Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on vain selviytymistä - ei elämistä

Vierailija
12.10.2023 |

Vaikka mitä tekisi ei elämä ole elämisen arvoista Suomessa enää. Suomi vihaa köyhiä äitejä!

Yh äiti 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta mielenlaatuasi ja katso kuinka maailma muuttuu. Jos mietit paskaa, paska kasvaa.

Vierailija
2/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Yritän olla positiivinen, mutta vie paljon voimia yrittää selviytyä rahallisesti. 3 lasta kalliita ja teini poika syö paaaaljon. Ruokaraha 200e kk. Sähköt, ym. Todella tiukilla ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Suomi ei todellakaan ole maailman onnellisin maa, tai onhan se rikkaalle eliitille jonka näkökulmasta kaikki on rakennettu Suomessa... jos rikasta eliittiä ei syrjäytetä niin tavallisten ihmisten köyhtyminen tulee jatkumaan loputtomiin...

Vierailija
4/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä.

Suomi ei todellakaan ole maailman onnellisin maa, tai onhan se rikkaalle eliitille jonka näkökulmasta kaikki on rakennettu Suomessa... jos rikasta eliittiä ei syrjäytetä niin tavallisten ihmisten köyhtyminen tulee jatkumaan loputtomiin...

Onnelisin maa mutta onnettomin kansa !

Vierailija
5/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallinen äiti - 2 teinin täys-yh. En todellakaan ole rikas, mutta tulen toimeen, koska olen kouluttautunut ja tienaan ihan ok. Mielestäsikö olisi oikeutettua, että minun pitäisi omalla työllä ansaittu palkka jakaa köyhille?Olette te sosialistit ihme sakkia.

Vierailija
6/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mitä se eläminen sitten on?

Miksi te olette ruvenneet kuvittelemaan, että eläminen olisi jotain luksusta ja unelmaa? Ei se sellaista ole eikä semmoista ole missään vaiheessa luvattukaan.

Vierailija
7/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia on myös se että koko ihmiskunnan historian ajan eriarvoisuus on ollut läsnä. Nykyään ehkä vähemmän kuin aiemmin mutta silti sitä on. 

Mutta köyhyydestä voi päästä pois. Helppoa se ei ehkä ole mutta mahdollista.

Vierailija
8/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä olen tavallinen äiti - 2 teinin täys-yh. En todellakaan ole rikas, mutta tulen toimeen, koska olen kouluttautunut ja tienaan ihan ok. Mielestäsikö olisi oikeutettua, että minun pitäisi omalla työllä ansaittu palkka jakaa köyhille?Olette te sosialistit ihme sakkia.

Missä ap ilmaisi haluavansa sinun tai kenenkään muun palkan?

Vierailija
9/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Verohelpotusten vastustaminen on sitä.

Vierailija
10/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin no mitä se eläminen sitten on?

Miksi te olette ruvenneet kuvittelemaan, että eläminen olisi jotain luksusta ja unelmaa? Ei se sellaista ole eikä semmoista ole missään vaiheessa luvattukaan.

Vastaus:

Itse asiassa tämä on yksi suurimpia huijauksia...

Suomen rikas eliitti, EU:n rikas eliitti ja WEF:n rikas eliitti elävät luxus elämää muilta käytännössä varastetuilla rahoilla... näille on viety valtavat määrät myös suomalaisten veronmaksajien euroja... ja kiihtyvällä tahdilla etenkin 2020-2023...

eli tämän vuoksia eliittejä vastaan on aloitettava kapina kaikissa maissa... mm. ranskalaiset jo hieman yrittivät kapinoidessaan WEF Macronin diktatuuria vastaan...

Vierailija
11/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lisään vielä että olen työelämässä, mutta eron tippunut köyhyyteen. Maksan yksin asumisen ja kaiken muun. Elatustuki vain 250e kolmesta lapsesta. Olen hammaslääkäri ja tienaan melko hyvin.

Mutta köyhä olen asumismenojen jälkeen jäävän osan suhteen. Muuhun jää tuloista 750e.

Tiukkaa siis on. 3 lasta (teiniä) syövät paljon. Vaatteet kalliita.

Ennen eroa olimme hyvin toimeentuleva perhe. Nyt elän köyhyysrajalla. 

Vierailija
12/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa kuussa ruokaan? Aikuinen ja kolme lasta? Yritä nyt edes keksiä vähän uskottavampi satu.

Vierailija
13/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totta. Yritän olla positiivinen, mutta vie paljon voimia yrittää selviytyä rahallisesti. 3 lasta kalliita ja teini poika syö paaaaljon. Ruokaraha 200e kk. Sähköt, ym. Todella tiukilla ollaan.

Viidelläkympillä / viikko ruokit nelihenkisen perheen? Mitä te syötte?

Vierailija
14/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaikka mitä tekisi? No kerropa ihan konkreettisesti, että mitä kaikkea sinä ihan itse olet tehnyt elintasosi eteen?

Vierailija
15/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina rikkaan miehen. Mikset vaan kelpuuta jotain miestä joka ei ole ulkonäöltään komea mutta rahaa on.

Vierailija
16/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap. Lisään vielä että olen työelämässä, mutta eron tippunut köyhyyteen. Maksan yksin asumisen ja kaiken muun. Elatustuki vain 250e kolmesta lapsesta. Olen hammaslääkäri ja tienaan melko hyvin.

Mutta köyhä olen asumismenojen jälkeen jäävän osan suhteen. Muuhun jää tuloista 750e.

Hammaslääkäri elää köyhyysrajalla!? Höpö höpö, täytttä valetta. 

Vierailija
17/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei se muutama kymppi kuukaudessa helpotusta vaikuta mitenkään elämääsi, mutta jollekin lapselle ja nuorelle se voi olla elämä. 

Vierailija
18/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei se muutama kymppi kuukaudessa helpotusta vaikuta mitenkään elämääsi, mutta jollekin lapselle ja nuorelle se voi olla elämä. 

Kyllä se voi olla elämä muillekin. Ei sitä muutu rikkaaksi jos saa euron enemmän kuin asumistuen ja toimeentulotuen saaja.

Vierailija
19/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen samaa mieltä että elämä on pelkkää selviytymistä. Vaikka muuten tarina tuntuikin epäuskottavalta.

Meillä perheessä on kaksi työssäkäyvää matalapalkkaista duunaria + 2 lasta ( ja koira). Elämme niin pienillä kuluilla kuin mahdollista ja siltikin pärjääminen on hiuskarvan varassa.

Oikeasti säälin ja tunnen valtavaa huolta niitä kohtaan, joilla menee huonommin kuin meillä. Kuinka ihmeessä ne perheet/ ihmiset pärjää joilla ei esimerkiksi ole työtä, ollaan velkaannuttu ym.. erityisesti lasten kohtalo herättää ahdistusta.

Vierailija
20/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Elatustuki on 186,97 euroa per lapsi. Miksi lasten isä ei huolehdi lasten elatuksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä