Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus seksiin

Vierailija
12.10.2023 |

Olen ollut 7 vuotta parisuhteessa miehen kanssa. Meillä on pieniä lapsia (pikkukoululaisia ja yksi taapero). Olemme alle 40v. Joka tapauksessa ongelma on, että pitkään jo mies on velvollisuudentuntoisena kerran viikossa suorittanut seksin. Koskaan hän ei sano että haluaisi minua.. Se on aina niin päin että hän saattaa kysyä: "haluaisitko seksiä? Voidaan olla jos haluat.. mutta mun pitää pari päivää orientoitua asiaan". Seksi on selvästi hänelle ikävä velvollisuus. Seksiä kuitenkin tosiaan on melkein kerran viikossa. Itseä on alkanut enemmän ja enemmän ahdistaa, että mikä minussa on vikana. En ole ylipainoinen tai toisaalta anorektinenkaan ja muutenkin olen mielestäni ihan kivan näköinen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kerran viikossa olisi huima parannus. Tänä vuonna aviollista vaginaalista seksiä 19 kertaa, eli alle kerran kahdessa viikossa. Välillä ollut usean kerran viikkoja, sitten vastapainoksi "kuuma kesä" jossa kerran kuussa, nippa nappa.

Minä pistän seksikerrat ylös, että on mustaa valkoisella jos tulee väitteitä siitä, että "kyllä on varmasti tiheämmin". Ei ole. Eikä ole minusta kiinni. En myöskään käy päällekäyvästi vonkaamaan. Kyselen kyllä haluja, mutta jos liian useasti tulee ei-vastauksia niin käyn itsekseni masturboimassa.

On alakouluikäisiä lapsia.

M43

Ei luulisi tuossa iässä, tuossa elämäntilanteessa valittavan. Joka toinen viikko seksiä on vastaavan ikäisten miesten selkeälle enemmistölle toteutumaton toiveuni. Olisin itsekin ollut onnesta soikeana jos tuossa iässä, kun itsekin pikkulapsiarkea elin, olisi ollut seksiä joka toinen viikko. Ei ollut, ei. Seksiä oli maksimissaan kerran kuukaudessa, juuri ennen menkkojen alkua, ei muulloin. No, oliko meillä seksiä 12 kertaa vuodessa? Ei tietenkään. Jos silloin "seksipäivänä" sattui olemaan töissä ongelmia, tai meillä oli jotakin keskinäistä kinaa ollut lähimmän kahden viikon aikana, tai jos jollekin rouvan kaverille oli sattunut jotakin, tai jos telkkarista tuli joku tunteellinen elokuva, tai sitten jostakin muusta syystä rouvaa ei huvittanut, niin siinä kuussa seksiä ei tietenkään ollut. "Ei tänään, kuukauden päästä taas, ehkä". Eli seksiä oli 5-10 kertaa vuodessa. Hyvä että laitat seksikerrat muistiin, on sitten mitä muistella kymmenen vuoden kuluttua. Silloin on todennäköisesti seksikerrat kortilla. Ainakin tuon naisen kanssa.

Vierailija
22/23 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap täällä taas. Menin ostamaan netistä sellaset boombooty-trikootkin kotikäyttöön että sais vaivihkaa miehen haluja nostettua peppua korostavilla trikoilla. On kyllä niistä mulla tykännyt. Tosiaan ongelma on että miehen libido on muutenkin suht alhainen, ja sit kun meillä on 3 pientä lasta, 1v vielä valvottaa, niin kiire, stressi ja unettomuus vähentää miehen haluja. On mulla itselläkin hormonit heitelleet, kun ollut synnytyksiä ja imetyksiä (nuorinta imetän edelleen, vähentäen nyt kokoajan kun on jo 1v4kk enkä haaveile superpitkästä imetyksestä). Mutta joka tapauksessa haluan kyllä miestä useammin. Olen ottanut tavaksi masturboida kerran viikossa (joku päivä 1v:n päiväunien aikaan; en ole vielä palannut työelämään, vaikka kohta palaan) ja sen lisäksi "tarvitsen" kerran viikossa rakastelukerran puolison kanssa. En usko että puoliso masturboi kertaakaan viikossa,vaan hänelle riittää se yksi kerta viikossa (joskus tuntuu että tyyliin kerta

Se mitä tuossa kirjoitat, kertoo siitä, että teillä ei ole omaa aikaa. Se laskee haluja ja seksi ei ole suorittamista. Tuon kuvion jälkeen toivottavasti olette vielä yhdessä tai sitten järjestätte lapsillenne, jotka ovat syyttömiä toki, hoitajia oman kuvion hoitamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se mitä tuossa kirjoitat, kertoo siitä, että teillä ei ole omaa aikaa. Se laskee haluja ja seksi ei ole suorittamista. Tuon kuvion jälkeen toivottavasti olette vielä yhdessä tai sitten järjestätte lapsillenne, jotka ovat syyttömiä toki, hoitajia oman kuvion hoitamiseen."

Totta tuokin, että elämä on hirveän kiireistä eikä aikaa ole. Mut jee mies osoitti että haluaa seksiä myös eilen lauantaina (vaikka oli jo torstaina) ja saatiin kunnon sessiot vielä lauantaillekin. Ilahduttaa kyllä kovasti arjen keskellä, eikä ole niin kireä olo kun saa seksiä useammin. Tai ainakin tällä viikolla tuli useammin. Seksin aikana tuntuu että olen niin virittynyt nykyisesti että saatan saada parikin kunnon orgasmia, jos ehdin. Ja yhden saan varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän