Linda Lampenius sanoo itsestään kertovassa dokumentissa kuinka ei olisi halunnut itse erottautua mitenkään muista soittajista
Samalla ohjelmassa näytetään videokuvaa jossa Linda soittaa viulua sinisessä mekossa kun muilla soittajilla on mustat vaatteet. Linda on laittanut itsensä Pamela Anderssonin näköiseksi blondattuine ja tupeerattuine hiuksineen kun muut soittajanaiset ovat lähes meikittömiä ja hiukset ponihännällä.
Ei mitenkään tehnyt itseä tykö :D
Kommentit (94)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tottakai hän sitten halusi erottua ja tuotteistaa itsensä kun hänet bongattiin. Mutta ei alunperin siihen pyrkinyt. Hänet löydettiin telkkarissa näytetyn ohjelman vuoksi.
Niin, missä kohtaa elämäänsä ei halunnut erottautua? Silloin alkuun? Mitä väliä. Hänen elämästään kadehdin vain tuota lahjakkuuta. Aika paljon pas kaa sai niskaansa alun hypetyksen jälkeen. Onneksi elämä näyttää nyt paremmalta, ainakin oletan näin.
Sehän oli tyhmä kuin saapas, huijattiin mennessä ja tullessa. Kuuntelin aikoinaan jonkun haastattelun, jossa hän kehui kuinka hänen manegerinsa on Obaman kaveri ja hän menee soittamaan johonkin valkoisen talon tilaisuuteen. Jo silloin mietin. että kuulostaa kyllä aika yliampuvalta.
No, sitten paljastui, että kyseinen manageri oli pitänyt kaikki rahat itsellään, mitä oli Lindan avulla tienannut ja ainoa mihin se taisi Lindan saada oli Playboyn kuvaukset ja Baywachin jakso. Lindan pelasti vararikolta kyyllysiideri, jota myytiin niin pirusti.
Vierailija wrote:
Linda on joskus sanonut, että kuuluisa kyykkykuva (jalat harallaan nahka-asussa) tuli siitä, kun Linda oli niin poikki, että vaan lysähti kyykkyyn. Uskoo, ken tahtoo.
Linda oli viulunsa kanssa kyykyssä vähän väliä, ei varmasti ollut vahinko vaan kyllä se kyykkyviulistititteli oli ihan ansaittu.
Vierailija wrote:
Linda on joskus sanonut, että kuuluisa kyykkykuva (jalat harallaan nahka-asussa) tuli siitä, kun Linda oli niin poikki, että vaan lysähti kyykkyyn. Uskoo, ken tahtoo.
Tää on just niin käsittämätöntä selittelyä Lindalta, että muka tuon yhden kuvan takia kutsuttiin kyykkyviulistiksi. Kuka tahansa voi tarkistaa sen ajan videotaltioinneista, että nimenomaan soitti "seksikkäästi" kyykyssä keikoillaan. Toki tuolla imagolla yritti matkia samaan aikaan suosittua Vanessa Maeta, mutta halvemmalla tyylillä.
Vierailija wrote:
Lateksiasunkin veti varmaan ihan vahingossa ja epähuomiossa päälle.
Jos mä lysähtäisin väsyneenä kyykkyyn, niin tuskin kuitenkaan jalat harallaan ja suu sensuellisti törröllään. Viulu kauniisti aseteltuna.
Vierailija wrote:
Huomaa, miten täällä kommentoi ei klassisen musiikin koulutuksen saaneet eivätkä sitä maailmaa ymmärtävät :D
Ymmärrän musiikista sen verran, että tiedän ettei itsensä esineellistäminen ja p*rnolehden kannessa keikkuminen kuulu klassisen musiikin koulutukseen tai ylipäätään siihen bisnekseen.
Muistaakseni kävi uimapuku päällä ja korkkarit jalassa kävi vinguttamassa ostareilla viuluaan.
suomalaiset tuijottivat ympärillä toppatakit niskassa ja ämpärit kädessä 😂😂🤣🤣
Se mikä mua ihmetyttää Lindassa on että miten voi tehdäkin niin paljon huonoja valintoja! Ja sitten vielä kymmeniä vuosia myöhemmin kerrataan sitä kaikkea mitä tapahtui Losissa. Kaikki meni pieleen Nygårdin takia koska oli halunnut päästä Oscarien jatkoille bileisiin mutta olikin feikki bileet. Ensinnäkin…. Miksi Linda meni Playboyhin ylipäätään? Se ei ole Amerikassa iso juttu. Suomalaisten mielestä kyllä. Mutta ei USAssa.
Jenkeissä 25 vuotta asuneena ja myös Lindan aikaan siellä olleena muistan kaiken erittäin hyvin. Hänelle ilmeisesti tarjottiin vakituista roolia Baywatchissa ja kieltäytyi tästä koska menisi uskottavuus viulistina mutta sitten mennään PBhin? Amerikkalaiset muistaisivat Lindan kuten kaikki muutkin BW esiintyjät jos olisi valinnut vakipestin maailman silloin suosituimmassa ohjelmassa.
nyt kukaan ei tiedä koko Lindasta mitään ja Playboy ei ole USAssa ylpeilyn aihe. Itse asiassa, amerkkalaisklle koko lehti on ollut pitkään passé. Linda vielä puolustaa Hefneriä henkeen ja vereen vaikka todella paljon on näyttöä siitä että Hefner osasi kohdella naisia todella julmasti. Se että niin ei tapahtunut juuri Lindalle ei tee asiasta väärää. Mutta esim Kata Kärkkäisellä ei ole yhtä ruusuiset muistot. Ei vaan jatkuvasti ole asiasta esillä.
Linda on kokoajan väärällä puolella historiaa ja ei ollenkaan ymmärrä miten itse mokasi paljon. Tiedän muitakin Nygårdin kynsiin joutuneita ja se ei ole kyllä kivaa ollenkaan: mutta Lindalla on jotain mikä estää hänen kehitystään ollut aina. Mistä lie tullut. USAssa puhutaan histrionic personality disorder tai borderline. Kaikki tuo itseinho mutta samalla kauhea itsensä tyrkytys ja huomionhakuisuus kielii että ei ole tasapainossa.
Nyt tää suomalaisille tehty ohjelma. Ensin kirja. Muistan kuinka hän kuvasi elämäänsä kokoajan jo 90-luvulla. Sen piti tulla USAn markkinoille sitten kun hän lyö itsensä läpi. Ei vaan Suomeen muistelemaan menneitä glory days. Ei sen puoleen - hänellä on komea mies ja ihanat lapset. Hyvä elämä Ruotsissa ja saa toteuttaa itseään. Toivon hänelle hyvää ja toivottavasti joskus olisi sinut itsensä kanssa eikä kokoajan jauhamassa näitä samoja asioita.
Ihan pskaa puhuu. Tottakai haluaa erottautua muista ja haluaa itse olla julkisuuden henkilö. Sen sijaan tavan tallaaja, joka ei tee mitään numeroa itsestään, mutta jota vakoillaan ja maalitetaan ja vainotaan miljoonien ihmisten voimin on aivan eri asia.
Artikkeli, jossa hän kertoo ettei viihdy eikä käy Tukholman yöelämässä on myös täyttä pskaa sillä olen nähnyt hänet bilettämässä Tukholmassa monet kerrat ravintoloissa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä kyykkyviulisti on uhriutumisen mestari. Ei riittänyt kyvyt eikä motivaatio ja itse teki huonoja valintoja kerta toisensa jälkeen.
Jep. Silloin oli jo se Vanessa Mae tehnyt uraa poppiviulistina mutta tämä Brava kuvitteli olevansa parempi ja mielenkiintoisempi.
Juuri näin. Vanessan esiintyminen "kyykkyviulistina" näkyi Suomen TV:ssäkin ja muutamia viikkoja sen jälkeen Linda esiintyi myös samalla tavalla. Muistan oman reaktion esitykseen; täähän matkii!!
Vierailija wrote:
Tämä kyykkyviulisti on uhriutumisen mestari. Ei riittänyt kyvyt eikä motivaatio ja itse teki huonoja valintoja kerta toisensa jälkeen.
Mihin ei riittäny? Nygårdia vastaan taisteluun? Viulustina on hyvä!
Vierailija wrote:
Miks tää Linda on taas esillä, kukaan ei jaksa enää niitä juttuja. Oikeesti, lopettas jo.
Älä katso, älä seuraa, jos ei kiinnosta. Minä tykkään katsoa tuota dokkaria.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tää on just niin käsittämätöntä selittelyä Lindalta, että muka tuon yhden kuvan takia kutsuttiin kyykkyviulistiksi. Kuka tahansa voi tarkistaa sen ajan videotaltioinneista, että nimenomaan soitti "seksikkäästi" kyykyssä keikoillaan. Toki tuolla imagolla yritti matkia samaan aikaan suosittua Vanessa Maeta, mutta halvemmalla tyylillä.
Hän teki, mitä hänen käskettiin tehdä. Oli aikanana tähti. Halutru sellainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos hän kerran on niin hyvä, niin miksi ei sitten keskittynyt siihen soittamiseen? Hääräsi Baywatchissa, poseerasi pokelehdessä ja siideeripullon kyljessä ja yksityiselämässään sääti ties mitä. Nämä touhut ei liity musiikkiin mitenkään. Nykyäänkin roikkuu vaan jukkisuudessa vanhoista asioista valittaen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jep. Silloin oli jo se Vanessa Mae tehnyt uraa poppiviulistina mutta tämä Brava kuvitteli olevansa parempi ja mielenkiintoisempi.
No onhan se niin, et yks viulisti maailmassa riittä. Tosi typerää kenenkään toisen edes yrittää.
Kuka on Vanessa Mae?
Vierailija wrote:
No onhan se voinut siitä alkaa. Tuskin nyt tarkoitti, et jok ikinen kuva on ollut tilanne tuollainen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos hän kerran on niin hyvä, niin miksi ei sitten keskittynyt siihen soittamiseen? Hääräsi Baywatchissa, poseerasi pokelehdessä ja siideeripullon kyljessä ja yksityiselämässään sääti ties mitä. Nämä touhut ei liity musiikkiin mitenkään. Nykyäänkin roikkuu vaan jukkisuudessa vanhoista asioista valittaen.
Jaa a. Miksi kukaan tekee mitään. Miksi joku toinen saa olla julkkis, mut joku toinen ei. Miksi Linda ei saisi olla esillä?
Jos muutkin muusikot olisivat pukeutuneet ihoa myötäilevään nahkaan ja soittaneet soitintaan slaavikyykyssä rva Lampenius olisi sulautunut joukkoon huomaamattomasti.