Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Eka kommenttini eilisestä livestä. Mukavaa kuulla "mustaa musiikkia". 😄 Itse olen 3-kymppinen ja tykkään mustasta musiikista eli jazzista, funkista, soulista jne. Olin erityisen vaikuttunut Sannin tiimin Isabellistä ja Tinasta. Isabellin biisi on tosiaan upean Etta Jamesin biisi. Lisäksi Artun tiimistä tykkäsin Helmistä, joka esitti jazzin klassikon Nina Simonen biisin. Sannilla oli niin hyvä tiimi, että olisin halunnut ainakin kolme jatkoon. Toivoisin, että Suomessa olisi musta laulaja, joka laulaa mustaa musiikkia. Isabellin linjasta en tiedä, mutta kuuntelisin häntä todellakin, jos jatkaisin mustan musan parissa. Tinan ääni oli minusta upea ja käheä soundi sopi juuri tuohon. Ekan kerran tuli fiilis, ettei katso laulukilpailua vaan jonkun artistin keikkaa, vau! Sanni jopa katsoi häntä ylöspäin ja sanoi, että hänelle tuli tunne, että olisinpa kuin tuo. Jos olet yhtään persoonallisempi, niin saat näköjään haukkuja niskaan. Itse olen yllättynyt Tinan arvostelusta täällä. Eipä yllätä, että Suomessa menestyy tylsääkin tylsemmät iskelmäheebot, yleisö äänesti viime jaksossa Maijan tiimistä sen hohhoijaa-iskelmätyylisen miehen suoraan jatkoon ja nyt Artun tiimistä iskelmätyypin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinni Wikströmin voisi palauttaa radioon. Hän ei valitettavasti sovi eläviin kuviin. Jaana Pelkosenkin ammattitaito arveluttaa.
Tuntuu, ettei tuosta Tinnistä juontajana valitettavasti pidä oikein kukaan. Joka vuosi katsojat valittavat kun hän ilmestyy bäkkärille, mutta silti hän vain siellä on :D Saisinpa itsekin jonkun tuollaisen suojatyöpaikan.
Kyllä hänestä varmaan tykätään, mutta yleensä vain valittajat on liikkeellä eli ne, jotka ei tykkää. Minusta hän on ihan hyvä, eikä häiritse mitenkään. Ihminen ihmisten joukossa ja sopii tuonne oikein hyvin.
No ehkä hänestä tykkää nelosmedian johtoporras... en muista tosiaan kenenkään heittäneen hänen nimeään jos puhutaan hyvistä juontajista.
Vierailija kirjoitti:
Eka kommenttini eilisestä livestä. Mukavaa kuulla "mustaa musiikkia". 😄 Itse olen 3-kymppinen ja tykkään mustasta musiikista eli jazzista, funkista, soulista jne. Olin erityisen vaikuttunut Sannin tiimin Isabellistä ja Tinasta. Isabellin biisi on tosiaan upean Etta Jamesin biisi. Lisäksi Artun tiimistä tykkäsin Helmistä, joka esitti jazzin klassikon Nina Simonen biisin. Sannilla oli niin hyvä tiimi, että olisin halunnut ainakin kolme jatkoon. Toivoisin, että Suomessa olisi musta laulaja, joka laulaa mustaa musiikkia. Isabellin linjasta en tiedä, mutta kuuntelisin häntä todellakin, jos jatkaisin mustan musan parissa. Tinan ääni oli minusta upea ja käheä soundi sopi juuri tuohon. Ekan kerran tuli fiilis, ettei katso laulukilpailua vaan jonkun artistin keikkaa, vau! Sanni jopa katsoi häntä ylöspäin ja sanoi, että hänelle tuli tunne, että olisinpa kuin tuo. Jos olet yhtään persoonallisempi, niin saat näköjään haukkuja niskaan. Itse olen yllättyny
Olen myös ns mustan musiikin ystävä, mutta mielestäni tällä kaudella kukaan ei ole esittänyt sen tyyppistä musiikkia riittävän hyvin. Heidi, joka veti Christina Aquileraa pääsi aika lähelle. Mutta yksikään ei ole päässyt sellaiselle tosi kovalle tasolle. Pitäisi olla rytmi veressä ja äänessä vivahteikkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan täällä ei tunnu tietävän alkuperäisestä House of the Rising Sunista mitään. Tinan esitys oli just hyvä!
Tina lauloi kyseisen biisin hyvin, mutta se muu esiintyminen oli vähän myötähäpeää herättävää :(
Sehän herättää myötähäpeää niissä, jotka eivät itse uskaltaisi ja kehtaisi laittaa itseään likoon ja heittäytyä. Siksi esityksen katsominen ja siihen samaistuminen herättää häpeän tunteen itsessä - eli huonoitsetuntoisissa ihmisissä.
Juuri näin.
Onneksi esiintyvissä ihmisissä ei ole montaa noin "rohkeata" kuin Tina :D kamalaa katottavaa nuo rohkeat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Eka kommenttini eilisestä livestä. Mukavaa kuulla "mustaa musiikkia". 😄 Itse olen 3-kymppinen ja tykkään mustasta musiikista eli jazzista, funkista, soulista jne. Olin erityisen vaikuttunut Sannin tiimin Isabellistä ja Tinasta. Isabellin biisi on tosiaan upean Etta Jamesin biisi. Lisäksi Artun tiimistä tykkäsin Helmistä, joka esitti jazzin klassikon Nina Simonen biisin. Sannilla oli niin hyvä tiimi, että olisin halunnut ainakin kolme jatkoon. Toivoisin, että Suomessa olisi musta laulaja, joka laulaa mustaa musiikkia. Isabellin linjasta en tiedä, mutta kuuntelisin häntä todellakin, jos jatkaisin mustan musan parissa. Tinan ääni oli minusta upea ja käheä soundi sopi juuri tuohon. Ekan kerran tuli fiilis, ettei katso laulukilpailua vaan jonkun artistin keikkaa, vau! Sanni jopa katsoi häntä ylöspäin ja sanoi, että hänelle tuli tunne, että olisinpa kuin tuo. Jos olet yhtään persoonallisempi, niin saat näköjään haukkuja niskaan. Itse olen yllättyny
No mutta ei siinä iskelmässäkään ole mitään vikaa. Kaikki musiikki on jonkun mielestä hyvää, eikä sitä voi toinen kiistää sen takia, että itse tykkää toisen tyyppisestä musiikista.
Itsekin tykkäsin tuosta mustasta laulajasta, mutta en väitä, että iskelmää laulava olisi persoonaton. Tina lauloi ihan hyvin, mutta esiintyminen.....no joo... Mutta se on just näin, että ihmisillä on erilaisia makuja ja vaikka itse tykkää jostain ja muut ei, niin ei se sitä todista, että nuo toiset ei ymmärrä musiikista mitään, ja tykkäävät huonosta musiikista, mutta minä ymmärrän, kun tykkäsin jostakin toisesta ja paremmasta esiintyjästä.
Olen tänään katsellut näitä livevetoja uudelleen. Vaikuttava esimerkiksi Marko, kun lauloi jostain sielunsa syövereistä, että what about children dying, do we give a damn Ei Markokaan laulanut joka nuottia kohdalleen, mutta musiikissa tai artistiudessa onkin ennen kaikkea kyse tunteen välittämisestä. Toisilla on se lahja, toisilla ei. Tyylilajit on toissijaisia.
Katson tätä jaksoa nyt lauantaina eka kertaa. Joku Mira pilasi pahasti Annikan ihanan Shanghain valot. Huutoa ja mekastusta on tullut jo tarpeeksi, joku vois välillä laulaakin.
Artun valinta oli kyllä yllätys minulle, kaikkein lehmämäisin tuli valituksi. Jostain syystä.
Isabel Chikoti täytyy saada jatkoon keinolla millä tahansa. Sanni tyri pahasti, kun ei valinnut Isabeliä.
Sanni julisti päätöksensä vain englanniksi. Lavalla seisoi 2 suomea puhuvaa, ja yksi, joka osaa kyllä suomea, kun rahaa on hakemassa. Miksi ei puhunut suomea, kun ei päätös koskenut tätä kielipuolta. Ja tämä on suomenkielinen ohjelma. Iso miinus Sannille. Taidan siirtyä ei-fani puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinni Wikströmin voisi palauttaa radioon. Hän ei valitettavasti sovi eläviin kuviin. Jaana Pelkosenkin ammattitaito arveluttaa.
