Kilpaillaan säälittävyydellä.
Illan lämmin ateriani oli tänään muroja kuumalla maidolla.
Entä te?
Kommentit (128)
Inhoan huutoa ja riitelyä, koska jouduin sitä lapsena ja nuorena kuuntelemaan. Ajattelin aina, että en koskaan hankkiudu yhteen huutavan ihmisen kanssa. Olen huomannut itse muuttuneeni siihen suuntaan, että tulvahdan kumppanille yli helposti pienestäkin syystä. Saatan saada hänelle silmittömän raivarin esimerkiksi jos hän hoputtaa vapaa-ajalla ja töissä on ollut jatkuvaa aikataulupainetta.
Vierailija wrote:
Olen murehtinut vuosia perintöveroja ja maksettavia rahoja, vaikka onneksi lähiaikoina kukaan ei ole edes kuollut. Teen välillä laskurissa ja excelissä laskelmia ja mietin, onko se tosiaan noin paljon. Jospa olisin erehtynyt aiemmin. Listaan mahdollisuuksia, mitä voisi myydä kunnes päädyn siihen, että en edes voi yksinäni tehdä päätöksiä. Päädyn siihen, että en voi nyt ostaa uusia alushousuja vaan parsin reikäiset. Kuitenkaan en saa aikaiseksia parsia niitä, joten käytän reikäisiä ja repeytyneitä alushousuja.
Alle 20 000 perinnöstä et maksa mitään veroja. Voit periä vaikka 10 ihmistä joilta jokaiselta saat 19 999€ ja mitään veroja ei mene.
Löytyy paljon mutta en kerro. Sinänsä ei säälittävä kaikki, mutta kamalia. Ihan kympillä vedetty monet hankalat tilanteet.
Vierailija wrote:
Joskus alapeukuttelen toisia kommentteja, jos omaani on alapeukutettu. Saatan alapeukuttaa, vaikka olisin samaa mieltä. 🙄
Tämä kuulostaa tosi mystiseltä! 😀 Ehkäpä sääkin multihuipennus?
Av-foorumilla alapeukuttaa harrastuksena?
Vierailija wrote:
Inhoan huutoa ja riitelyä, koska jouduin sitä lapsena ja nuorena kuuntelemaan. Ajattelin aina, että en koskaan hankkiudu yhteen huutavan ihmisen kanssa. Olen huomannut itse muuttuneeni siihen suuntaan, että tulvahdan kumppanille yli helposti pienestäkin syystä. Saatan saada hänelle silmittömän raivarin esimerkiksi jos hän hoputtaa vapaa-ajalla ja töissä on ollut jatkuvaa aikataulupainetta.
Minä en koskaan ole huutanut kumppanilleni. Eikä minullekaan koskaan ole huudettu. Olen pari kertaa nähnyt kun ihminen huutaa toiselle ja on järkyttävää!
Asun ulkomailla ja haluan takaisin Suomeen.
En kuitenkaan saa aikaiseksi hakea töitä jmtai tehdä muuta sen eteen, niin ruikutan itsekseni pimeässä ja itken yksinöisyyttäni ja saamattomuuttani. En kelpaa kellekkään seurustelukumppaniksi enkä töihin.
Kelpaan vain heittopussiksi ja töissäni asiakkaiden haukkumaksi
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen murehtinut vuosia perintöveroja ja maksettavia rahoja, vaikka onneksi lähiaikoina kukaan ei ole edes kuollut. Teen välillä laskurissa ja excelissä laskelmia ja mietin, onko se tosiaan noin paljon. Jospa olisin erehtynyt aiemmin. Listaan mahdollisuuksia, mitä voisi myydä kunnes päädyn siihen, että en edes voi yksinäni tehdä päätöksiä. Päädyn siihen, että en voi nyt ostaa uusia alushousuja vaan parsin reikäiset. Kuitenkaan en saa aikaiseksia parsia niitä, joten käytän reikäisiä ja repeytyneitä alushousuja.
Alle 20 000 perinnöstä et maksa mitään veroja. Voit periä vaikka 10 ihmistä joilta jokaiselta saat 19 999€ ja mitään veroja ei mene.
Eikös tuo ole aika epärelevantti kommentti? Jos joku murehtii pitkään veroja ja laskeskelee niitä laskurilla ja pohtii, mitä voisi myydä, eiköhän ole selvää että maksettavaa tulee paljon... Esimerkkinä että jonkun vanhemmathan voivat omistaa vaikka 700 000 eurolla kiinteää omaisuutta, esim. kodin, mutta mitään ei voi välttämättä laittaa myyntiin ellei leski halua.
Olen venäjää myötäilevä trolli ja minua hävettää valehdella päivästä toiseen. Lääkitsen itseäni alkoholilla. Se ei kuitenkaan auta, sillä tiedän ihmisten vain nauravan minulle ja halveksivan täysin kunniattomia avauksiani.
Tiedän olevani säälittävä, moraaliton näätä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä en koskaan ole huutanut kumppanilleni. Eikä minullekaan koskaan ole huudettu. Olen pari kertaa nähnyt kun ihminen huutaa toiselle ja on järkyttävää!
Sinä et ainakaan voita tätä kilpailua. Lue otsikko. Kilpaillaan säälittävyydellä. Onko sinun kilpailuvalttisi kertoa, miten olet säälittävää ihmistä parempi? Vai onko sinulla jotain muuta annettavaa säälittävyyskisaan?
Missä pitkäaikaistyöttömät ja elämäntapatukilaiset ovat?
Olen nainen jolla ei ikinä ole ollut parisuhdetta ja olen ylläpitäjä sivustolla.
Minulla on ollut 2 vuotta salasuhde naimisissa olevaan perheelliseen mieheen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kävin kauppakeskuksen vessassa pissalla ja vedin pöntön, joka rupesi tulvimaan. Edellisen asioijan kakat valuivat kengilleni. Hävetti tulla vessasta ulos.
Minulla kävi kerran niin että meni vessanpönttö tukkoon työpaikalla ja tulvi yli. Oli sitten liian suuri lasti jota yritin huuhdella monta kertaa. Soitin kiinteistöhuoltoon ja hävisin nopeasti paikalta ennen kuin kukaan huomasi.
Yksi vieraani yhdessä lomakämpässä oli tehnyt niin suuren ja kovan pökäleen wc-pyttyyn ettei sitä saanut huuhdottua alas, minä huomasin. Kämpässä oli myös toinen vieras ja näiden kahden välillä oli kitkaa jota yritin kaikin tavoin hillitä. Minulle tuli kova kiire hienontaa ensimmäisen tekemä pökäle, jotta se toinen henkilö ei hikeentyisi asiasta koska arvaisi kyllä kenen tekosia se oli. Yritin tehdä sen mahdollisimman huomaamatta.
Tähän päivään mennessäkään en ollut vielä kertonut kenellekään pökäleenhienonnusoperaatiosta vaikka siitä on jo monta vuotta.
Vierailija wrote:
Olen venäjää myötäilevä trolli ja minua hävettää valehdella päivästä toiseen. Lääkitsen itseäni alkoholilla. Se ei kuitenkaan auta, sillä tiedän ihmisten vain nauravan minulle ja halveksivan täysin kunniattomia avauksiani.
Tiedän olevani säälittävä, moraaliton näätä.
Joo sunlaisille ei riitä kyllä yhtään sympatiaa. Lopeta se näätäily.
Olen niin köyhä ettei minulla ole varaa viedä lapsiani Thaimaahan joka vuosi
Vierailija wrote:
Olen niin köyhä ettei minulla ole varaa viedä lapsiani Thaimaahan joka vuosi
Miksi ihmeessä pitäisi?
Vierailija wrote:
Tein pakastepitsaa uunissa pelkän ritilän päällä kun pitsapelti oli tiskikoneessa. Pitsa valui ritilän läpi uunin pohjalle ja paloi sinne kiinni... Tyhmyydestä ja laiskuudesta rangaistus.
Kyllä sen voi ritilän päällä paistaa kunhan laittaa alle leivinpaperin.
Tiedän että miestä ei kiinnosta, mutta ryntään vastaamaan kuin teinityttö heti kun viestiä tulee. Sanoin itselleni, etten enää ehdota tapaamista, silti tein senkin ihan ajattelematta. Nyt on morkkis.
Äitini kuolemasta tuli juuri vuosi täyteen. Ikävä on kova edelleen, vaikka moni lohdutti, että aika parantaa.
Joskus alapeukuttelen toisia kommentteja, jos omaani on alapeukutettu. Saatan alapeukuttaa, vaikka olisin samaa mieltä. 🙄