Onko sinulla seksiin liittyviä traumoja jotka vaikuttavat yhä negatiivisesti?
Tähän voi kirjoittaa eri ikäisenä tapahtuneita asioita ja etenkin, 'seksiin liittyvistä traumoista', jotka yhä vain häiritsevät tai muuten vaikuttavat negatiivisesti sinun seksuaaliseen nautintoon.
Kommentit (16)
"Luottamus miehiin kärsi, kun koin vastoin tahtoani tapahtuneen anaaliyhdynnän. Eräs mies sanoi kesken seksin, että eksällä oli muuten pienempi pillu, lisäksi arvosteli ulkonäköni kuvottavaksi, kun olin 15 kg lihavampi ja suhdehan ei kauaa kestänyt. Vihjailin hänelle, että on sitä tullut koettua isompiakin peniksiä, mikä on aivan totta. Lisäksi on kokemusta siitä, että minut on tallennettu puhelimeen nimellä "pillu". Kauheita miehiä on tullut välillä kohdattua."
Vasten tahtoani tapahtuneen anaaliyhdynnän olen kokenut kahdesti, eri miehet oli kyseessä. Tosin mulla on aina ollut ongelmia huonon itseluottamuksen ja itseni hyväksynnän kanssa, ehkä miehet ovat halunneet vahvistaa tiedostamatta sitä tai vaikka tiedostaen näitä tuntemuksiani.
On tullut traumoja erittäin huonosta seksistä kun jotkut naiset eivät haluakaan lainkaan hyvää seksiä eli persepanoa
Aivan totta "totta".
Asiallisiakin kommentteja 'Saa toki' myös laittaa.
(En tiedä, mistä nämä 'kaikki ns.arse-pertit" tulee? On se. Vähän, ihme..juttu?, kun sitä ajattelee..)
Vierailija wrote:
Aivan totta "totta".
(En tiedä, mistä nämä 'kaikki ns.arse-pertit" tulee? On se. Vähän, ihme..juttu?, kun sitä ajattelee..
Mikä helvetti sinussa on vikana? Tarkoitan tuota kirjoitustyyliä
Tuntuu että miehenä olen hyväksytty kun käyttäytyy naisen haluamalla tavalla toteuttaa vastikkeellista toimintaa nii sitten se "meidän" hetki sujuu. Niin meidän seksihän on molempien hetki. olen tottunut tekemään alotteita innokkaampana mutta sitten taas kun toiselle ei sovi eikä hän voi neuvotella yleensä milloin seksiä olisi, on taas minun huolehdittava jatkosta. Miksikö huolehdittava? minulle seksillä on liimana iso merkitys siinä kaveruuden keskellä. toisaalta toivon että haluni vaikka lakkaisivat, kiinnostus on kieltämättä jo vähentynyt.sanoisin että traumaa ei ole aiheuttanut halujen eri tahtisuus vaan "vastuu" ylläpidosta, ja jonkinlainen toisen määräysvalta (erilaisia toimia) johon ei voi vaikuttaa.
teininä, sakkolihana vielä, olin joutua paikallisen hu-porukan r:kaamaksi, oli ihan sattumaa, että paikalle pelmahti joku sivullinen, joka sitten (ihmeellistä sekin) jopa uskalsi puuttua tilanteeseen, olin nimittäin juuri lähdössä heidän mukaansa ja tämän aikuisen puuttuminen tilanteeseen esti sen. Pahinta oli ehkä se, että minä en edes silloin tajunnut mitä oli tapahtumassa. Olin niin naiivi.
kaikenlaista häiriköintiä on tullut koettua vuosien varrella, en nyt viitsi kaikkea tähän listata, kukaan ei uskoisi kuitenkaan. Sen verran, että menin joskus psykiatrillekin selvittämään, että mikä _minussa_ on vikana, kun tuollaista sattuu. Hän sai sitten uskomaan, että minussa ei ole mitään sellaista vikaa, kyse on lähinnä vain huonosta tuurista ja ääliöistä.
