Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2024

Vierailija
12.10.2023 |

The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html

Wiskari ihan ok, Sanni ei.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3477)

Vierailija
201/3477 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu  poikineen jälleen  itseänsä näyttämässä....  😫

Vierailija
202/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnitin nyt vasta huomion siihen, kun toi Maija levittelee käsiään niin kuin olisi lentoon lähdössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannilla ei ole tissejä lainkaan. Mäkihyppäjän puku nuolee hänen laihaa muodotonta vartaloa. Miksi mä alan kuvitteleen sitä Shirleyn kanssa sängyssä. 

Shirlyllä taas oli näyttävä avonainen puku ja tissit esillä Venla-gaalassa. Toinen kuin kuivan kesän orava. Aina mietin, kun katson Shiryn naisellisuutta korostavaa vaatetusta onkohan oikeesti lesbo vai onko vain julkisuuden vuoksi. Saattaa joskus kääntyä taas miehiin meneväksi. 

Mulle taas Shirlyn näkeminen tuo aina mieleen hänen käytöksensä Selviytyjissä. Nevö foget.

Vierailija
204/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilille on tehty hiustensiirto?

Hiustensiirto on pitkäkestoisempi operaatio. Hän luottaa tupeeseen. On sanonut aiemmin, että käyttää sitä vain kilpaillessaan, koska tanssimaailma on pinnallinen. Ilmeisesti sama pätee musamaailmaan, koska haluaa käyttää hiuslisäkettä myös laulu-urallaan.

Vierailija
205/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän gay-vibat, eipähän siinä mitään mutta on kait naimisissa naisen kanssa?

Kenestä?

Vierailija
206/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa tuomarit surkeita kun eivät kääntyneet vaaleahiuksisen tytön esitykselle.

Juuri näin, minua harmittaa ihan äärettömän paljon. Sen tytön olisi ehdottomasti pitänyt päästä jatkoon. Harmittaa niin, ettei muut kilpailijat oikein jaksa enää kiinnostaa. Oli kyllä hyvä ääni ja esitys. Hän oli juuri oikealla paikalla, meni Sannin arviointi aivan pieleen. 

Olisi saattanut päästä jatkoon, jos olisi valinnut jonkun muun kappaleen? Tämä biisi ei ehkä ollut valmentajille tuttu ja oli melodialtaan hieman kummallinen (sai miettimään kuuluuko sen mennä noin vai laulaako kilpailija epävireisesti).

Vierailija
207/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä alan kuvitteleen sitä Shirleyn kanssa sängyssä. 

Koska olet bi-curious tai kaappilesbo? En tiedä. En mä ainakaan mieti yhtään Artun, Maijan ja Elastisen seksielämää. Saati sitten Sannin.

Vierailija
208/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sen yhden mieskilpailijan (pitkä insinööri, jolla raspia äänessä) ulkonäöstä vähän mieleen BB-/remontti-Perttu.

Vierailija
209/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sannin "mäkihyppääjän asu" ja meikki on upeat :) Paljon coolimpi kuin joku Anna Puu, joka aina yliyritti näissä tvof-stailauksissa.

Vierailija
210/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiustensiirto on pitkäkestoisempi operaatio. Hän luottaa tupeeseen. On sanonut aiemmin, että käyttää sitä vain kilpaillessaan, koska tanssimaailma on pinnallinen. Ilmeisesti sama pätee musamaailmaan, koska haluaa käyttää hiuslisäkettä myös laulu-urallaan.

Aika hyvän , siis luonnollisen näköinen kyllä. 

Vierailija
211/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mamman pikku poika tuo Emil on. 

Vierailija
212/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannilla ei ole tissejä lainkaan. Mäkihyppäjän puku nuolee hänen laihaa muodotonta vartaloa. Miksi mä alan kuvitteleen sitä Shirleyn kanssa sängyssä. 

Shirlyllä taas oli näyttävä avonainen puku ja tissit esillä Venla-gaalassa. Toinen kuin kuivan kesän orava. Aina mietin, kun katson Shiryn naisellisuutta korostavaa vaatetusta onkohan oikeesti lesbo vai onko vain julkisuuden vuoksi. Saattaa joskus kääntyä taas miehiin meneväksi. 

No se on vaan femme. Sanni varmaan tykkää.

Vierailija
213/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin lisäke, tubee.. kaljuus vanhentaa kyl paljon nuorta miestä.

Vierailija
214/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kroppa. Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

Vierailija
215/3477 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli juttu nuoresta miehestä joka kävi Tukholmassa hiustensiirrossa. Operaatio kesti 8 tuntia. Hinta 6000e. Päivän tai vrk:n reissu ja nyt tuuheat hiukset joita lyhennyttää parturissa 3 vk välein. Kaljuus oli hänellä vielä pientä, eikä ollut puoli päätä kaljua.

Vierailija
216/3477 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, että Nelonen kikkailee ja jättää TVOF:n tänään näyttämättä, vaikkei heillä ole mitään vaalilähetystäkään. Tilalla JVG:n konsertti ja leffa. Olisin itse halunnut katsoa vaalien sijasta Voicea, sillä haluan muuta ajateltavaa.

Vierailija
217/3477 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää, että Nelonen kikkailee ja jättää TVOF:n tänään näyttämättä, vaikkei heillä ole mitään vaalilähetystäkään. Tilalla JVG:n konsertti ja leffa. Olisin itse halunnut katsoa vaalien sijasta Voicea, sillä haluan muuta ajateltavaa.

Mainostajat ei halua maksaa jos naapurikanavat kerää vähintään 2 miljoonaa katsojaa pois potentiaalisista katsojista. Siksei nelonenkaan lähetä lähetystään kun pitäisi halventaa mainospaikan hintaa. 

Vierailija
218/3477 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska YLE ja MTV lähettävät vaaliohjelmaa, jota melkein kaikki katsovat, on ihan turhaa tuhlata Voicea tähän iltaan.

Vierailija
219/3477 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil Hallberg on monilahjakkuus, oli todella hyvä veto tuo Gorilla! Ja hieno esiintyjä hän on myös. Sitä lävistys-Elisabethin jatkoonmenoa en ymmärrä, hänessä ei ollut mitään erikoista.

Vierailija
220/3477 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emil Hallberg on monilahjakkuus, oli todella hyvä veto tuo Gorilla! Ja hieno esiintyjä hän on myös. Sitä lävistys-Elisabethin jatkoonmenoa en ymmärrä, hänessä ei ollut mitään erikoista.

Kyllä! Emil oli viime jakson paras ja tulee olemaan kilpailun parhaimpia. Persoonallinen ääni ja lavakarismaa, ja kivannäköinen ja kivanoloinen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme