Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan säälittävyydellä.

Vierailija
13.10.2023 |

Illan lämmin ateriani oli tänään muroja kuumalla maidolla.

Entä te?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen epätodennäköistä, käytännössä mahdotonta, että raskautuisin luomusti. Silti joinain kuukausina alan ajatella, että jos olenkin raskaana. 

Vierailija
82/128 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuo aikasempi pringlesnassuttaja ja sain siivottua, mutta nyt vaan itkettää. Nyyh. Hauskaa perjantaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Astuin legopalikkaan!

Niin minäkin, mutta olen 42- vuotias lapseton ikisinkku. 

Vierailija
84/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaoottinen. En jaksa hoitaa hiuksiani kunnolla. Ne ovat usein takussa. Piilotan ne päähineen alle. Kotona en jaksa siirtää tavaroita enkä edes tiedä, miksi en jaksa tai pysty. Niitä on tiellä ja väärissä paikoissa. 

Vierailija
85/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kauppakeskuksen vessassa pissalla ja vedin pöntön, joka rupesi tulvimaan. Edellisen asioijan kakat valuivat kengilleni. Hävetti tulla vessasta ulos. 

Vierailija
86/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaarit ja lattiakaivot tukkiintuvat helpisti hiusteni takia.

Vierailija
87/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin säälittävä että lueskelen vauvasivustoa ja nykyään hihittelen sillekin.

Vierailija
88/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on asioita joita ajatellessanikin jo lähes oksennan. 

Vierailija
89/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein sairas. Minulta kysellään, olenko sairas silloinkin, kun en ole sairas. Alan usein itkeä itsekseni sen vuoksi. Tuntuu että olen jotenkin irrallinen muista. Muut, normaalit ihmiset, on paperille piirrettävä yksi massapyörylä. Ja sitten olen minä, paperille erikseen piirrettävä poikkeava piste. 

Vierailija
90/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumissa ajatuksessa, jota en saisi ajatella. Kuitenkin se antaa minulle paljon vain sillä, että se on kanssani. Se ajatus. 

Vierailija
91/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen murehtinut vuosia perintöveroja ja maksettavia rahoja, vaikka onneksi lähiaikoina kukaan ei ole edes kuollut. Teen välillä laskurissa ja excelissä laskelmia ja mietin, onko se tosiaan noin paljon. Jospa olisin erehtynyt aiemmin. Listaan mahdollisuuksia, mitä voisi myydä kunnes päädyn siihen, että en edes voi yksinäni tehdä päätöksiä. Päädyn siihen, että en voi nyt ostaa uusia alushousuja vaan parsin reikäiset. Kuitenkaan en saa aikaiseksia parsia niitä, joten käytän reikäisiä ja repeytyneitä alushousuja. 

Vierailija
92/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana kun vielä järjestettiin julkisia koronatestauksia, toivoin usein, että olisi tullut korona tavisflunssan sijaan. Olisin saanut levätä rauhassa kotona yleishyväksyttävällä syyllä. 

Vierailija
93/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni sanoi minua säälittäväksi. Se oli vastaus siihen, miksi hän ei ollut halunnut kanssani seksiä kolmeen vuoteen lapsen saamisen jälkeen. Kun pyysin itku kurkussa seksiä ja läheisyyttä ja että haluaisin säännöllisyyttä, hän sanoi minua säälittäväksi. En nukkunut sinä yönä juuri lainkaan. 

Vierailija
94/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen usein sairas. Minulta kysellään, olenko sairas silloinkin, kun en ole sairas. Alan usein itkeä itsekseni sen vuoksi. Tuntuu että olen jotenkin irrallinen muista. Muut, normaalit ihmiset, on paperille piirrettävä yksi massapyörylä. Ja sitten olen minä, paperille erikseen piirrettävä poikkeava piste. 

Uniikki lumihiutale -syndrooma.

Vierailija
95/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Uniikki lumihiutale -syndrooma.

"Uniikit lumihiutaleet" alleviivaavat itse erilaisuuttaan massasta. Ei siihen kuulu se, että toiset ihmiset alleviivaavat yksittäisen henkilön poikkeavuutta muista. 

Vierailija
96/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen suhteessa varatun 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen 43v. Olen mieheen ihastunut enkä pysty lopettamaan suhdetta vaikka tiedän, että se olisi parasta kaikkien kannalta. Etenkin itseni ja miehen avopuolison kannalta. 

Pystyt siihen , kun ajattele ukkoa 17 vuotta vanhempana kuin nyt.

Vierailija
97/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kävin kauppakeskuksen vessassa pissalla ja vedin pöntön, joka rupesi tulvimaan. Edellisen asioijan kakat valuivat kengilleni. Hävetti tulla vessasta ulos. 

Minulla kävi kerran niin että meni vessanpönttö tukkoon työpaikalla ja tulvi yli. Oli sitten liian suuri lasti jota yritin huuhdella monta kertaa. Soitin kiinteistöhuoltoon ja hävisin nopeasti paikalta ennen kuin kukaan huomasi.

Vierailija
98/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen menossa talvilomallani 3:n viikon päästä Ruotsiin, koska eksä asuu siellä ja anelen häntä palaamaan takaisin yhteen.😂😂😂

No tää on kyllä musta jo tosi säälittävää😂

Vierailija
99/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin ankeaa, että lapsen hiekkalaatikossa on sepeliä!

Vierailija
100/128 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma, että kun menin metsään marjoja keräämään, karhut teki nuotion tuvakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan