Vähäpukeisten ja paljastavien kuvien tarkoitus instassa, niin....mikä se on?
Ketään tuomitsematta, arvostelematta ja tietoisena siitä että seksuaalinen ahdistelu ei ole ok ikinä, kysyn kuitenkin: Miksi (yleensä poikkeuksetta) nainen laittaa itsestään eroottissävytteisiä, paljastavia kuvia instaan (en puhu of:sta, se on erikseen ja tehdään rahan takia), mutta ei kestä kuolauskommentteja miehiltä? MIkä näiden kuvien tarkoitus on? Mikä on esim. peppukuvan tarkoitus?
Mä olen kohta 50-vuotias nainen ja jo eri sukupolvea kuin suurin osa "paljastelijoista", joten ihan täysin pointti ei avaudu. Mun nuoruudessani ei somea ollut, mutta jos olisi ollut, niin luulen että miesten silmille tällaiset kuvat olisi tarkoitettu. Asialliset vastaukset olisi ok. :)
En tiedä sallitaanko tällaista avausta täällä, mutta haluaisin herättää keskustelua asiasta, puolesta, vastaan ja vaikka minkälaisia mielipiteitä.
Kommentit (82)
Vierailija wrote:
Naisten tulisi ottaa huomioon kasvavat tytöt, jotka ottavat vääränlaista mallia pyllistelykuvista.
Ei ole normaalia, että nainen esiintyy vähäpukeisesti julkisesti, ja samanaikaisesti ihmettelevät, miksi miehet tuijottavat häntä.
Kyseisiä kuvia miehet käyttävät vain hyväkseen tyydyttääkseen itseään.
Tällaisen roolimallin naiset, ja äidit haluavat tyttärilleen antaa ?
Onko oikein, että pyllistelet ja naapuri tai sukulainen näkee sinut ?
En ole kenenkään äiti, enkä vastuussa toisten kakaroista. Taidanpa alkaa ottamaan herutuskuvia ihan vaan koska voin. Ei kiiinnosta hittojakaan teidän saarnaavien mammojen kieroonkasvavat kakarat.
-vela
Ja tuo muilta arvostuksen saaminenkin on virheellistä ajattelua. Ihminen kuvittelee saavansa sillä arvostusta muilta, mutta se ei tarkoita sitä että niin tapahtuu.
Loppupeleissä karua on se, että ketään ei lopulta kiinnosta niin paljon mitä ajattelisi. Jos etsit arvostusta suorittamalla, treenaamalla hyvää kroppaa tai jollain muulla tavalla menestymällä -palkinto ei olekaan niin suuri, kuin olisi toivonut.