sukupuoli tulee vaikka ei jaksaisikaan.

Vierailija
7/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta lasta ja olisi kannattanut jättää hankinnat vain yhteen lapseen ja panostaa häneen kunnolla. Nuo harjoituskappaleet on ihan hirveää seurattavaa.

Vierailija
8/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nato Suomeen ei kannata tehdä yhtään lasta. Vasta sitten kun Suomi eroaa Natosta ja EUsta, palauttaa ystävälliset välit Venäjään ja vaikka perustaa valtioliiton Venäjän kanssa. Sitten vasta kannattaa tehdä lapsia turvalliseen ja hyvinvoivaan yhteiskuntaan.

Vierailija
9/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lisääntymisviettiä on vain panovietti

Vierailija
10/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset, älykkäät ja omillaan toimeentulevat voisivat mielellään hommata 3-5 lasta. Nämä sossutolvanat sen sijaan voisivat jättää kokonaan lisääntymästä. Ikävä tosiasia on, että tämä maa tarvitsee lapsia, mutta ei kaikkia lapsia. 

Vierailija
11/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muiden lapsiluku teille kuuluu? Keskittykää ihan vain omiin asioihinne. Yleensä suurilapsissa perheissä lapset on kyllä hyvin hoidettu, osaavat käyttäytyä erinomaisesti ja kaikki kulut maksetaan ihan itse. Ihme märinää. 

Surkeampia ovat ne lapset, jotka viettävät kaiket iltansa yksin suuressa omakotitalossa, kun vanhemmat tekevät uraa. Ei ole aikaa omalle lapselle. Koulussa hakevat hirveästi aikuisen huomiota. Kyllä sisarukset ovat rikkaus. Ne jos jotkin opettavat sosiaalisia taitoja ja toisten huomioimista.

Vierailija
12/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko pullautti niitä neljä ja yhtäkään ei viitsinyt kunnolla hoitaa. Jätti lopulta 2 isälleen, yhden otti mukaan ja yhden lemppas teininä ulos. Kaikilla lapsilla traumainen lapsuus. Aina sanottiin, että jättää siihen yhteen, mutta ei. Piti saada monta kun kaverillaankin oli monta. Nyt lapset pitävät minua äitinään. Ei voinut poiskaan työntää, vaikka olin jo tosi väsynyt heitä kasvattamaan. Oli omatkin 2 hoidettavana yksin kun exä lähti nuoren perään. Joskus kotona oli 6 lasta nälkäisinä ja kaikki vailla lohtua. 

Yhden asian monikkoperheissä olen tunnistanut. Todella usein erityisesti äiti on toksinen määräävä luonne, edesvastuuton ja elää pää pumpulissa. Yhteistä on myös traumatisoituneet lapset. Ovat vähän heitteillä koko ajan ja jokainen kerjää huomiota. 

Vierailija
13/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap täysin oikeassa. Valitettavasti en tajunnut jaksamiseni rajoja etukäteen.

- 3 lapsen äiti

Vierailija
14/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkorako. En hennonnut antaa osaa adoptioon ja tulivat koko sakki kertarysäyksellä.

Vierailija
15/15 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kannata tehdä sitä yhtäkään jos siitä tulee potkupalloileva palikkapää.

Sinä se jaksat kiusata. Lapseni ei ole pelannut jalkapalloa enää  vuosikausiin ja ainakin hän on rehellinen eikä varastele kuten monet nykyään tekee.