Linda Lampenius sanoo itsestään kertovassa dokumentissa kuinka ei olisi halunnut itse erottautua mitenkään muista soittajista
Samalla ohjelmassa näytetään videokuvaa jossa Linda soittaa viulua sinisessä mekossa kun muilla soittajilla on mustat vaatteet. Linda on laittanut itsensä Pamela Anderssonin näköiseksi blondattuine ja tupeerattuine hiuksineen kun muut soittajanaiset ovat lähes meikittömiä ja hiukset ponihännällä.
Ei mitenkään tehnyt itseä tykö :D
Kommentit (94)
Vierailija wrote:
Linda keksi hyvän markkinaraon. En tajunnutkaan, kuinka kaunis on, kun on dokumentissa. Ulkonäöllisesti pesee mennen tullen nykyiset suomalaiset missit ja mallit.
Aika moni muukin nainen käyttää hyväkseen markkinarakoaan...
Vierailija wrote:
Kaija Saariahokin oli nuorena näyttävän näköinen nainen - kas, kun ei pyrkinyt Playboyhin...
Hän olikin oikeasti lahjakas ja älykäs.
Vierailija wrote:
Kaija Saariahokin oli nuorena näyttävän näköinen nainen - kas, kun ei pyrkinyt Playboyhin...
Olisi huippuviulisti Anne-Sophie Mutterkin kelvannut itselleni kuukauden leikkikaveriksi.
Miks tää Linda on taas esillä, kukaan ei jaksa enää niitä juttuja. Oikeesti, lopettas jo.
Ihan itse on hingunnu aikoinaan julkisuuteen!
Laittoi näyttävän vaaleansinisen mekon päälle keikalle, muut tummissa. Keikisteli valokuvissa. Halusi huomiota, halusi esille, halusi julkisuuteen. Turha nyt muunnella tilannetta toiseksi.
Toki on ikävää et asiat riistäytyi käsistä ja tuli ongelmia.
Onhan meitä jotka sivusta asiaa alkuvaiheessa seurattiin. Kyllä Lindalla oli vahva oma hinku nimenomaan julkisuuteen. Laulu ei oikein lähtenykään kulkeen, ei tuonu oikopolkua, niin viululla ja kyykyllä julkisuus oli kämmenellä.
Onko kukaan kysyny miks hän laitto muista erottuvan klänningin päälle esiintymiseen jos halusi vain sulautua joukkoon ja olla rivissä kuten muutkin? Niin, koska hän halusi ESILLE, NÄKYVIIN, TULLA HUOMATUKSI. Kyllä me aikalaiset muistetaan miten se meni.
Vierailija wrote:
Blondikuva vain vahvistui. Halusi, että on hauskaa. Vaikuttaa tosi kiltiltä, jota on varmasti ollut helppo höynäyttää.
Linda on mukava, töiden takia tavannut pari kertaa, oikein miellyttävä, mutta taidat olla oikeassa että on hyväuskoinen.
Mua on aina häirinnyt tuo sen epäaitous ja kuinka ne sanat ja tekemiset ei kohtaa. Tuossa mainoksessakin se puuskahdus "en kadu sekuntiakaan" on ihan täydellisessä ristiriidassa elekielen ja äänensävyn kanssa.
Vierailija wrote:
Tämä kyykkyviulisti on uhriutumisen mestari. Ei riittänyt kyvyt eikä motivaatio ja itse teki huonoja valintoja kerta toisensa jälkeen.
Jep. Silloin oli jo se Vanessa Mae tehnyt uraa poppiviulistina mutta tämä Brava kuvitteli olevansa parempi ja mielenkiintoisempi.
Eikö voisi jo keskittyä vaikka perheeseensä, miksi pitää väkisin roikkua julkisuudessa?
Huomaa, miten täällä kommentoi ei klassisen musiikin koulutuksen saaneet eivätkä sitä maailmaa ymmärtävät :D
Sama virsi kuin monella muulla. Pukeudutaan paljastavasti ja sanotaan ettei halua katseita. Uhriutuminen omista valinnoista on yhteiskuntamme syöpä.
Vierailija wrote:
Huomaa, miten täällä kommentoi ei klassisen musiikin koulutuksen saaneet eivätkä sitä maailmaa ymmärtävät :D
Valaise sinä asiaa sitten, onko klassisen musiikin saralla kovinkin yleistä soittaa kyykyssä ja poseerata jossain lehdessä t o o s a paljaana? Oli nimittäin ihan uutta tietoa minulle.
Vierailija wrote:
Miten niin ei halunnut erottua? Linda bongattiin kun esiintyi telkkarin konsertissa. Pääviulustilla on yleensä juhlavampi asu. Vasta katsoin upean konsertin jossa naisviulisti oli otettu eteen soittamaan soolon. Hän oli myös tyrmäävä.
Ei ollut mikään "pääviulisti" vaan konserttimestari ja heillä on samanlaiset vaatteet kuin muillakin orkesteri jäsenillä. Tai siis pitäisi olla.
Linda on niin upea ja kaunis edelleen + äärimmäisen taitava viulisti ja sekös suomilorttoja ottaa aivoon 😊
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eikö hän siinä kohtauksessa ole sooloviululistina? Kyllä he usein ovat juhlavammin pukeutuneita kuin säestävä orkesteri.
Olen nähnyt vain mainoksen dokumentista. Milloin ja miltä kanavalta tuo dokkari tulee, kiinnostaisi?
Joo yhden kohtauksen perusteella on hyvä vetää johtopäätöksiä. Sooloviulistille (tai -tanssijalle) pääsääntöisesti pyritään luomaan erottuva look ihan tarkoituksella.
Tuo 90-luvun musiikkibisnes eli monien naisartistien seksualisoimisella ja harva artisti pystyi ihan kauheasti sanelemaan tuossa myllyssä ehtoja jos halusi menestyä.
Sooloviulisti vastaa ihan itse pukeutumisestaan.
Linda on joskus sanonut, että kuuluisa kyykkykuva (jalat harallaan nahka-asussa) tuli siitä, kun Linda oli niin poikki, että vaan lysähti kyykkyyn. Uskoo, ken tahtoo.
Vierailija wrote:
Linda on joskus sanonut, että kuuluisa kyykkykuva (jalat harallaan nahka-asussa) tuli siitä, kun Linda oli niin poikki, että vaan lysähti kyykkyyn. Uskoo, ken tahtoo.
Usein juuri "salaa otetut" tai valmistelematta otetut kuvat onnistuvat parhaiten. Ihminen on ikään kuin rento. Moni meistä jännittää valokuvissa olemista, ainakin me vanhemmat ihmiset.
Tämä planeetta on lahjakkaita soittajia täynnä, jää sellainen kuva että Linda halusi mennä siitä missä aita oli matalin.