Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yannick on todellinen The Voice of Finland, tuollaista ääntä ei ole Suomessa kuultu eikä tulla vähän aikaan kuulemaankaan.
Yleisö äänesti Lauran paremmaksi.
Lauran isä Jukka on tunnettu musiikkipiireissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku kokeneempi laulaja ottaisi Yannickin mukaan konserttikiertueelleen. Hän ansaitsee päästä laulamaan koko kansalle upealla äänellään.
Kuka se olisi?
Elastinen.
Ela taisi taktikoida. Ajattelee, että kansa äänestää jatkossa ennemmin Suomi-poika Markoa kuin Yannickia. Molemmat hyviä ja olisin halunnut molemmat jatkoon.
Miks ette äänestäneet Yannickia? Itse yritin parhaani, soitin useemman kerran Yannickin puolesta. Keljuttaa..
Nyt on pakko mennä valittamaan Instagramiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku kokeneempi laulaja ottaisi Yannickin mukaan konserttikiertueelleen. Hän ansaitsee päästä laulamaan koko kansalle upealla äänellään.
Kuka se olisi?
Vaikkapa Maria Lund, joka syksyllä teki konserttikiertueen Konsta Hietasen kanssa.
Yannick oli niin ihana The Voice ! Vääryys että ei mennyt jatkoon. Toisaalta, hienoa että Ela pelasti ed.kierroksella.
Tää Voice on ihan naurettava nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miks ette äänestäneet Yannickia? Itse yritin parhaani, soitin useemman kerran Yannickin puolesta. Keljuttaa..
Kyllä valmentajan olisi pitäny valita paras. Nyt valitsi tylsän karaokevedon. Todellimen rimanalitus Elastiselta!
Vierailija kirjoitti:
Oliko mun syy😭
En nääs äänestä ikinä näissä visoissa ja kisoissa mitä telkusta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko mennä valittamaan Instagramiin.
Ai Elalle?
Markolta kuultiin huonoin veto tähän asti ihan tuon biisin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yannick on todellinen The Voice of Finland, tuollaista ääntä ei ole Suomessa kuultu eikä tulla vähän aikaan kuulemaankaan.
Yleisö äänesti Lauran paremmaksi.
Sillä oli vaan joku rahakas tyyppi pistelemässä ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valmentajan olisi pitäny valita paras. Nyt valitsi tylsän karaokevedon. Todellimen rimanalitus Elastiselta!
Just näin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt niin hyvä ohjelma ole, että osallistuisin sen tekemisen kustannuksiin. Jotain rajaa.
Tämän illan isoin moka oli ,että Heidi pääsi jatkoon.
Raskasta kun paras "voice" ei päässyt jatkoon! Yannickilla niin maaginen virheetön ääni. Lauroja löytyy... Marko myös hyvä kuten Chrisu mutta ykkönen oli hollantilainen.. Eli eikö sopinut formaattiin?
Ja Matias!