Miksi kirjoitatte vastauksenne lainauksen sisään??
Sillä lainauksella lainataan se viesti, ja sitten vastauksen voit kirjoittaa sen lainauksen ulkopuolelle, ei sisälle! Onko noin vaikeaa?
Kommentit (29)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nuförtiden kan man skriva svaret hit överst och så kan den som ids läsa vad det svaras på.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No tätä palstaa käyttävät lähinnä vajaaälyiset, mikä näkyy myös kommenttien sisällössä.
No mihin se pitäisi kirjoittaa? Ei ole kuin tämä yksi laatikko
Kyllä näytti paremmalta kun ennen käytti vain vastaa namikkaa.
Nymmää käytin niin katotaan mitä tapahtuu. 😁
Vierailija wrote:
Aha. Eli vastaa nmiskaa ei kannata käyttää koska ei kukaan, en edes itse tiedä mihkä mää vastasin. 🤣🤣
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aha. Eli vastaa nmiskaa ei kannata käyttää koska ei kukaan, en edes itse tiedä mihkä mää vastasin. 🤣🤣
Ähkö pöhkö oon. 🤣🤣
Siis vastaa namiskaa silloin jos vastaa vain alotukseen. Lainaa namiskaa jos haluaa kommentoida jonkun muun kommenttiin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
On
No mikä siinä on niin vaikeaa? Ap
Mun elämä on ollut alusta lähtien vaikeaa.
Kyllä näytti paremmalta kun ennen käytti vain vastaa namikkaa Nymmää käytin niin katotaan mitä tapahtuu. 😁.:
Aha. Eli vastaa nmiskaa ei kannata käyttää koska ei kukaan, en edes itse tiedä mihkä mää vastasin. 🤣🤣:
Siis vastaa namiskaa silloin jos vastaa vain alotukseen. Lainaa namiskaa jos haluaa kommentoida jonkun muun kommenttiin:
tähän se viesti siis
Vierailija wrote:
Kyllä näytti paremmalta kun ennen käytti vain vastaa namikkaa Nymmää käytin niin katotaan mitä tapahtuu. 😁.:
Aha. Eli vastaa nmiskaa ei kannata käyttää koska ei kukaan, en edes itse tiedä mihkä mää vastasin. 🤣🤣:
Siis vastaa namiskaa silloin jos vastaa vain alotukseen. Lainaa namiskaa jos haluaa kommentoida jonkun muun kommenttiin:
tähän se viesti siis
privet
Ole hyvä laita ohjeet kuinka haluat meidän kirjoittavan. Ja kuinka se teknisesti toteutetaan. Ei auta vaikka kuinka haukkuisit, jos et laita neuvoja mukaan.