Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Lampenius sanoo itsestään kertovassa dokumentissa kuinka ei olisi halunnut itse erottautua mitenkään muista soittajista

Vierailija
12.10.2023 |

Samalla ohjelmassa näytetään videokuvaa jossa Linda soittaa viulua sinisessä mekossa kun muilla soittajilla on mustat  vaatteet. Linda on laittanut itsensä Pamela Anderssonin näköiseksi blondattuine ja tupeerattuine hiuksineen kun muut soittajanaiset ovat lähes meikittömiä ja hiukset ponihännällä. 

Ei mitenkään tehnyt itseä tykö :D

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Botoxia huulissa. Miksi?! Ennen botoxia ollut paremman näkönen.

Ei ole Botoxia, vaan jotain täyteainetta. Botoxia ei laiteta huuliin.

Vierailija
82/94 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyl kiusaajien maa. Ei tarvi tykätä, mut mikä tarve täällä dissata ihan kaikesta, mitä on tehny? Jos ette tykkää, miksi jaksatte hänestä puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin Lindan kommentin viittaavan siihen aikaan, kun hänet orkesterista bongattiin. Ennen sitä julkista elämää.

Kyllä taitaa olla täällä meillä niin, et kukaan ei saa haluta julkisuuteen. Se on se suurin synti. Julkkiksina saavat olla vain he, jotka eivät sinne halua. Tai sitten pitää myös onnistua täydellisesti. Jokuhan tuossa dokkarissa sanoi, et meillä Suomessa ei oltu totuttu tuon kaltaiseen julkisuuteen, kuin mitä se Lindalla alkuun oli. Ruotsissa tilanne oli jo toinen.

Aina näillä palstoilla dissataan kaikkia julkisuuden ihmisiä. Jopa niitä, jotka myös menestyvät. 

Vierailija
84/94 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akatemiassa herätti huomiota kovin niukat hameet.

Vierailija
85/94 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Akatemiassa herätti huomiota kovin niukat hameet.

Oklssä oli myös sellanen geneerinen blondi, jolla aina niukat vaatteet. Oli hänen tyylinsä. Ei tarkoita, ettei olis hyvä maikka. Tai että pyrkis julkkikseksi.

Vierailija
86/94 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neljä osaa katsottuna. Oli mielestäni kiinnostava dokkari. Avasi paljon niitä eri vaiheita, mitä elämässään ollut. Ei ihan taviselämää.

Surullista se, että täällä edelleen dissataan, mut Ruotsissa on aina arvostettu. Mikä meitä vaivaa?

Vierailija
87/94 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen parhaillaan Linda Lampeniuksen itse kirjoittamaa elämäkertaa. Olin ihan ällikällä lyöty, kun en tiennytkään mitä superjulkkiksia hän on tavannut ja mitä kaikkea on ehtinyt nähdä ja kokea (niin hyvää kuin pahaakin). Ehti vielä perustaa perheenkin, ja on rakastava äiti tyttärilleen. Tytöt ovat nättejä kuin nuket, ja varmaan perineet vanhemmiltaan hyvät geenit.

Vierailija
88/94 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miten imelää kommentointia. 

Vierailija
89/94 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen parhaillaan Linda Lampeniuksen itse kirjoittamaa elämäkertaa. Olin ihan ällikällä lyöty, kun en tiennytkään mitä superjulkkiksia hän on tavannut ja mitä kaikkea on ehtinyt nähdä ja kokea (niin hyvää kuin pahaakin). Ehti vielä perustaa perheenkin, ja on rakastava äiti tyttärilleen. Tytöt ovat nättejä kuin nuket, ja varmaan perineet vanhemmiltaan hyvät geenit.

Mitä mä just luin?

Vierailija
90/94 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?

Lindahan se siellä palstailee!

Vierailija
91/94 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille maksettu 😂😂😂😂 manageri laitto rahat omasn taskuun!😂

Vierailija
92/94 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nahkavaatteita. Kyllä kaikki vanessa maet käy ja muut.

Vierailija
93/94 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt töytyy palata vanhaan kun mies lopetti työt:)

Vierailija
94/94 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi