2.v lapsen kanssa lentokoneeseen ja matkasuunnitelmat vielä auki
Hei! Saimme taulutelevision oston yhteydessä majoituksen viikoksi.
kts: http://www.samsung.com/fi/current/campaign/wff/site/index.htm?csref=_in…
Mihin kohteeseen suosittelisitte lähtöä? Ja lähtöajan kohta olisi syys-marraskuu 2007. Lentoliput ja matkat hotellille pitää maksaa itse. Lento pitäisi olla suora ja hotellikin saisi olla lähellä lentokenttää. Olen kerran käynyt kreikassa mutta siitäkin jo 14 vuotta eli ei muistikuvaa. Muut matkalaiset eivät ole matkustaneet lentäen. Mitä muuta kannattaa jo etukäteen miettiä matkaa varatessaan?
kiitos, jos joku viitsii kertoa mielipiteensä.
Kommentit (3)
Aivan ihana paikka, miehen sisko asui siellä ennen, ja olen jo pitkään haaveillut pääseväni sinne lomalle :) 2-3 kertaa olen siellä käynyt, mutta silloin asuimme miehen siskon luona armeija-alueella emmekä hotellissa.
Izmiriin saa halpoja lentoja, ja Izmiristä pääsee helposti Foçaan bussilla. Turkissa on halpaa ja lämmintä, Foça on ihanan rauhallinen, sieltä puuttuu ne perinteiset turkkilaiset sisäänheittäjätkin täysin ;) Kauniit uimarannat, ostosmahdollisuudet on ihan ok Foçassakin ja jos haluaa shoppailla oikein kunnolla niin Izmiriin, ostosparatiisiin, ei ole pitkä matka.
Mun mielipiteeni ei ehkä ole kaikkein puolueettomin, mutta minä valitsisin noista vaihtoehdoista ehdottomasti Foçan!
Kyselen siis onko Hollanti lapsiperheelle hyvä matkustuskohde?
2-vuotiaan kanssa noista kohteista lähtisin viikoksi Espanjaan, Kreetalle, Maltalle tai Portugaliin. Ja mieluiten syyskuussa, niin on vielä kunnolla lämmintä ja vesielämästäkin voi nauttia. Jos lapsi on täyttänyt 2 niin hänestä menee liki täysi maksu koneessa, mutta siitä hyvästä saa oman istumapaikan.
Lennot todenäköisesti tulee halvimmiksi Espanjaan, sinne on paljon vaihtoehtoja ja kalliimmiksi Portugaliin. Suorat lennot on ainakin, kun käyttää matkatoimistojen pelkät lennot vaihtoehtoa tai ostaa lomalennot finnairilta, ainakin Etelä-Espanjaan myös Air Finland.
Tosin itse en ole kokenut koneenvaihtoja mitenkään ylitsepääsemättömäksi rasitteeksi yhden taaperon kanssa matkustaessa.
Niistä hotelleista kannattaa katsoa, mikä vaikuttaa sellaiselta, joka tarjoaa eniten teidän perheelle.