Kilpaillaan säälittävyydellä.
Illan lämmin ateriani oli tänään muroja kuumalla maidolla.
Entä te?
Kommentit (128)
Minä olen kuulkaas niin säälittävä, että spurgut antoivat pyytämättä minulle rahaa kun kävin kaupungilla.
Kävelin päiväkodin ohi. Pikkulapset osoittelivat sormella ja heittelivät kävyillä.
Menin lähikauppaan. Kauppias keräsi minulle kassillisen leipää ja hedelmiä, ja sanoi ettei tartte maksaa.
Olen niin säälittävä mies,että kaikki naiset antaa minulle vaan säälistä seksiä.
Minä äänestin Persuja. Aika paha.
Otin rescue-koiran. Se pissasi kintuilleni ja sitten hylkäsi minut.
Vierailija wrote:
Olen jotenkin todella kömpelö välillä! Tuntuu että melkein viikottain hajotan jotain! Eilen hajosi lautanen, muutama päivä sitä ennen jotenkin irtosi sähköpistoke seinästä kun vedin töpseliä irti! En enää osta mitään arvokkaampaa kun kuitenkin hajotan! 😁
Hukkaan myös tavaroita!
Komppaan kömpelyydellä! Tänään iskin itseäni kaapinovella täydellä voimalla huuleen. En ole ihan varma mitä siinä tapahtui mutta huuli on nyt kipeä ja siinä on haava :D
Kuukautiset jomottavat lääkkeistä huolimatta. Pahoinvointi, väsymys, migreeni. Odotan vaihdevuosia kuin kuuta nousevaa.
Olen ihastunut täysin out of my league mieheen. Eli hän on täysi 10, minä luuseri. Mies on komea kuin filmitähti ja tietenkin naimisissa. Mutta vaikka olisikin vapaa niin ei hän pieraisisikaan suuntaani. Pahinta on, että eräs tuttuni tietää ihastuksestani ja naureskelee varmaan minulle koko ajan.