IL : Euroopan suurin bordelli - jokaisen miehen tulisi kokea se ainakin kerran
Toimittaja kävi tutustumassa bordelliin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/86a8649b-f8b1-4bb3-9e0d-ba2fa990248a
Kommentit (150)
Toimittaja Heikki Mulari & Iltalehden omistajat laitetaan ensimmäisellä rahtikoneella kyseiseen tunkioon myymään itseään ja rahat suomalaisille. Eikö Iltalehti muuten saa veronmaksajilta lehdistötukea.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä en ymmärrä tätä porukkaa jotka pitävät seksityöntekijöitä jotenkin huonompina ihmisinä tai ajattelevat että sitä työtä tehdään aina jotenkin alistettuna.
Mut just sen takia on tärkeää että siitä kirjoitetaan ja puhutaan.
Mä taas en ymmärrä porukkaa, joka kuvittelee, että "seksityö" on ihan mitä tahansa työtä, joka pitäisi jotenkin normalisoida.
Miksi se ei olisi kuin mikä tahansa työ jota tekevät ne jotka sitä haluavat tehdä?
Ainoa ero muihin töihin on se, ettei tässä työssä saa perustaa firmoja ja palkata työntekijöitä jostain mystisestä syystä vaan kaikkien on ainakin leikittävä yksityisyrittäjää. Firmallahan saisi kuntoon moniakin asioita halvemmalla ja paremmin esim. työterveydenhoidon, turvallisuuden, siivoukset, kirjanpidon ja muuta vastaavaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä en ymmärrä tätä porukkaa jotka pitävät seksityöntekijöitä jotenkin huonompina ihmisinä tai ajattelevat että sitä työtä tehdään aina jotenkin alistettuna.
Mä taas en ymmärrä porukkaa, joka kuvittelee, että "seksityö" on ihan mitä tahansa työtä, joka pitäisi jotenkin normalisoida.
Sehän on normaalia työtä. Palveluammatti siinä missä joku hierojan työ tai kampaaja.
Tämä maailma ja miehet on paskaa
Tämä maailma ja miehet ovat paskaa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi se ei olisi kuin mikä tahansa työ jota tekevät ne jotka sitä haluavat tehdä?
Ainoa ero muihin töihin on se, ettei tässä työssä saa perustaa firmoja ja palkata työntekijöitä jostain mystisestä syystä vaan kaikkien on ainakin leikittävä yksityisyrittäjää. Firmallahan saisi kuntoon moniakin asioita halvemmalla ja paremmin esim. työterveydenhoidon, turvallisuuden, siivoukset, kirjanpidon ja muuta vastaavaa. 
Jokainen joka haluaa harrastaa noin ihmisarvoa alentavaa duunia pitäisi ohjata terapiaan. Tämä on aivan samaa paskaa mitä nykyään tehdään nuorille trans paskalla. Teinit menevät mt ongelma päissään silpomaan itseään. Sama se on noilla itseään myyvillä.
Johtuuko vauvamammojen seksityön normalisoinnin vastustus siitä että nyt kiristävät poloisia ukkojaan seksillä? Pelkäävät että tämä ei enää onnistuisi niin helposti. :D
Seksityö ei ole ihmisarvoa alentavaa. Päin vastoin. Todella tärkeää työtä. Monelle seksin ostaminen voi olla ainoa keino saada seksiä.
Puhelinmyynti on ihmisarvoa alentavaa työtä.
Miehet osaavat olla kyllä todella vastenmielisiä olentoja.
Naiset osaavat olla kyllä todella vastenmielisiä olentoja.
Vierailija wrote:
Näiden palvelujen olemassaolo varmaan vähentää jonkin verran mt-ongelmia ja rikollisuutta. Sitähän ei tietenkään nyky-yhteiskunnassa pysty tutkimaan ellei sitten tulokset näytä päinvastoin.
Vähentää mt-ongelmia??? Kenellä??? Tuleeko mieleen, että prostituutiossa "työntekijöillä" (eli ylivoimaisesti naisilla ) esiintyy todella paljon mielenterveysongelmia. Rikollisuuden vähentämisestä on turha puhua, kun tällaiset bordellit saavat naisia ihmiskaupan kautta. Puhumattakaan seks.rikollisuudesta, jota tapahtuu tällaisten h-tin esikartanoiden seinien sisällä. Voitteko jo lakata ajattelemasta, että prostituoidut naiset ovat jotain miesten turhautumien poistajia?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sehän on normaalia työtä. Palveluammatti siinä missä joku hierojan työ tai kampaaja.
Ei hitto soikoon ole.
Vierailija wrote:
Johtuuko vauvamammojen seksityön normalisoinnin vastustus siitä että nyt kiristävät poloisia ukkojaan seksillä? Pelkäävät että tämä ei enää onnistuisi niin helposti. :D
Ennalta-arvattava kommentti. Se, kun ei kykene empatiaan, näyttäytyy juuri tällaisina kommentteina.
Vierailija wrote:
Seksityö ei ole ihmisarvoa alentavaa. Päin vastoin. Todella tärkeää työtä. Monelle seksin ostaminen voi olla ainoa keino saada seksiä.
Puhelinmyynti on ihmisarvoa alentavaa työtä.
Seksin saaminen ei ole mikään oikeus.
Miksi kauhea vastustus siihen että seksityöläisillä olisi samat oikeudet kuin muillakin työntekijöillä?
Seksin saaminen ei tietenkään ole oikeus mutta seksin myyminen ja ostaminen ovat.
Joku haluaa myydä ja toinen haluaa ostaa. Kaikki voittavat.
Ja mielellään tehtäisiin se niin että seksityöläinen ja seksipalveluiden käyttäjät voivat olla turvallisin mielin.
Täähän on ihan systemaattista miesten alentamista. Miehen rooli kutistetaan seksuaaliviettiensä hallitsemaksi sääliöksi sääliöksi. Toinen on sitten tuo amerikkalaisesta omittu/syötetty ajatus että mies olisi vain lompakko. Ei päde Suomessa!
Koska te miehet alatte vaatia laajempia näkökulmia?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ennalta-arvattava kommentti. Se, kun ei kykene empatiaan, näyttäytyy juuri tällaisina kommentteina.
Tais osua omaan nilkkaan tämä kommentti :D
Vierailija wrote:
Kyllä huomaa kuinka eri tavalla naiset ja miehet ajattelevat. Meidän psykologiamme on erilaista. Ei ihme että maailma on näin sairas ja saastainen dystopia kun miehet sitä johtavat.