Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö tuossa uudessa Subway-appissa todella ole enää niitä päivittäin vaihtuvia "kuponkitarjouksia"?

Vierailija
14.10.2023 |

Vai enkö vaan löytänyt?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Read my lips: "Ei ole".

Vierailija
2/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki "uudistukset" on nykyään huononnuksia? Esim. Finnairin plussauudistus käytännössä huonontaa kaikkia etuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi kaikki "uudistukset" on nykyään huononnuksia? Esim. Finnairin plussauudistus käytännössä huonontaa kaikkia etuja.

Kai se lukee alan oppikirjoissa, että esimerkiksi hinnankorotuksesta on puhuttava hinnan tarkistamisena...

Vierailija
4/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sitä ongelmaa, että Androidissa subbiapin alareunan painikkeet menevät päällekkäin Androidin painikkeiden kanssa?

Vierailija
5/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onko muilla sitä ongelmaa, että Androidissa subbiapin alareunan painikkeet menevät päällekkäin Androidin painikkeiden kanssa?

Mulla oli aluksi ensimmäisellä kirjautumisyrityksellä, mutta myöhemmin kun kirjauduin uudelleen sovellukseen niin tilanne korjaantui.

Vierailija
6/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa itse tehdä täytettyä höttöpatonkia kotona???

Vierailija
7/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvelen, että niitä tarjouksia alkaa tulla, kunhan vaan käy Subwayssä syömässä.

Uusi sovellus niin sen takia niitä vielä ei ole.

Ihan täysin kokonaan muuttunut systeemit Subwayssä. Nyt ei ole enää pisteitä joilla saadaan ilmaiseksi subeja ja juomia, vaan subirahaa joita voi hyödyntää ihan mihin tahansa ostokseensa. Mä aloitin jo heti Boss tasosta, että mahtavia tarjouksia mulle taitaa tulla 👊

Vierailija
8/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kyseisessä appia olisi jotain tarjouksia, mutta siellä ei ollut mitään. Muutenkin Subwayn tarjoukset ovat huonontuneet. Taidan poistaa koko sovelluksen.

Vierailija
9/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä arvelen, että niitä tarjouksia alkaa tulla, kunhan vaan käy Subwayssä syömässä.

Ihan täysin kokonaan muuttunut systeemit Subwayssä. Nyt ei ole enää pisteitä joilla saadaan ilmaiseksi subeja ja juomia, vaan subirahaa joita voi hyödyntää ihan mihin tahansa ostokseensa. Mä aloitin jo heti Boss tasosta, että mahtavia tarjouksia mulle taitaa tulla 👊

Oliko tämä maksettu mainos?

Vierailija
10/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne niiden leivätkin olleet jonkin virallisen leipämääritelmän mukaan epäleipiä? Ei saa kutsua leiväksi.

Vierailija
11/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä kaupassa on kuitenkin tajuta että vaikka tuotepaketin hinta onkin sama, sen grammamäärä onkin pienempi. 

Vierailija
12/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei. Aluksi itsekin olin skeptinen sovelluksen suhteen, mutta Subissa kun kävin eilen niin mulle selvennettiin miten sovellus toimii.

Myös sähköpostiini tuli ilmoitukset subirahoista ja tasostani. Paremmin kuluttavat tienaavat parempia palkintoja.

Vierailija
13/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mene kauppaan. 

2. Osta patonkia, vaaleaa tai tumaa tai siltä väliltä

3. Osta leikkeleitä, tarjontaa on. 

4. Osta tomaattia, salaattia ym, tarjontaa on

5. Osta voita, öljyä ym. Tarjontaa on

6. Tee patonkieväs. Saat niitä samaan hintaan moneksi päiväksi koko perheelle. 

7. Muista ostaa myös kunnon ruokaa. 

Vierailija
14/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei. Aluksi itsekin olin skeptinen sovelluksen suhteen, mutta Subissa kun kävin eilen niin mulle selvennettiin miten sovellus toimii.

Myös sähköpostiini tuli ilmoitukset subirahoista ja tasostani. Paremmin kuluttavat tienaavat parempia palkintoja.

Voi tyttö kulta, sinä et tienaa, vaan kulutat ihan omia rahojasi. 

Vierailija
15/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on yhteiskunnan tuet, kun  on rahaa ostella valmista sapuskaa, niin burgereita, pizzoja kuin Subway-leipiä.

Kun ei edes töissäkäviköillä ole noihin varaa.

Ja eihän sitä rahaa työssäkävijöillä voi rahaa ollakaan, kun he maksavat vuokrat, asunnot ruuat ja kaiken muun itse.

Ja vielä päälle päätteeksi elättävät teidät sinne kotisohvalle.

Vierailija
16/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Voi tyttö kulta, sinä et t

Onko ihan pakko puhua noin halventavasti?

Jos mä oon tyttönen niin sä sitten varmaan olet täti boomeri. Köyhän ajattelutapa sulla on.

Vierailija
17/17 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

1. Mene kauppaan. 

2. Osta patonkia, vaaleaa tai tumaa tai siltä väliltä

3. Osta leikkeleitä, tarjontaa on. 

4. Osta tomaattia, salaattia ym, tarjontaa on

5. Osta voita, öljyä ym. Tarjontaa on

6. Tee patonkieväs. Saat niitä samaan hintaan moneksi päiväksi koko perheelle. 

7. Muista ostaa myös kunnon ruokaa. 

Kaikki varmaankin elävät tuommoista kotielämää vaan minkälaista itse elät.

Hienosti muutat aloituksen aiheen ihan toiseksi.