Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noloa olet tehnyt teinirakkauden eteen? Hauskimmat jutut kehiin!

Vierailija
28.12.2006 |

Itse rakastin palavasti ensirakkauttani noin 5 vuotta, suunnilleen koko ala-asteen. Yritin päästä pojan puheille keinolla millä hyvänsä. Suunnittelin myös voittavani hänen sydämensä hankkiutumalla hänen äitinsä bestikseksi. Siksi istuin heillä äiskän kanssa keittiössä puhumassa pikkuvanhasti elämän ongelmista ja tragedioista. Yritin olla myös ymmärtäväinen poikalapsen äitinä olemisen vaikeuksista. Vieläkin häivähtää puna poskilla, kun tämän perheen tapaan. Vaikka lienevätkö ihan niin syvää ihastustani aistineet, kuin itse olekaan tuntenut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin aina ihan täydelliseen kipsiin kun ihastukseni katsoikin minuun, joku puhui hänestä jne. Isommat tytöt saivat selville ihastukseni, no ihme, ei kovin vaikeaakaan, ja kiusasivat minua siitä jatkuvasti. En kehdannut pyytää opettajalta tai vanhemmilta apua kiusaamiseen, syystä. Lopulta ihastukseni tuli sanomaan minulle, että olen tosi kiva tyttö eikä minun pidä välittää kiusaamisesta. Se on kuulemma ihan tyhmää, koska toisesta tykkääminen on maailman hienoin asia. Juttu kääntyikin siis niin, että poika oli minusta kiinnostunut, mutta mä vaan olin ihan cool kun ei kato kiinnostanut.

Aikojen päästä selvisi, että pojan äiti oli kuullut tilanteesta ja pistänyt poikansa sanomaan noin. No olikin ehkä vähän turhan kasvatuksellista 10-vuotiaan omaksi jutuksi tuo tykkäämisen globaali hienous.

Vierailija
22/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa rinnakkaisluokkalainen lähetti kirjeen ja pyysi treffeille x- paikkaan nimettömänä. Urkin henkilöllisyyden selville monimutkaisen salapoliisityön kautta ja kun kysyin miksi hän on kiinnostunut minusta sain kaikenkattavan vastauksen : " Olen aina tykännyt enempi ruskeaveriköistä" . Kuinka erikoislaatuiseksi tunsinkaan itseni! Suhteemme ei edennyt edes treffeille saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tosin aika söötti, ei teinivuosilta vaan ala-asteelta :) Olin ekaluokkalainen, ja luokallani oli KALLE. Voi Kalle <3 Tuijottelin tunnit pitkät, piirtelin vihkoihin sydämiä, kotona liimasin koulupöytääni lappuja: Kalle on magee, Kallella on rasvis, I LOVE KALLE, Kallella on voogu... Ei ollut hajuakaan mikä on rasvis tai voogu, mutta käsitykseni mukaan se oli varmasti jotain huippumakeeta! ;)) Eräänä iltana kun katsoin ikkunasta, seisoi pihallamme KALLE! Äitinsä ja isänsä kanssa, olivat tulleet katsomaan naapuriasuntoa, johon sitten muuttivatkin. Menin ihan sekaisin, ryntäsin pihalle isän kumisaappaissa ja punaisissa sukkiksissa, hankea oli niin paljon että meni saappaista sisään... äiti tuli kyllä äkkiä huutamaan että sisälle sieltä!

Yhtenä aamuna sitten, ennen koulua, keksin juonen. Lähdin koiran kanssa pissilenkille talon kulmalle, ilman avaimia (vanhemmat olivat jo lähteneet töihin). Sitten hädissäni naapurin ovikelloa soittamaan, sain olla heillä kunnes äiti ehti kotiin. KALLE oli kotona, olin onnesta soikeena! Seuraavana päivänä maailma romahti: Kalle nauroi luokan muille pojille isoon ääneen: TOI OLI MEILLÄ EILEN SUKKAHOUSUISSA! Siihen loppui se rakkaus :)

Vierailija
24/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole uskaltanutkaan puhua mitään.

Luojan kiitos, en ole koskaan keksinyt mitään nolompaa tai epätoivoisempaa!

Vierailija
25/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta muistelkaa, miten vahvoja tunteet silloin olivat ja miten vahvempaa kaiken kokeminen oli! Kymmenen vuotta lisää ja kaikki on laimeaa. :|

Vierailija
26/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kaverin kanssa itseaiheutettiin onnettomuus (siis liveverta jne.) ja sitten soitettiin ihastukselle, että lähtis kyytiin terkkariin. Ko. tyyppi sattui olemaan treeneissä. Onneks saatiin toinen tyyppi viemään tikattavaks...

Vierailija
27/29 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pari pahinta (voisin kyllä lisäksi allekirjoittaa kaikki nro14 kirjoitukset,heh):

-olin todella " lätkässä" erään kaverini kaverin isoveljeen. Kirjoitin tälle kirjeen jonka kaverini postitti kaverilleen joka antoi sen isoveljelleen. Allekirjoituksena oli " Johanna" (mun toinen nimi) ja kysymykset taattua esiteini-laatua :D Mikä on sun lempiväri,sun lempparikappale,mitä katsot talkkarista jne... voi ei :DD Poika oli tuolloin kai 17-18v :D ja vastasi kiltisti kaikkiin JA liitti kuvansa mukaan,vaikka ilmoittikin hienotunteisesti,että hänellä menee nyt opiskelut kaiken muun edelle.

Myöhemmin olen saanut selville,et hän todellakin ON niin hienotunteinen ja suloinen,että silloinkin osasi ajatella pikkuteinin tunteita :)

-toinen oli näitä " häläreitä" ,eli pilasoittoja,soitin nimellä Jaana ja kun ihastus vastasi niin tenttasin kaikenlaista. Kun kuitenkin ihastus meni kysymään,että missä koulussa olen (olin muka jo ammattikoulussa,oikeesti 13v...) niin vastasin hätäpäissäni Pitsinnypläyskoulussa :D juu-u... :):):)

Vierailija
28/29 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös nimettömiä rakkauskirjeitä... Niin myöskin minä. Aivan noin ihania tarinoita mulla ei kuitenkaan ole kerrottavana, kuin teillä. Aivan ihquja kerrassaan, muistuu niin omatkin kokemukset mieleen! <3

Vierailija
29/29 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aloin tupakoimaan, ettei ihastukseni pitäisi minua mamman tyttönä. Myöhemmin menin saman ihastuksen veljen kanssa sänkyyn, jotta sain näytettyä kelpaavani suuresti ihailemalle isoveljellekin.

- Kuljin erään nuoren miehen kyydissä kerran viikossa harrastukseen X 15 kilometrin päähän (hän kulki väliä sopivasti muutekin) eli mitään harrastusta ei ollut vaan tulin aina bussilla heti takaisin....