Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2024

Vierailija
12.10.2023 |

The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html

Wiskari ihan ok, Sanni ei.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3477)

Vierailija
2621/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2609:lle

teetkö palvelutalossa kampaajan hommia? ET vaan lähihoitajan hommia, joten olet LÄHIHOITAJA osa-aikaisesti,

muutappa logiikkaasi

Mitä jos opettelisit lainaamaan viestejä?

Mitä jos opettelisit, mitä tarkoittaa ammatti? 

Vierailija
2622/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tartte enää katsoa jatkossa

Ei niin. Marko olisi ansainnut päästä jatkoon.

Tuollaisia pehmohevilaulajia on tuhansittain bändikellareissaan. 

On sillä silti hieno raspi.

Markolla on hyvin harvinainen ääni. Kaikki tulee luonnostaan. Raspi, voima ja puhtaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minun logiikallani: jos olet 4 päivää viikossa kampaaja ja 1 päivänä viikossa palvelutalossa lähihoitajana, niin olet ammatiltasi kampaaja.

Missä sanottiin, että Laura on 4 päivää viikossa opettaja ja vain 1 päivän viikossa oopperassa töissä? Entä miksi et ole tietoinen siitä, että ihmisellä voi olla enemmän kuin yksi ammatti? Eli kuvaamasi henkilö on ammatiltaan SEKÄ lähihoitaja ETTÄ kampaaja. Ei ammatti tule siitä, montako tuntia viikossa teet töitä. 

Mitä tähän voi muuta sanoa kuin että olemme asiasta eri mieltä?

Minä edelleen sanon, että olet kampaaja, mitta käyt välillä sijaistamassa palvelutalossa. Tai olet teatterilaulaja, mutta välillä käyt esiintymässä oopperassakin.

Ei kyse ole mielipiteestä, vaan siitä, että sinä olet yksiselitteisesti väär

metaforilla puhuin. Sori, en tajunnut, ettet ymmärrä.

Vierailija
2624/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minun logiikallani: jos olet 4 päivää viikossa kampaaja ja 1 päivänä viikossa palvelutalossa lähihoitajana, niin olet ammatiltasi kampaaja.

Missä sanottiin, että Laura on 4 päivää viikossa opettaja ja vain 1 päivän viikossa oopperassa töissä? Entä miksi et ole tietoinen siitä, että ihmisellä voi olla enemmän kuin yksi ammatti? Eli kuvaamasi henkilö on ammatiltaan SEKÄ lähihoitaja ETTÄ kampaaja. Ei ammatti tule siitä, montako tuntia viikossa teet töitä. 

Minä edelleen sanon, että olet kampaaja, mitta käyt välillä sijaistamassa palvelutalossa. Tai olet teatterilaulaja, mutta välillä käyt esiintymässä oopperassakin.

Mikäs minä olen, kun teen 20 tuntia viikossa myyjän töitä ja 20 tuntia viikossa opettajan töitä? Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi :D

Vierailija
2625/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi peräsuoli pitkällä huutajaa. Ei tarvii katsoa. Toivottavasti edes suomalainen voittaa.

Jännästi hevimies ei huuda peräsuoli pitkällä, mutta taidokas nainen muka tekee niin 🙄.

Vierailija
2626/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

teetkö palvelutalossa kampaajan hommia? ET vaan lähihoitajan hommia, joten olet LÄHIHOITAJA osa-aikaisesti,

muutappa logiikkaasi

KUULE LAINAAPPA ITTE TOI itunmoinen KETJU TÄSSÄ UUDESSA SIVUSTOSSA, TEINI !!!!!!

En oo enää teini vaan tukevassa aikuisiässä. Ja toisekseen mulla on peräsuolen laskeuma.

Vierailija
2627/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muutappa logiikkaasi

Mitä jos opettelisit, mitä tarkoittaa ammatti? 

Minä en kirjoittanut ylläolevaa. T. Kampaajalähihoitaja-esimerkin antanut

Vierailija
2628/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naislaulajat Laura ja Lisa molemmat huippuja. Ihan eri sarjaa kuin finaalin miehet. 

Niin mutta kun Suomessa aina nostettu jalustalle nämä puhtaasti ja luonnollisesti laulavat pikkupojat jostain Vesa Enteestä lähtien... Osaavat naislaulajat jätetään veneestä, kun useampi nainen kuin mies äänestää. 