Tuntuu, ettei tuosta Tinnistä juontajana valitettavasti pidä oikein kukaan. Joka vuosi katsojat valittavat kun hän ilmestyy bäkkärille, mutta silti hän vain siellä on :D Saisinpa itsekin jonkun tuollaisen suojatyöpaikan.
Tinni ilmestyy joka paikkaan ja on kaikkien bilehileiden kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tinan biisi oli todella kulunut ja versiokin epävireinen pubiesitys, sopisi ehkä Viking Linen bingon jälkeiselle livebändille.
Just totesin puolisolle sohvalla että täähän on ihan Ruotsinlaivaesitys 😃
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on niin kulunutta realityä, että voisi yhdistää nämä satuhäät, temptation islandit ja voice of finlandit. Saataisiin kaikki formaatit ja kisailijat yhteen ohjelmaan ja vähän enemmän viihdekerrointa katsojille.
+ Alaston selviytyjä tähtien kanssa viidakossa farmilla tekemässä diilejä
Vierailija kirjoitti:
Tinnin tekopirteys väsyttää jo. On niin kamua kaikkien esiintyjien kanssa, nyt Gettomasan ja jatkuva kihertäminen ja tekopirteys on lapsellisen pinnallista. Voi olla oikeesti hyvinkin pirteä, mutta teeveessä tuota ei vaan jaksa.
Vaikutti Sannin tiimin jatkoonpääsijöiden kanssa että oliko jo bileet startattu, alkoi olla jo niin levotonta tönimistä ja pyörimistä bäkkärillä. Pikkupieruissa paljon kivempi olla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Shanghain valot oli eilen järkyttävä biisin r*iskaus. Alkuperäinen on helmi taitavan Annika Eklundin esittämänä. Nuorelle Miralle valittu aivan väärä biisi!
Miksi ihmeessä nuorelle tytölle tommoinen biisi. Olisi kai noita parempiakin biisejä ollut valittavaksi. Ellei sitten tarkoituskin ollut pudottaa pois semeistä ja tahallaan valittu kädenlämpöinen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa Syrjä lauloi paremmin kuin Maija V.
Aliisan isä Ville on Syrjän veljesten serkku (Pantsen, Martin ja Akun).
Aku ei ole Martin ja Pantsen veli vaan serkku.
Jep ja Villelle (Aliisan isälle) nuo kaikki on serkkuja. Se tässä tärkentä lienee? Musikaalista ja taiteellista sukua joka tapauksessa. Muusikoiden lisäksi kirjailijoita, käsikirjoittajia jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miran pahin pelko, että päivät olisi samalaisia. Hohhoijaa, tervetuloa aikuisuuteen. Ja huono lauluveto hänellä.
Aika hyvin täytyy asiat olla elämässä, jos toi on todella hänen pahin pelkonsa. Itse keksin äkkiseltään aika monta pahempaa.
Iidan sisko? :P
Putoiskohan vielä korkealta ja kovaa
Mietin just, että muistuttaa kultamekko Iidaa tämä Mira. Onko sisko?
Samaa katsoin. Ehkä se on vaan tuo silmämeikki, paljaat sääret, hiukset ja nuoruus. Iidalla vaan helkkaristi huulitäytettä ja täytettä vähän muuallakin, mitkä näkyvillä. Mira siltä osin maltillisempi.
Vierailija kirjoitti:
Lisa tulee voittamaan. Haluanko sitä, en todellakaan .
Taikasana Ukraine.
Antakaa armoa, Lisa asuu Jurvassa, pienessä kylässä metsän keskellä Etelä-Pohjanmaalla missä ei ole varmaan mitään muuta kuin tuo yksi salonki ja peruskaupat. Pakkohan Lisankin on osata suomea, siellä harva osaa enkkua.
Tinan esitys oli kerta kaikkiaan kammottavan huono. Luonteva esiintyjä ? - teennäinen vääntelehtijä. Tässä jaksossa Lisa oli ylivoimainen, hän on erittäin hyvä laulaja. Isabel (miss Sambia 2017) tarvitsee vielä lisää itsevarmuutta, niin hänestä tulee hieno laulaja.
Mutta kukaan näistä laulajista ei ole lähelläkään Yannickin tasoa.