Erika Helin kritisoi Maria Veitolan huumoria
Kommentit (32)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jo on herkkänahkaista porukkaa. En näe mitään syytä loukkaantua Veitolan postauksista. Muuta kuin itsensä esille tuominen.
Veitola on ansioitunut journalisti, noi kaksi muuta eivät ole, Helin ja Ketola. Miksi siis yrittävät edes käydä älykästä keskustelua mediassa? Keskittyisivät siihen, minkä parhaiten osaavat.
Ai pyllistely?
Sekin. Älyllä loistaminen ei taida olla kumpaisenkaan vahvin osa-alue. Kielellisessä ilmaisussa ja perustelussa näkyy korkeakoulutuksen puute. Ei siinä ole sinänsä mitään vikaa. En silti lähtisi väittelemään itseäni taitavamman kanssa. Siinä tulee väistämättä fiilis sivusta räksyttämisestä.
Veitola:
- ruma
- ei osaa oikein mitään
- vanha
- ifemakkoi
Vierailija wrote:
Mikseivät nämä muovinuket näe itse omaa typeryyttään?
Kun kehua vaan pitäisi.
No, mielenterveyshän niillä on mitä on...
Itse arvostelevat niitä, jotka näyttävät ihmisiltä.
Olisi tarpeeksi älyä edes pysyä lestissään. Kukin olkoon mitä on, mutta ärsyttää tuo, että esittää jotain muuta.
Tosi törkeitä kommentteja Veitolasta.
Vierailija wrote:
Veitola:
- ruma
- ei osaa oikein mitään
- vanha
- ifemakkoi
Koska ei vastaa nykyajan muovi- ihmisen "ihannetta"?
Näinhän se, aina🤣
Aidosti kaunis ihminen ei tuijota vain omaa napaansa.
Mutta turha sitä näille bimboille on sanoa...
Eihän ne mitään ihmisyydestä ymmärrä.
Vierailija wrote:
Eikö hassua jos sama henkilö, samoissa tilanteissa, samoin laitettuna, voidaan kuvata joidenkin puolelta liian ulkonäkö keskeiseksi, jolle ne merkitsee liikaa ja joidenkin toisten puolesta taas kuvataan henkilönä, joka ei pidä niin hyvää huolta itsestään ja voisi meikata enemmän ja panostaa pukeutumiseen enemmän.
Maria Veitola pilailee itsensä kustannuksella, mutta samalla pitää typerinä näitä hunajabeibejä osu ja uppos näköjään.
Vierailija wrote:
Mikseivät nämä muovinuket näe itse omaa typeryyttään?
Kun kehua vaan pitäisi.
No, mielenterveyshän niillä on mitä on...
Itse arvostelevat niitä, jotka näyttävät ihmisiltä.
No ei se rusina riitä muuhun, kun peilistä katseluun.
Vierailija wrote:
Moni muukin on sanonut Veitolalle että hän on ruma, ilkeä ja osaamaton.
Minäkin olen ja ylpeä siitä. Ikinä en alentuisi miehille alastonkuviin, vaikka oliskin kroppaa. Mutta 3 lasta synnyttänyt ja imettänyt, silti kannan ylpeästi raskausarpeni. Olen sentään saanut lapseni❤️
Vierailija wrote:
Veitola ei kovin viehättävä.
Niin kumia huuliin, niin voi näyttää samalta kuin Erika Helin ja Johanna Tukiainen, sekä lukuisat muut identtiset kumihuulet. ❤️
Vierailija wrote:
En voi kun nauraa tälle nykyajan pas..... journalismille. Eikö ihmisillä ole tosiaan mitään muuta tekemistä kuin seurata julkkiksia?
Onneksi meillä on superstar Erika Helin. Josta kukaan ei edes tiennyt ennen Hirviniemen kiimaa.
Olen erittäin hyvä, ellen täydellinen, erittäin hyvä täydellinen...
En voi kun nauraa tälle nykyajan pas..... journalismille. Eikö ihmisillä ole tosiaan mitään muuta tekemistä kuin seurata julkkiksia?