Keskiluokka, millainen on perjantai-iltasi?
Kommentit (64)
No ei kyllä yhtään minkäänlainen. Väsyttää. Suihkuun pitäisi mennä. Telkkarista ei tule yhtään mitään katsottavaa, joten joutaa nukkumaankin ajoissa.
Vierailija wrote:
Liikaa vaihtoehtoja, niin en osaa yksin päättää. Jos kutsuisin vanhempien lasten biologisen isän taas tarkastamaan onko kuparikierukka paikallaan, kun ovulaatioaika taas lähenemässä ja ensi viikolla alkaa sairasloma ja varmaan muutto. Salkkareita voisi myös katsoa yhdessä. Sitten hommata taloudellista hyötyä SPR:lle. Viini ja rypäleet ovat 🤢, kahvi mustana tai kahvi stevialla ja kaurabaristalla. Tuloni kyllä ovat keskitason alapuolella todennäköisesti marraskuulle saakka. Terveys on sairaanhoitajan mukaan kunnossa. Järkyttynyt miten paljon paino tippunut, vaikka en ole tehnyt omasta mielestäni mitään synnytyksen jälkeen. Verenpainettakin olen saanut kahvilla ja röökillä nostettua niin, että olen taas työkykyinen marraskuussa. 🩷🩷🩷🩷
W t perjantai?
Lätkää telkusta, makkaraa leivinuunissa paistumassa ja vissyä.
Kuivausrumpu pyörii, makaan itse sohvalla kissan kanssa selaten vauvaa.
Squashia duunikaverien kanssa ja siitä implementoimaan parit jälkipelijuomat.
Mies ja lapset ovat viikonlopun sukulaisissa, joten minä ostin einesaterian lähimarketista. Muutoin olen siivonnut ja pessyt pyykkiä koko illan ja nyt palstailen telkkarinkatselun ohella. Normaalisti söisimme perjantaisin uunissa lämmitetyt pakastepitsat, mutta en viitsinyt vaivautua yksin
Pādèliā ja sen jälkeen juomaan trendikkäät pi enp an1mon oluet.
Töistä kotiin klo 14. Koirien lenkitys, kauppareissu. Noutopizzaa ja perjantaikukat. Illalla sauna, pari lasia skumppaa ja Vain elämää. Mä oon tylsä ja nautin rutiinista.
Haaveillaan ulkomaanmatkoista ja astianpesukone rumpsuttaa.
Oliko nämä tosiaan keskiluokkaa? Mä olen ulkomaan asunnolla, katson uutisia paikalliselta kanavalta ja mietin kevyesti sijoitussuunnitelmaa. Iltapalaksi nespresso-kahvia, illallinen oli munakoiso-vihannesvuoka. Huomenna rannalle ja salille, maanantaina asuntoesittelyyn.
Torkuin alkuillasta reilun tunnin nojatuolissa kissa sylissä. Sen jälkeen olen palstaillut, lukenut kirjaa ja katsonut tv. Nyt odottelen, että tytär tulee lentokentältä ystäväänsä hakemasta. Kun kotiutuvat, syödään salaattia ja patonkia viinilasillisten kanssa. Aamulla lapsenlapsi tulee hoitoon 🥰
Kävin töiden jälkeen tallilla perjantaimaastossa hevoseni kanssa. Tallilta kotiin telmimään koiranpennun ja isomman koiran kanssa. Mies ollut koko päivän etätöissä. Leivottiin illalla vielä keksejä yhdessä.
Vaimo oli iltavuorossa töissä.
Soittelin keinutuolissa haitaria ja lämmittelin leivinuunia.
Kahvia join.
Vaimoni kotiuduttua ävimme moikkaamassa sairasta ja alkoholisoitunutta nuoruudenystävääni.Vaimoni leikkasi kaverin hiukset.
Kävin saunassa, join pari kaljaa saunan jälkeen, söin kevyen illallisen, soittelin vähän kitaraa ja katselin tv:stä jotain joutavaa.
Join parikymmentä olutta.
Nyt on pää hieman kipeä.
Saunassakin tuli käytyä.
Sitten tuli poliisiopisto moskovan keikka , mutta se ei ole kyllä tavallaan enää sitä samaa sarjaa eikä yhtä hyvä kuin muut.
Vierailija wrote:
Oliko nämä tosiaan keskiluokkaa? Mä olen ulkomaan asunnolla, katson uutisia paikalliselta kanavalta ja mietin kevyesti sijoitussuunnitelmaa. Iltapalaksi nespresso-kahvia, illallinen oli munakoiso-vihannesvuoka. Huomenna rannalle ja salille, maanantaina asuntoesittelyyn.
Keskiluokka on laaja, etkö tiennyt?
Poden flunssaa, luin uutisia Lähi-Idästä, söin juustosämpylän iltakahvin kanssa ja katsoin pian poistuvan jakson Antiikkimakasiinia.
Käytiin syömässä lähiravintolassa, ehtoo menikin ruokia sulatellessa. Puoliso otti pari olutta, minä kupin kuumaa glögiä.
Tv ja iltakahvi.