Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Ooo mikä ääni tällä ukrainalaisella Lisalla. Ihan tuli kylmät väreet.
Onko tällä kaudella enemmän hyviä laulajia kuin ennen vai oonko mä vaan nukkunut edelliset kaudet?
Tää Eetu-Pekka on kyllä ihan SUPER!!!! Upea ääni ja niin söpö muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä kaudella enemmän hyviä laulajia kuin ennen vai oonko mä vaan nukkunut edelliset kaudet?
Tällä kaudella tosiaan on poikkeuksellisen paljon hyviä laulajia!
Vierailija kirjoitti:
Taas tiputettiin hyvä mieslaulaja, jolla hieno saundi. Valmentajat, herätys!
Tällähän on jo albumeita ulkona, siitä vaan kuuntelemaan
Vierailija kirjoitti:
Tää Eetu-Pekka on kyllä ihan SUPER!!!! Upea ääni ja niin söpö muutenkin!
Huono. Älytöntä että pääsi jatkoon tolla esityksellä ja äänellä.
Vau mikä ääni kundilla ja jessus kuinka kauniit silmät. Upeata taidetta teki myös.
Ei eetulla ole sielua äänessä. Valitan.
Minusta jaksossa oli vain 2 hyvää laulajaa: jatkoon päässyt ukrainalainen Lisa ja karsiutunut Mimosa (jännitti, mutta paljon potentiaalia, kaunis äänensävy). Muista en tykännyt. Mun miekestä taso on ollut tällä kaudella heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tiputettiin hyvä mieslaulaja, jolla hieno saundi. Valmentajat, herätys!
Tällähän on jo albumeita ulkona, siitä vaan kuuntelemaan
Ja Uutelalta tuli eilen uusi biisi. Mikähän pointti tässä kilpailuun osallistumisessa edes oli?
Ukrainalainen Lisa ihan ylivoimainen ääni!
Tämä kausi on ollut pettymys kaikilta osin. Valitettavasti.
Kolmessa ensimmäisessä jaksossa oli tosi hyviä laulajia. Nyt katsoin 4+5 jaksot ja ei kukaan jäänyt mieleen.
Ihana Eetu-Pekka! Siinä näki miten esiinnytään ja nautitaan. Se on helppoa kun osaa, voi vaan antaa mennä. Toivottavasti saidi vielä avattua äänenaloja Maijan avulla. Upeaa taidetta skannerilla myös. Mielenkiintoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Eetu-Pekka! Siinä näki miten esiinnytään ja nautitaan. Se on helppoa kun osaa, voi vaan antaa mennä. Toivottavasti saidi vielä avattua äänenaloja Maijan avulla. Upeaa taidetta skannerilla myös. Mielenkiintoinen ihminen.
Kyllä! Karismaa löytyi vaikka muille jakaa!
Tämä viimeisin hevi-Eetu-Pekka ei iskenut minuun, vaikka ulkonäöllisesti olikin ns. uskottava. Lauloi paikoitellen hieman epävireisesti ja ääni oli jotenkin pinkeä, ei soljunut vaivattomasti. Kappalevalinta myös turhan kulunut. Mielenkiintoista skanneritaidetta teki, uusi juttu minulle.
Ekana laulanut ja jatkoon päässyt pitkätukkainen muusikko: sama vika, ääni oli omaan makuuni liian tukkoinen ja kireä. Ei tunnu hyvältä kuunnella. Sanoisin, että kannattaa pysyä siellä musiiikitekniikan puolella.
Myöskään se jatkoon päässyt Annie's Songia laulanut Idees-nainen ei ollut mielestäni mitenkään poikkeuksellinen. Jotenkin himmaili. Tuosta biisistä olen kuullut lukuisia hienompia tulkintoja. Tässä ei ollut sielu mukana.
Mimosalla oli tosi vaikea Behmin laulu, mutta suoriutui siitä yllättävän hyvin. Hänen ääni kuulosti kauniilta ja oli paljon parempi kuin moni muu jatkoon päässyt. Olisin antanut hänelle mahdollisuuden.
Opettaja oli sympaattinen, mutten pystynyt kuuntelemaan esitystä loppuun.
Lisan ääni oli ihana etenkin kertsissä kun belttasi oikein kunnolla. Laulu kuulosti puhtaalta ja vaivattomalta. Harmitti ihan, että loppui niin nopeasti.
Kemiaa-laulanut kitaramies oli tehnyt kiinnostavan sovituksen ja oli selvästi hyvä esiintyjä, mutta ääni kuitenkin aika tavanomainen. Ihmetytti, kun kutsui itseään vanhaksi, vaikka oli vasta 42 ja näytti jopa pari vuotta nuoremmalta.
En ymmärrä miksi ohjelmaan otetaan näitä duo-pareja. Tämä tosin kuulosti stemmoineen paremmalta kuin monet muut aiempien kausien duot. Mutta yksinään aika tylsiä molemmat. Näille käännyttiin varmaan lähinnä siksi, että duossa oli uutuusviehätystä tuomareille.
Summer of 69:a laulanut jäbä melko tylsä, en olisi varmaan itse kääntynyt. Jälleen kulunut biisivalinta. Karaokemeininki.
Punkpoppia laulanut poika aikoi tulla seuraava vuonna uudestaan. Älä tule. Vireen kanssa paljon ongelmia. Veljensä (?) oli komea :)
Matalaääninen suomenkielenopiskelija oli kiinnostava ja monipuolinen, muut ei jääneet mieleen.
Sanni vaihtoon. Ylimielinen, leuhka muija joka näyttää siltä ettei edes halua olla siellä.
Tänään en ole ketään ylivoimaista. Moni on ns ihan kiva.