Kyllä musta se tähden sympaattisuuskin vaikuttaa. Esim. Jaromir on - ainakin ruudussa - niin symppis, että hänelle toivoo vaan kaikkea hyvää, vaikkei laulu ole edes puhdasta.

Nyt kannattaisi laulajien ottaa mallia toisistaan. Sehän monessa kisassa on kisaajille se paras oppi.

Tina hyötyisi paksujen poikien sympaattisuudesta, samoin 3. linjan Helmi muiden tähtien nöyryydestä ja selkeydestä, rönsyilyt pois.

Lisa hyötyisi seuraamalla Lauraa, kuinka hyvä laulu ei riitä esiintyvälle taiteilijalle, vaan pitää myös osata esiintyä. Suihkulaulua voi laulaa kotona seistä tönöttämällä.

Marko hyötyisi Lauran ja Lisan äänenkäytöstä. Tänään olisi kannattanut tuutata täysillä koko ajan, kuten Maija sanoi.

jne jne

Vierailija
2629/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi irtautui venäjästä vuonna 1917. Miksei Donetsk saisi irtautua Ukrainasta vuonna 2024?

Koska Donetsk kuuluu Ukrainaan ja sen asukkaat haluavat pysyä ukrainalaisia. Siellä käydyt vaalit eivät ole olleet vapaat. Että siksi. 

Vierailija
2630/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole mielipiteestä, va

Ihan hyvä yritys, mutta metafora on eri asia kuin jankkaaminen asiasta, josta ei ymmärrä vttuakaan. 

Vierailija
2631/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raspi ei oikein hevissä riitä. Pitäisi olla munaa ja karismaa, jota tuolla heebolla ei kyllä ollut yhtään.

Siksi silti sujui paremmin se Bon Jovi.

Vierailija
2632/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raspi ei oikein hevissä riitä. Pitäisi olla munaa ja karismaa, jota tuolla heebolla ei kyllä ollut yhtään.

Äänensä on kuitenkin niin harvinainen, että ihme on, jos ei löydä paikkaansa jossain. Sen lisäksi hänessä on aitous.

Vierailija
2633/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs minä olen, kun teen 20 tuntia viikossa myyjän töitä ja 20 tuntia viikos

Tässä tilanteessa riippuu siitä, kummaksi haluat identifioitua, jos sinulla on molempiin pätevyys. Jos olet epäpätevä opettaja, niin olet myyjä, joka käy koulussa sijaistamassa.

Vierailija
2634/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kitaristi bändissä

Merkillepanin saman. Pesi mennen tullen Metallican sedät

Vierailija
2635/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs minä olen, kun teen 20

🤣🤣🤣👍👍

Vierailija
2636/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänensä on kuitenkin niin harvinainen, että ihme on, jos ei löydä paikkaansa jossain. Sen lisäksi hänessä on aitous.

Ihan mitäänsanomaton. Lavalla kuin peura ajovaloissa. Sama kuin iskelmäpojatkin. Tusinakamaa.

Vierailija
2637/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs minä olen, kun teen 20

Sitä vähän minäkin. Olen siis myyjä JA opettaja. Ihan niin kuin Laura on oopperalaulaja JA opettaja. Sinähän et päätä sitä, miksi hän identifioituu ja mihin hänellä on pätevyys. Sori siitä, veetipieni. 

Vierailija
2638/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko ainoa joka huomasi ensimmäisen esityksen aikana vasemmalla takana ollleen tanssijan ongelman? Muutenkin minimaalinen hameentapainen rullautui vyötärölle. Ei tietenkään voinut kesken tanssin oikoa. 

Vierailija
2639/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yannick oli paras.Ketuttaa kun putosi. Markon olisi pitänyt päästä jatkoon. Lauran ooppera ei tehnyt vaikutusta.

Vierailija
2640/3477 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin just Yannickin 4 esitystä ja keetutus on edelleen suuri! Miksi, miksi hän tippui? Finaalissa 2 samantyyppistä aika tasapaksutyylistä jantteria, jotka joskus onnistuu ja yleensä ovat tylsää massaa. Ja kaksi superkorkeelta kirkuvaa naista. Hyviä taitavia naislaulajia, mutta en haluisi sellaista kuunnella. Ei todellakaan kannata finaalia odottaa. Ei ees jännityksen takia. Laura voittaa.

Olet katsonut ohjelmaa, mutta et ymmärrä, miksi finalistit ovat nämä neljä, eikä esimerkiksi kaikki Elan tiimiläiset?

Maailmassa on varmaan monta muutakin asiaa mitä et voi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä