Keskiluokka, millainen on perjantai-iltasi?
Kommentit (64)
Sauna, sen jälkeen yksi rivi suklaata, oli jotain karvainen manteli tms. kaupassa ja sitä maistellaan. Muuten aika lailla löhöilyä. Kaupasta tulin äsken. Täyttelen ehkä sanaristikoita ja luen "eloonjääneet tytöt" -kirjaa, jonka löysin kirppikseltä.
Liikaa vaihtoehtoja, niin en osaa yksin päättää. Jos kutsuisin vanhempien lasten biologisen isän taas tarkastamaan onko kuparikierukka paikallaan, kun ovulaatioaika taas lähenemässä ja ensi viikolla alkaa sairasloma ja varmaan muutto. Salkkareita voisi myös katsoa yhdessä. Sitten hommata taloudellista hyötyä SPR:lle. Viini ja rypäleet ovat 🤢, kahvi mustana tai kahvi stevialla ja kaurabaristalla. Tuloni kyllä ovat keskitason alapuolella todennäköisesti marraskuulle saakka. Terveys on sairaanhoitajan mukaan kunnossa. Järkyttynyt miten paljon paino tippunut, vaikka en ole tehnyt omasta mielestäni mitään synnytyksen jälkeen. Verenpainettakin olen saanut kahvilla ja röökillä nostettua niin, että olen taas työkykyinen marraskuussa. 🩷🩷🩷🩷
Ruoka uunissa ja odottelen vaimoa kotiin. Köy kaupan kautta kotimatkalla. Kalaa ja kasviksia tänään. Ajoissa nukkumaan kun huomenna meillä aikainen herätys. Ei siis mitää ihmeellistä tänään.
Baariinkin voisin lähteä, jos päihdeongelmaiset kaverini kokisivat tarvetta terapiapalveluilleni. 🩷🩷🩷🩷
Itselläni ei ole töitä vaikka haluaisin, niin pidä sinä suusi.
Ei kaikki olleet hauskoja tai komeita. Tapahtumarikasta oli
Vein verkot merelle ja nyt kahvia ja Kaikenkarvaiset ystäväni loppu illaksi dvd.ltä.
Ihanaa tämä että ystävistä tai kavereista pitää erikseen mainita että ovat akateemisia. Ehtaa vauvaa 😄😄. Muuten kukaan ei siis usko että olet keskiluokkainen?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Syödään kera muusin, sienikastikkeen, ruisleivän ja oluen..
Mä en käsitä, miksi ihmiset murjoo kieltä näin. Tuo ”kera” tulee lauseessa täsmälleen samaan paikkaan kuin tulisi sen vastine ”kanssa”. Tässä tapauksessa siis viimeiseksi. Sitä ei murjota tuonne väliin koska se ei ole mikään prefiksi.
Noin siitä tulee runollisempi.
Anoppi ja appi on kylässä. Tulin just jumpasta, mies tekee vielä hetken töitä, anoppi kokkailee jotain pastaa. Syödään kunhan lapset menee nukkumaan ja otetaan varmaan vähän viiniäkin. Katsellaan varmaan telkkaria tai jotain elokuvaa ruoan jälkeen.
Vierailija wrote:
Tilattiin pizzat/kebabilla. Edellisen kerran tilattiin viime talvena ja lapset alkoivat kyselemään, voitaisko nyt. Sen jälkeen luen kirjaa ja juon ehkä lasin punaviiniä.
Käperrytkö kirjan ääreen?
Orja* tuo kohta ovelle ruokaa. Oven tällä puolella oleminen tarkoittaa keskiluokkaa.
*Wolt
Tunnin pyöräily puolison kanssa, sauna ja yksi olut.
Viiniä ja tapaksia sekä sen jälkeen Netflix and chill. Puolison kanssa tietysti.
Olen työtön ja tuo kuulostaa mun perjantai-illalta.
Vierailija wrote:
Olen työtön ja tuo kuulostaa mun perjantai-illalta.
Minä olen ollut työttömänäkin joskus. Ei minun viikonloput erityisemmin eroa nykyään keskituloisena työttömyysajoista. Täyttelin ristikoita ja luin kirjoja silloinkin. Ainoa ero on, että nykyään saatan lähteä johonkin tapahtumiin mihin silloin ei raskinut.
Uimaan uimahalliin ystävän kanssa. Illalla ruokaa ja vähän herkkuja.
Ensin lenkille. Sitten Chicago -style pannupizzaa ja kuohuviiniä.