IL : Euroopan suurin bordelli - jokaisen miehen tulisi kokea se ainakin kerran
Toimittaja kävi tutustumassa bordelliin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/86a8649b-f8b1-4bb3-9e0d-ba2fa990248a
Kommentit (150)
Vierailija wrote:
Ilmeisesti miehille ei ole väliä jos vaikka omat tyttärensä työskentelevät siellä Pascassa. Tai äitinsä. Tai mummonsa.
Meillä Suomessa miehet pitävät naisia tasa-arvoisina ja itsenäisinä ihmisinä, jotka kykenevät itse päättämään työnsä. Esimerkiksi Lähi-idässä on asia toisin.
Vierailija wrote:
Kölnissä sijaitseva Paska. Vai että sellainen pitäisi jokaisen miehen kokea. Miksi? Onko jotenkin kiihottavaa mennä isoon rakennukseen, joka on täynnä muitakin miehiä, jotka ovat kalu kovana valitsemassa vähäpukeista naista 15 minuutin rynkytyssessioon jossain pienessä huoneessa, jonka molemmilla puolilla ja ylä- ja alapuolella on samanlaiset pienet huoneet, joissa on myös samanlainen rynkytyssessio meneillään? Samalla kun tietää, että saman vuorokaiden aikana siinä huoneessa on käyty läpi jo useampi samanlainen rynkytyssessio?
Uuuuh, sexxxxyyyy!
Kyllä. Mikään ei ole sen kiihottavampaa kuin muodokas nainen, jota on jo pantu pitkin päivää ja on siksi valmiiksi halukas. Pääsee kunnolla rynkyttämään ilman mitään esileikkien esileikkejä. Jos muistakin huoneista kuuluu panemisen ääniä, niin aina parempi. Teidän naisten pitäisi olla yhden päivän ajan mies niin ymmärtäisitte.
Vierailija wrote:
Palstan kilttimiesten syysreissu bordelliin?
Mieluiten bordelliin Aasiassa, kiitos.
Eukkojen vuokraaminen tilapäiseen huvikäyttöön on paras keksintö koskaan, mukava ja kehittävä harrastus kaikille miehille.
En kyllä ymmärrä miehiä. Maksavat puhkinussitusta naisesta, jota on käyttänyt moni mies samana päivänä, mutta sitten itkevät jos naisella on ollut monta seksikumppania elämänsä aikana?
Tuo toimittaja on täys urpo kuten kaikki muutkin iltapaskojen toimittajat.
Vierailija wrote:
En kyllä ymmärrä miehiä. Maksavat puhkinussitusta naisesta, jota on käyttänyt moni mies samana päivänä, mutta sitten itkevät jos naisella on ollut monta seksikumppania elämänsä aikana?
Kaksinaamaisia, kaksinaismoralistisia otuksia. Jos tykkää ostaa seksiä ja omasta mielestä se on hyvä juttu, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa jos oma vaimo, äiti, sisko, tytär olisivat kaikki myös prostituutteja.
Vaimo tulee puhkinussittuna kotiin rankan työpäivän jälkeen eikä enää jaksa harrastaa seksiä.
Vierailija wrote:
On hyvä saada molempia ääripäitä niin säilyy balanssi. Puhkinussitun kanssa yleensä lentää kyllä lasti nopeammin.
eikös se Mika Häkkinen Marketansa löytänyt juuri tuolta?
Mitä pahaa bordelleissa on? Asiakkaat saavat siellä seksuaalista tyydytystä ja työntekijät sen lisäksi palkkaa. Win-Win.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Leikitäänkö, että ne kaikki naiset on siellä vapaaehtoisesti eikä kukaan ole ihmiskaupan uhri, kehitysvammainen tai alaikäinen.
Ihmiskauppaa on kaikkialla. Suomen entisissä ravintoloissa, ydinvoimaloiden työmailla, marjojen poimijoiden joukossa jne. Lapset louhivat Afrikassa mineraaleja sinunkin kännykääsi varten.
Että koska ihmiskauppaa on kaikkialla, niin se on sama lisätä sitä entisestään? Jos saan selvät todisteet tai vaikka epäilyt jostain, jää minulta ne palvelut ja tavarat ostamatta. Kerro sinä , mitä tiedät, ei pelkkä uskonustieto kuitenkaan riitä.
Vaimo luki saman otsikon ja sanoi minulle, että kaikkien miehien pitäisi kuulemma käydä siellä. Sanoin, että miksi, eihän siellä ole mitään. Vaimo siihen totesi, että niin tunne puuttuu. Sanoin, että sekin, mutta eniten se, ettei nainen halua minua vaan rahaa. Siten ei olisi mitään järkeä käydä. Minulle seksin idea on siinä, että mies saa naisen haluamaan ja himoamaan itseään. Muuten siinä ei ole mitään järkeä ja on hävinnyt pelin. Siten miehinen itsetuntoni halunnut ja olettanut että olen saanut naisen haluamaan minua. Toki egoni ollut niin iso, että tietenkin olen saanut.
Bordellaja on kaikissa Saksan isoissa kaupungeissa. Mutta harvoin törmää pystybaariin. Siellä voi mennä olut väärään kurkkuun.
Vierailija wrote:
Palstan kilttimiesten syysreissu bordelliin?
Kannatan, voi sitten porukassa ihmetellä ja valittaa samalla, kun ei kelvata naisille.
Vierailija wrote:
Bordellaja on kaikissa Saksan isoissa kaupungeissa. Mutta harvoin törmää pystybaariin. Siellä voi mennä olut väärään kurkkuun.
Joo, olihan se pystybaari ja joillakin myös pystyssä.
Hankalaa kyllä ymmärtää, että miten joku mies voi nauttia seksistä sellaisen naisen kanssa, joka ei oikeasti sitä seksiä halua.
Vierailija wrote:
Hankalaa kyllä ymmärtää, että miten joku mies voi nauttia seksistä sellaisen naisen kanssa, joka ei oikeasti sitä seksiä halua.
Ehkäpä osa uskoo että haluavat. Kyllähän prostituoidut yrittävät monesti tehdä kokemuksesta asiakkaalle mieluisan, moni menee hyvinkin helposti siihen halpaan ja kuvittelee olevansa ihana ori.
Osaa sitten ei voisi vähempää kiinnostaa ja vielä pienempi osa vain tykkää kun toinen kärsii.
On se silti parempi kuin oma käsi. Kävisin tuolla, jos vastaava olisi Suomessa.
Palstajeesukset: voitte tehdä olettamuksia ja moralisoida ihan vapaasti. Ei kiinnosta.
Vierailija wrote:
On se silti parempi kuin oma käsi. Kävisin tuolla, jos vastaava olisi Suomessa.
Palstajeesukset: voitte tehdä olettamuksia ja moralisoida ihan vapaasti. Ei kiinnosta.
Siis parempi masturboida haluttomaan ihmiseen kuin mastruboida itse? Eh.....
Miksi sitten esimerkiksi Amsterdamin punaisten lyhtyjen alueella näyttää täsmälleen päinvastaiselta? Oletko käynyt vai mistä tuo "tieto" on revitty?