Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako julkislla paikalla nukkua

Vierailija
12.10.2023 |

Kysyn ihan tosissani, täällä asemalla eräs kuorsaa oikein huolella ja vartijaa ei näy erikseen haittaavan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei saisi? Millaisessa totalitarismissa oikein kuvittelet eläväsi? Ihan oikeastiko ajattelet, että lainsäätäjä olisi säätänyt lain, joka määrää, millaisessa tietoisuuden ja tarkkaavuuden tilassa ihminen saa olla?

Vierailija
2/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiellettiin kerran makaamasta ostoskeskuksen penkillä kun olin kärsimässä migreeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tultu monta kertaa koputtelemaan ikkunaan, kun olen nukkunut autosta. On tilattu myös vartijaa ja poliisia paikalle. Niin että ei varmaan sitten saa, ainakaan rauhassa.

Vierailija
4/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taajamassa ei saa leiriytyä

Vierailija
5/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako bussissa ja junassa nukkua?

Nekinhän ovat julkisia paikkoja?

Vierailija
6/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saako bussissa ja junassa nukkua?

Nekinhän ovat julkisia paikkoja?

Joissakin junissa on jopa sängyt nukkumista varten.

Vierailija
7/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, olen nukkkunut ratikassakin, kerran heräsin päätepysäkillä, piti ajella takasinpäin.

kerran nukuin uimarannalla.

Vierailija
8/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on vaarana, että joku luulee nukkujan olevan tajuton tai sammunut. Kaksi kertaa olen nähnyt nukkujan kirjastossa. Pariskunta nukkui sylikkäin. Epäilen, että olivat ottaneet jotain aineita. Kerran vanhempi mies nukkui pää kirjan päällä pöydän äärellä. Mietin, mikä on noin unettava kirja.

Vierailija
9/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Helsingin taidemuseossa taidenäyttelyssä missä koko tila oli valkoinen ja kävijät pukeutuivat valkoisiin kertakäyttöpukuihin. Kännykät piti jättää lokeroihin. Suuret istuimetkin olivat valkoiset. Kävin pitkäkseni yhdelle istuimelle ja nukahdin, ympäristö oli niin ärsykkeetön. Ei tullut kukaan herättämään.

Vierailija
10/11 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysyä, että etkö ole koskaan nähnyt ketään  nukkumassa julkisella paikalla. Nyt sinä näet, mutta silti kysyt.

Vierailija
11/11 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mule taas tultiin sanomaan kirjastossa että jos nukuttaa niin kotiin nukkumaan.. olin istumassa ja lepäämässä kun opiskelu vei voimat ja alko kyllä ärsyttämään ihan huolella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme