Hyvään pizzaan kuuluu ohut, rapea pohja ja ei raskaasti täytettä
Siinäpä tuli lueteltua ominaisuudet, joita useimmissa Suomessa tehdyissä pizzoissa ei ole.
Kommentit (30)
Mihin ap:n kommentointi perustuu? Haluaisin tietää. Missä on paksu pohja, missä on raskaat täytteet? Mitä ovat raskaat täytteet?
Typerä aloitus. Ilman perusteluja.
Paskat. Hyvässä pizzassa on paljon täytettä. Siis oikeaa, niinkuin liha ja juusto. Parsat ja paprikat voi syöttää pupuille.
Italiassakin tiedetään, että eri alueilla on erilaisia pitsapohjia. Joten ap ei hirvee asiantuntija tässä ole.
Niin ja oreganoa ja 1,5 litran limsa pitää olla suomalaiselle.
Vierailija wrote:
Niin ja oreganoa ja 1,5 litran limsa pitää olla suomalaiselle.
Oreganoa käyttää vain raakalaiset.
Miksi tehdä pizzaa, jos haluaa kinkkusuikaleita juustomössössä?
Pizzassa tulee olla runsaasti täytteitä ja muhkea pohja. Itse käytän tavallista sämpylätaikinaa jonka kaulitsen pellille ja sivelen päälle paksun kerroksen ketsuppia. Täytteiksi kuuluvat jauheliha, ananas ja tuore tomaatti joidenka päälle laitetaan runsaasti juustoraastetta. Ja ei kun ääntä kohti!
Suomeksi ei kirjoiteta "ja ei" vaan "eikä".
Vierailija wrote:
Pizzassa tulee olla runsaasti täytteitä ja muhkea pohja. Itse käytän tavallista sämpylätaikinaa jonka kaulitsen pellille ja sivelen päälle paksun kerroksen ketsuppia. Täytteiksi kuuluvat jauheliha, ananas ja tuore tomaatti joidenka päälle laitetaan runsaasti juustoraastetta. Ja ei kun ääntä kohti!
Ihme kun italialaiset eivät ymmärtäneet kysyä sinulta reseptiä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ihme kun italialaiset eivät ymmärtäneet kysyä sinulta reseptiä.
Italot voi painua vit....
Ei pizzapohjan kuulu olla rapea. Rapea pohja on vain ötkerissä, ei oikeassa pizzassa. Ohut pohjan toki kuuluu olla. Paitsi pannupizzassa.
Mä tykkään paksupohjaisista pannupitsoista. Tärkeintä on kuitenkin täytteiden sopiva rasva- ja suolapitoisuus.
Ei ole olemassa mitään pitsalakeja. Jokainen syö sellaisia pitsoja kun haluaa.
Pizzassa ei ole TÄYTTEITÄ ollenkaan. Täyte on tuotteen SISÄLLÄ eli calzonessa on täytteitä ei pizzassa.
Joo ei todellakaan RAPEAA pohjaa vaan sellainen kivan vetkelä, ohuenohut. Reunat saa toki rapsahtaa.
Allkujaan köyhien ruokana täytteitä on ollut varmasti varsin niukasti, mutta epäilemättä köyhätkin olisivat laittaneet runsaasti täytteitä, jos olisivat voineet. Molemmat versiot ovat siis oikein, pizzaan laitetaan sitä mitä sattuu olemaan tai sitä mistä pitää.
Vierailija wrote:
Mä tykkään paksupohjaisista pannupitsoista. Tärkeintä on kuitenkin täytteiden sopiva rasva- ja suolapitoisuus.
gb2 washinton. or detroit.
Vierailija wrote:
Miksi tehdä pizzaa, jos haluaa kinkkusuikaleita juustomössössä?
- No varmaan sellaiset ihmiset, jotka tuollaista haluaa.🤪
Naantalissa heineken housessa oli kesällä hyvät pizzat kun käytiin. Niissä oli tosin aika runsaasti täytteitä.
Minkä ikäinen ap mahtaa olla?
Aika lapsellinen, kun haluaa päättää mistä muut tykkää...