Kaikki nämä ovat johtaneet siihen, että olen hyvin nirso miesten suhteen ja tarvitsen aina tunteen siitä, että olen turvassa ja että mies on mies, siis sellainen, joka uskaltaa pitää naisensa turvassa ja olla suhteessa se mies (enkä tarkoita tällä nyt mitään lihaksiaan pullistelevaa miestä tai kirosanoja viljelevää äärityyppiä). Samoin olen myös itse tarkka siitä, että en tee miehelle mitään vastentahtoista. en siis ole niitä naisia, jotka viljelevät kaksimielisiä vitsejä vieraille tai puolivieraille miehille (ellei toisin ole sovittu) tai häiriköi
Onnekseni läheisissä ihmissuhteissani olen sitten aina saanut kokea hyviä miehiä, se on luultavasti pelastanut minut pahimmilta psyykkisiltä vaurioilta ja olen voinut jopa uskoa siihen, että pääosin miehet ovat kivoja ja hyviä (ainoat vauriot sellaisia, että olen suhteiden alussa enemmän varovainen kuin heittäydyn täysillä mukaan heti alussa)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aivan totta "totta".
(En tiedä, mistä nämä 'kaikki ns.arse-pertit" tulee? On se. Vähän, ihme..juttu?, kun sitä ajattelee..
Mikä helvetti sinussa on vikana? Tarkoitan tuota kirjoitustyyliä
Totta. 'Runous on lahja, mutta..
.. T a i d e ON jumalasta'. - Niin. se on..
Vierailija wrote:
Tuntuu että miehenä olen hyväksytty kun käyttäytyy naisen haluamalla tavalla toteuttaa vastikkeellista toimintaa nii sitten se "meidän" hetki sujuu. Niin meidän seksihän on molempien hetki. olen tottunut tekemään alotteita innokkaampana mutta sitten taas kun toiselle ei sovi eikä hän voi neuvotella yleensä milloin seksiä olisi, on taas minun huolehdittava jatkosta. Miksikö huolehdittava? minulle seksillä on liimana iso merkitys siinä kaveruuden keskellä. toisaalta toivon että haluni vaikka lakkaisivat, kiinnostus on kieltämättä jo vähentynyt.sanoisin että traumaa ei ole aiheuttanut halujen eri tahtisuus vaan "vastuu" ylläpidosta, ja jonkinlainen toisen määräysvalta (erilaisia toimia) johon ei voi vaikuttaa.
Onpa jännä.
Kuulostaa, kuin joltain kenties, vousi sanoa:
' v a p a a e h t o i s e l t a ..orjuudelta '. Tiedätkö?
Kun on itse, tiedostamatta tai omasta tahdostaan (en tiedä kumpi on kyseessä?), valjastanut itsensä toisen palvelujaksi. 'Kaveruudesta' sanoit, ehkä niin. Tai jotain muuta..
Onpa niin jännää, tollai: trauman vankina olla?
Vierailija wrote:
On tullut traumoja erittäin huonosta seksistä kun jotkut naiset eivät haluakaan lainkaan hyvää seksiä eli persepanoa
Traumoja siitä, ette saa tehdä asiaa vastoin toisen tahtoa? Traumasta tuskin on kyse, jokaisella on oikeus asettaa omat rajansa. Onneksi kaikilla miehillä ei ole anaalipakkomiellettä. Toiset eivät edes ehdota anaaliseksiä.
Toden totta: ' voi kirjoittaa eri ikäisenä tapahtuneita asioita ja etenkin, 'seksiin liittyvistä traumoista', jotka yhä vain häiritsevät tai muuten vaikuttavat negatiivisesti '.
ap
Tämä uusi palsta näyttää todella kummalta. Se aiheuttaa enemmän traumoja kuin seksi.
Polyamorinen seksuaaliterapeutti valehteli, manipuloi, haukkui ja kontrolloi. Manipuloinnin ja rakkauspommituksen jälkeen, kun oli saanut koukkuun, hän pakotti tekemään seksuaalisia asioita, joita en olisi halunnut tehdä. Hän esimerkiksi tuotti epämiellyttävää kipua, pakotti minut itsensä ja kaverinsa seksiobjektiksi, hän lähetti kavereilleen minusta alentavia kuvia, haukkui ulkonäköäni ja sitä rataa. Seksuaalisen trauman ohella henkinen manipulointi ja väkivalta vaikuttivat traumatisoitumiseeni myös. En luota enää ihmisiin, vihaan itseäni, en kelpaa kenellekään sellaisena kuin olen (vaikka hän valheillaan sai minut uskomaan toisin), ajaudun hyväksikäyttösuhteesta toiseen, yritän miellyttää (koska muuten en ainakaan kelpaa kellekään ja naiset haluavat aina kaiken menevän heidän toivomallaan tavalla) ja olen kadottanut itseni. Vihaan tapahtuneiden asioiden seurauksena elämääni, seksuaalisuuttani ja omaa sairasta seksuaalisuuttani, minulle ei terveet suhteet ole enää mahdollisia.
Ollessani noin 17v ja harrastin aktiivisesti pianon soittoa, eräs ei niin tunnettu muusikko (keski-ikäinen mies)pyysi minua säestämään avukseen. Monta kertaa tavattiin musiikin merkeissä neutraalissa ympäristössä. Sovitettiin kappaleita yms. Olin vielä miesasioissa melko kokematon ja tosiaan elin musiikista. En siis tyhmänä osannut epäillä mitään, kun harjoitustila oli varattu ja mies ehdotti, että voidaan harjoitella hänen vapaa-ajan asunnolla, kun sinne ei ollut kuin 10 kilometrin matka. No paikan päällä otettiin lasilliset, ja minun juomani olikin aika terästetty. Mies kosketteli ja nuoli ja sormetti minua. Muuta ei onneksi tapahtunut.
Mutta syytin siitä itseäni pitkään. Hävetti, nolotti. En voinut keroa vanhemmille, kun pelkäsin, että se olisi ollut minun syy. Lopetin miehen säestämisen. Nyt vasta aikuisiällä olen tajunnut, että ehkä olin tyhmän luottavainen, mutta miehellä ei ollut oikeutta. Nykyään kyseinen mies myös yököttää. Jos hän tulee vastaan, ja jos muita on paikalla, vaihdan tervehdyksen jäykästi ja totisesti ja häivyn paikalta. En myös edelleenkään pysty nauttimaan suuseksistä, jos mies sitä antaa.
Minulla vastaavanlainen kokemus kuin edeltävällä. Enkä ole pystynyt koskaan nauttimaan minulle annetusta seksistä kyseisen kokemuksen takia, vaikka traumaterapiassakin on käyty. Enkä minäkään tehnyt rikosilmoitusta, vaikka olin vasta 14v. Todennäköisesti noilla huumaajilla on paljon uhreja, joten olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Sen sijaan häpesin enkä puhunut asiasta kenellekään.
Noille kuuluisi vankeusrangaistus, ei paikkaa pelkääjien osastolle, nimenmuutoskielto ja nimi seksuaalirikollisten listalle loppuelämäksi kuten USAssa.
Vierailija wrote:
"Minulla vastaavanlainen kokemus kuin edeltävällä. Enkä ole pystynyt koskaan nauttimaan.. olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Sen sijaan häpesin enkä puhunut asiasta kenellekään.
Noille kuuluisi vankeusrangaistus, ei paikkaa pelkääjien osastolle, nimenmuutoskielto ja nimi seksuaalirikollisten listalle loppuelämäksi kuten USAssa. "
Varmasti ei ollut mikään 'mieltäylentävä ja positiivinenkokemus', sen ymmärtää hyvin.
Nuorten, ja vanhempien/muiden aikuisten, olisi hyvä myös saada oikeaa valistusta ja ohjata nuorisoaan siitä, miten olisi parempi toimia vastaavissa tapauksissa. Ei kaikkia, asioita elämässä, pelkästään 'päitäkatkomalla', tule ratkaista:
esim. lähi-idän tilanne: palestiinalaiset kärsineet 100v toisen osapuolen sadistisestafasismistajne. ihmisten murhaamisestajne. (RauhanTekijät? hei missä te kaikki olette..) Kaikkia ihmisiä ei voi tappaa. Edes hitler, tai (kaikki tämänpäivänhitlerit ja putinit. Heitä kyllä maailmassaaina riittää!)
Luottamus miehiin kärsi, kun koin vastoin tahtoani tapahtuneen anaaliyhdynnän. Eräs mies sanoi kesken seksin, että eksällä oli muuten pienempi pillu, lisäksi arvosteli ulkonäköni kuvottavaksi, kun olin 15 kg lihavampi ja suhdehan ei kauaa kestänyt. Vihjailin hänelle, että on sitä tullut koettua isompiakin peniksiä, mikä on aivan totta. Lisäksi on kokemusta siitä, että minut on tallennettu puhelimeen nimellä "pillu". Kauheita miehiä on tullut välillä kohdattua.