Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
On tää kyllä kausi, kun aina parhaat putoaa. 👎
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa kiekumista.
Kylmän koleaa kiekumista. Ei ollut laulussa sellaista tunnetta mukana kuin Tarja Turusella esim.
Ela varmaan funtsasi, että Yannick olisi helmi sioille. Eli joo, liian hyvä. Voisi kyllä muutaman sanan heittää suomeksi. Enkku ei vielä ole meidän kolmas kotimainen.
Maija ei voinut valita Eetu-Pekkaa jatkoon, koska oli väärää sukupuolta. Oli pakko valita nainen, ehottomasti. Sikamaista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ette äänestäneet Yannickia? Itse yritin parhaani, soitin useemman kerran Yannickin puolesta. Keljuttaa..
Kyllä valmentajan olisi pitäny valita paras. Nyt valitsi tylsän karaokevedon. Todellimen rimanalitus Elastiselta!
Just näin. 👍
Eiköhän kansankin olisi pitänyt valita paras? Ja kansa ei valinnut yannicia. Luulen että Ela piti varmana että, kansa valitsee Yannicin. Markohan oli elan suosikki alusta asti, joten valitsi Markon.
Miehet oli tänään parempia. Maijan tiimistä naisen tilalle Eetu-Pekka. Ja Elan tiimistä Yannick ja Marko. Mut ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ette äänestäneet Yan
nickia? Itse yritin parhaani, soitin useemman kerran Yannickin puolesta. Keljuttaa..
Kyllä valmentajan olisi pitäny valita paras. Nyt valitsi tylsän karaokevedon. Todellimen rimanalitus Elastiselta!
Just näin. 👍
Eiköhän kansankin olisi pitänyt valita paras? Ja kansa ei valinnut yannicia. Luulen että Ela piti varmana että, kansa valitsee Yannicin. Markohan oli elan suosikki alusta asti, joten valitsi Markon.
Somekanavissa Yannick ollut suositumpi kuin Laura. Kun rahalla saa äänestää niin tulos on tämä.
Jos tätä tahtia mennään, ensi kerralla sitten pudottavat Lisan ja tulee kyllä kaikkien aikojen surkein finaali.
Facessa erityisesti naiset tuntuvat intoilevan Laurasta. En kyllä ymmärrä miksi. Olen Tarja Turunen -fani, mutta Lauran veto jäi kauas siitä. Ääni on ihan liian ohut. Sama juttu Whitney Houstonin I will always love you'ssa. Whitney on suurin, eikä Laura päässyt lähellekään. Jos Laura laulaisi radiossa, en tunnistaisi hänen ääntään lainkaan, ei jää mieleen.
Yannick, Matias, Karlo jne. Ehkä Idols heille sopivampi formaatti? Voice of Finland voittajat lähinnä never heard, kukaan ei muista viikon kuluttua enää.
Yannick ehdottomasti paras. Toivottavasti joku tarjoaa levytyssopimusta. Ihana ääni kertakaikkiaan.
Olisitte äänestäneet Yannicia ettei tarvis ulista.
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan isoin moka oli ,että Heidi pääsi jatkoon.
Olen täysin sammaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan isoin moka oli ,että Heidi pääsi jatkoon.
Ei mieslaulajien kannata feministimaijaa valita jos muitakin vaihtoehtoja on alussa.
Kenen konserttiin menisit on mielestäni käypä mittari. Eilisillan tarjoilusta menisin vain Jannickin ja Markon konserttiin.
Yksi Tarja Turunen riittää, ei toinen tuo mitään uutta. Mielipide asioitahan nämä pitkälti ovat.
Yannick laulaa kuin Roy Orbison. Uskomaton ääni.
Markolla on hienoja vivahteita esiintymisessään ja tulkinnassaan, hänellä on sitä "jotakin". Hänellä on yhteys yleisöön ja aito läsnäolo. Marko ei esiinny itsetyytyväisesti eikä yritä vakuutella yleisölle että on hyvä. Hän ei tyrkytä mitään rokkiäijän imagoa, hän on sitä mitä hän on. Mutta äänen kanssa ja laulun huolellisuudessa Markolla on työstettävää. Eilisen vedon lopussa kuului hänen oikea äänensä, jota voisi tuoda jonkin verran lisää noihin esiintymisiin.
Hämmästyin, että Laura voitti yleisöäänet. Taisi oma suku äänestää. Kun äänten lukumäärää ei kerrota, voittoon saattaa päästä muutamallakin äänellä. Itse en äänestänyt ketään. Laura on hyvä ja koulutettu laulaja. Mutta en pitänyt eilisestä esityksestä, se oli vain teknistä kiljukaulalaulantaa.
Joko Yannic lle tarjottu muualta levytyssopimusta ?
Jos olisi ollut mahdollisuus olisin kuuntelemattakin äänestänyt Yannica.
( piti katsoa jääkiekkoa) katsoin nyt aamulla Voicen ja petyin. Eipä tarvitse loppukautta katsoa, vapautuu aikaa muuhun.
Se mikä oli kiva lähetyksen alussa varoitettiin vilkkuvista valoista.
Asun Lappeenrannassa. Jos Yannic tulee kadulla vastaan, pitääkin mennä sanomaan, että "Hey Yannic! Your voice is like a honey!"
Jos uskallan. 🙈