Julius Kivimäen haastattelu eilen Maikkarilla, erikoinen tapaus..
Kommentit (88)
Kun hän sanoi, että "minä en ole tehnyt sitä" tms, oli mielestäni äänessä ja sanattomassa viestinnässä aineksia, jotka voisivat kieliä valehtelemisesta. Hän sanoi sen hyvin nopeasti ja hiljaisella äänellä, kuin päästäkseen nopeasti sen kohdan yli, ja jatkoi sitten todistusaineiston ruotimista. Jos minua syytettäisiin teosta, jota en olisi tehnyt, olisin todella tuohtunut ja alleviivaisin koko ajan sitä, että tämä on oikeusmurha, ja että en ole todellakaan sitä tehnyt.
Moi Julius, lopeta itsesi kehuminen ja valkopeseminen Vauva av:lla :DDDD
Vierailija wrote:
Kun hän sanoi, että "minä en ole tehnyt sitä" tms, oli mielestäni äänessä ja sanattomassa viestinnässä aineksia, jotka voisivat kieliä valehtelemisesta. Hän sanoi sen hyvin nopeasti ja hiljaisella äänellä, kuin päästäkseen nopeasti sen kohdan yli, ja jatkoi sitten todistusaineiston ruotimista. Jos minua syytettäisiin teosta, jota en olisi tehnyt, olisin todella tuohtunut ja alleviivaisin koko ajan sitä, että tämä on oikeusmurha, ja että en ole todellakaan sitä tehnyt.
Etukäteen ei oikein voi alleviivata oikeusmurhaa, ei ole vielä tuomittu, vasta epäillään, ja kun asianomistajia noin 30 tuhatta niin onhan se tilanne tukala jos kaikki pitää syyllisenä.
Vierailija wrote:
Taidat olla hieman yksinkertainen jos kuvittelet, että tutkintavankeudessa voi vapaasti roikkua somessa. 🙄
Tietyissä kysymyksissä räpytteli silmiään just nii kuin valehtelijat tyypillisesti tekevät. Uskon, että on syyllinen. Eri asia on sitten se löytyykö tästä vedenpitäviä todisteita. Oikeuslaitos tosiaan tuomitsee nykyään melko ohuin perustein.
Varsin erikoinen. Koko puhe tyyli.
Vierailija wrote:
Katsoin haastattelun. Ilmeisen älykäs ihminen kyseessä. Olisi voinut käyttää tuota älykkyyttään hyviin asioihin, olisi varmasti hyväpalkkainen ihminen lahjoillaan. Tuli myös psykopaatti fibat tästä ihmisestä.
Miten jollekin voi tulla hänestä mieleen älykäs? Heh. Eihän hän ollut edes hyvä puhumaan. Täysin tunteettomalta vaikuttaa. Passiivis-aggressiivinen haastattelun perusteella ja haluaa selvästi julkisuutta. Se, että väitti juttua monimutkaiseksi oli puhdasta kieroilua.
Pelkästään se, että jättää ilmoittautumatta, jos on etsintäkuulutettu, kertoo että on syyllinen.
Psykopaatit on kieroja ja hyviä selittelemään.
Tuo pulloposki pilasi tuhansien suomalaisten elämän.
elinkautinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Taidat olla hieman yksinkertainen jos kuvittelet, että tutkintavankeudessa voi vapaasti roikkua somessa. 🙄
Eiköhän hänen joku sukulaisensa, isä todennäköisimmin väännä näitä häntä puolustavia tekstejä keskustelupalstoille. Oliko isä asianajaja itsekin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ainakin Hämeenlinnan naisvankilasta kertovassa dokumentissa vangit pääsivät käymään joillain yleishyödyllisillä nettisivuilla. Ehkä vauva palsta on juuri sellainen 😀
Kuuntelin, mutta en pitänyt häntä erikoisena. Mielestäni hän perusteli ja puolusti itseään kuten ihan kuka vaan meistä ja perustelut olivat osittain täysin oikeutettuja, joten jos hän joskus on jäänyt kiinni hakkeroinnista, ei se automaattisesti tarkoita, että hän on sitä nyt tai iänkaikkisesti. Poliiseilla aika ontuvat näytöt jos niitä on ollenkaan!
Syyttäjä ja poliisi taisivat tyriä koko homman jo alkumetreillä !?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:Vierailija wrote:
Ainakin Hämeenlinnan naisvankilasta kertovassa dokumentissa vangit pääsivät käymään joillain yleishyödyllisillä nettisivuilla. Ehkä vauva palsta on juuri sellainen 😀
Kun katsoo syytteitä, niin tämä ukko ei ainakaan pääse kiinni yhteenkään digitaaliseen laitteeseen ilman valvontaa. 😀
On kyllä ihmeellinen virnistelijä tämä tyyppi. Lähinnä kiinnostaa hänen motiivinsa.
Jo aiemmin hakkeroinnista kaksi tuomiota, olivat kuulemma vain teinin tyhmyyksiä. Selvästi älykäs ja osaa manipuloida. Mielenkiintoista kuulla mitä todisteet ovat. Mutt eihän Aarnionkaan mielestä ollut mitään näyttöä häntä vastaan, mm. muuten vain ja sattumaltaa hänen puhelimensa yhdistyi samoihin linkkiasemiin hyvin usein ja oli hiljaa kun hän oli lomalla.
Älä sekoita Jari Aarniota tähän. Kova äijä. Kuka tahansa ei souda Atlantin yli ja vielä takaisin.
No kuule. Meitä on moneen lähtöön. En minäkään jaksa uskoa tätä Anneli Auer tapausta. On mennyt puurot ja vellit kera mustikkasopan niin sekaisin ja vielä lisämausteena pienet lapset otettu avainasemaan mennen tullen todistelussa.
Jotkut vain ovat niin tunteettomia, yläpuolella kaiken ja eivät itse edes tunnista olevansa tällaisia.
Itsestään syvän epävarma pullapoika. Melkein säälittää
Jos tuo on totta, ettei poliisilla ole mitään näyttöä tai edes laitetutkinaa ei ole tehty, juttuhan kuivuu kasaan. Voiko hän saada korvaukset tutkintavankeuden ajalta?
Ehkä jos häntä minun lailla on kaavailtu ammattiin johon hän ei itse halua niin ei mikään ihme, että yrittää antaa itsestään epämiellyttävän kuvan.