Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa tämmöistä kuraa, lähden ostamaan jätskiä, heihei
Tuo mullekkin yks toffee tuutti.
Vierailija kirjoitti:
Arttuhan valitsikin knockoutista ne, joita hän kokee pystyvänsä "ohjaamaan", jotka "tarvii" häntä. Heitti pois parhaat ja sanoi, et oot valmis "mulla ei oo sulle annettavaa". Tässä lopputulos... shanghain valot..
Noissa valinnoissa olis pitäny ajatella ennen kaikkea yleisöä mun mielestä. Sanni vaikutti valitsevan henkilökemian perusteella.
Katotaan nyt kuka pääsee- Ei kun joku esitys vielä... No sitten
Vierailija kirjoitti:
Artun joukkue= vmp.
Ja miten tylsiä biisejä, niin kuluneita
Kuinka monelle laulajalle logomon yleisö on noussut seisomaan biisin aikana? Niin, Jaromille jengi nousi seisomaan ja yleisön syttyminen on yksi merkki hyvästä esiintyjästä. Toki biisikin oli suomalainen klassikko ja silläkin oli varmaan oma osansa suuriin suosion osoituksiin.
Tää on viihdettä, mutta mä en nyt viihdy.
Kaikuluotain oli niin paska että masennus unohtui ja päätin avata kuitenkin bissen. Kiitos Juha paskasta vedosta 🍻
Vierailija kirjoitti:
Jaromir on Artun tiimin paras. :D
Ainoa, jota voisi edes kuvitella artistina. Helmiäkään ei jaksaisi kuunnella maneerien ja yliesittämisen vuoksi. Aitous riittäisi.
No niin oli! Ja kotiin vaan... hitto että harmitti
Kuka tosta Vilkkumaasta tykkää?
Kuka hullu lähtee haastamaan Ville Valoa? Lopun kiljumista eivät parantaneet versiota.
Tää on varmaan Chisun kirjoittama biisi. Kuulostaa siltä
Miksi Jaana Pelkonen on oranssi?
Jenni Vartiaisella oli parempi biisi.
Tuliko jollakulla muulla mieleen Helmin insertistä, että ei ole välttämättä genitaaleiltaan nainen? Kun esitteli niitä kynsiänsä, niin vaikutti mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
No niin oli! Ja kotiin vaan... hitto että harmitti
En osaa vieläkään käyttää lainaamista... Tarkoitin tän siis viestiin Yannick oli paras :,)
Ai että mie tykkäsin Maijasta, kun siltä ilmestyi Meikit, ketjut ja vyöt. :)
Toi joka laulaa Maijan kanssa: kiva ääni
No olihan toi Mira aika söötti tuossa haastattelussa.