Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näyttelee rakastunutta

Vierailija
12.10.2023 |

Miksi mies toimii näin? Pelkääkö yksinäisyyttä, että pitää olla joku rinnalle? Vaatii ammattitason näyttelemistä jos rakastunutta näytteleminen jatkuu pitkään. Jouduin tällaisen uhriksi. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On palavaa rakkautta ja sitten on järkisuhderakkautta. Järkisuhderakkaudella kai syntyy pitkät liitot, palava rakkaus polttaa molempia osapuolia ja sitten katoaa. Ehkä hänen palava rakkautensa ei palanut kovin pitkään.

Henkkoht en usko tähän. Olen ollut pitkissä järkisuhteissa mutta onnellinen en ollut koskaan. Ei se vaan riittänyt kummallekaan. Sittemmin rakastuin, palavasti ja molemminpuolisesti. Jos tämä suhde joskus loppuu, en enää ikinä voisi ajatellakaan muuta. 

Niin ei kukaan normaalilla tunne-elämällä varustettu voi jäädä pitkiin suhteisiin millään ns.järkisyillä. Jos tunnetta ei ole niin sitä ei ole. Onhan näitä, mutta silloin toinen kärsii tai sitten kaksi tyhjää kuorta elää yhdessä jolloin kummankin tunne-elämä on epänormaali. Tyhjiä kuo

Se voi myös muuttua ajan kanssa ensin syväksi kiintymykseksi ja sitten rakkaudeksi. Omille vanhemmilleni kävi niin. Menivät yhteen vain, koska tanssien jälkeen juovuspäissään tuli sekstailtua ja siitä sain alkunsa minä. Niiin aikoihin kunnollinen mies otti vaimokseen naisen, jos kerran oli raskaaksikin saattanut. Ja niinpä isä ja äiti meni naimisiin pari kuukautta ennen kuin synnyin. Ei he edes tunteneet aluksi toisiaan, ja koska ovat hyvin erilaisia persoonia, on siinä vaikeuksia ja sopeutumista puolin ja toisin ollut alkuvuosina. Mutta sen ajan ihmiset ajattlei, että kun on pappi Aamenen sanonut, yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa (ellei jotain väkivaltaa tai pettämistä ole). Omassa lapsuudessani muistan heidät aina hyvin rakastavana pariskuntana ja syvästi toisiinsa kiintyneinä, huolimatta siitä että alku oli mikä oli. Ja nyt jo 40 vuotta naimisissa, edelleen onnellisina. 

Vierailija
22/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tapailin miestä, joka tapaili myös parempituloista (olen keskituloinen) naista kuin minä. Esiintyi unelmavävynä tälle, oli naisen mökillä (mm. juhannuksena). Sieltä lähetti kuitenkin minulle viestejä, miten minä olen hänen juhannusheilansa..

Teki naisen kanssa pidennetyn viikonlopun Lontooseen, jossa kävivät mm. kalliissa ravintoloissa, museoissa ja musikaalissa. Mies lähetti minulle matkalta viestejä kellon ympäri. 

Samoin pommitti kuvilla ja viesteillä Hangon reissulta, jossa oli saman naisen kanssa niin ikään. 

Oletettavasti nainen tajusi, että mies oli hänen kanssaan vain rahan ja hyödyn takia, ja päätti suhteen.

Eräs Suomen rikkaimpia naisia oleva ei ole tällaista vastaavaa toimintaa tajunnut vuosienkaan jälkeen. Westcoast.

Ok, tämä on vain ns. hyvässä virassa ja lisäksi isällä suhteita, vaikutusvaltainen politiikassa. Lähti puoleksi vuodeksi ulkomaille päästäkseen miehestä eroon. Silti edelleen seurailen miestä somessa ja tykkäilee hänen kuvista 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tapailin miestä, joka tapaili myös parempituloista (olen keskituloinen) naista kuin minä. Esiintyi unelmavävynä tälle, oli naisen mökillä (mm. juhannuksena). Sieltä lähetti kuitenkin minulle viestejä, miten minä olen hänen juhannusheilansa..

Teki naisen kanssa pidennetyn viikonlopun Lontooseen, jossa kävivät mm. kalliissa ravintoloissa, museoissa ja musikaalissa. Mies lähetti minulle matkalta viestejä kellon ympäri. 

Samoin pommitti kuvilla ja viesteillä Hangon reissulta, jossa oli saman naisen kanssa niin ikään. 

Oletettavasti nainen tajusi, että mies oli hänen kanssaan vain rahan ja hyödyn takia, ja päätti suhteen.

Eräs Suomen rikkaimpia naisia oleva ei ole tällaista vastaavaa toimintaa tajunnut vuosienkaan jälkeen. Westcoast.

Ok, tämä on v

* tykkäilee

Vierailija
24/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse tutustuin deittisovelluksessa mieheen, jonka kanssa kirjoittelin pitkään, ja joka alkoi jo laitella sydämiä huomien toivotuksiin jne.

Viestien laittelu loppui siihen, kun ehdotin tapaamista. Työkiireet syynä, ja lopulta täysi ghostaus. Täytyy sanoa, että lievästi hämmentävää käytöstä 🤔

En sitten tiedä, oliko kiva olla olemassa "joku", jolle kirjoitella, mutta tapaamista varten en ollut riittävän kiinnosta. Parempi tietty näin, kuin että olisin huomannut "varasijani" vasta esim. pitkän tapailun jälkeen.

Jos se mies oli varattu, eikä siksi halunnut tavata. Tarvitsi vain huomiota.

Moni nainen luulee olevansa varattu, vaikka mies tapailee esim, viittä muuta naista/ vko. 

Vierailija
25/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ok, tämä on v

Ei ole virassa vaan jatkoi vanhempiensa yritystä. Mies on kova puhumaan. 

Vierailija
26/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehet pyörittää naisia

Vierailija
28/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tai *johtajat*, vaikka soveltuvuustestit ja turvallisuusselvitykset päästää korkeintaan säätiön johtoon.

Vierailija
29/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtelevat välittävänsä miehestä kun todellisuudessa ainoa mikä kiinnostaa on miehen hyväksikäyttö ja miehen rahat

Vierailija
30/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen aikanaan ollut yhdessä miehen kanssa jota en rakastanut, koska halusin lapsia ja hän oli todennäköisesti viimeinen toivoni saada oma perhe. No, yllätys yllätys suhde oli ihan kamala, ja päättyi eroon. 

Onneksi sinö olet nainen niin olet vain täydellinen enkeli joka tekee aina kaiken oikein eikä koskaan tee mitään väärää. Kaikki väärä on aina ja ikuisesti vain miesten syytä

Vierailija
31/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Naiset valehtelevat välittävänsä miehestä kun todellisuudessa ainoa mikä kiinnostaa on miehen hyväksikäyttö ja miehen rahat

Nykyään kun naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet ja usein johtavassa asemassa, niin asia on useimmiten toisin päin.

Vierailija
32/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On tosi raskasta kun tajuaa toisen toimineen näin. Itse olen rehellinen ihminen, enkä voisi koskaan kuvitella toimivani näin. Taitaa olla vain karu fakta, että toiset ihmiset ovat epärehellisiä. Itsekin olen rehellinen mutta joskus en tiedä rakastanko vai en.

Vierailija
34/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Palomies tule takaisin. Yritetään vielä.. lupaan hoivata sinua. Hieron varpaitasi iltaisin. 

Vierailija
35/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
36/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet ja sarjapetyäjät taitavat myös tuon rakkauden näyttelemisen. Jos toinen ei ole aito eikä aidosti läsnä niin jotain kummaa sellaisessa tyypissä on. Tunnekylmyys kyllä paistaa esiin kun vaan sen haluaa nähdä.

Vierailija
37/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan voisi olla sellaisen ihmisen kanssa suhteessa joka näyttelee minulle että on rakastunut minuun. Tuohan on valehtelua. Ihan feikkiä ja sumuttamista. Ehkä tuollainen näyttelevä ihminen haluaa hyötyä sinusta. 

Vierailija
38/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka näyttelee rakastunutta on ihan kusipää. Onneksi jätit sen.

Vierailija
39/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex osasi puhua niin kauniisti suhteen alussa. En ollut koskaan kuullut kenenkään puhuvan niin kauniisti ja rakastavasti minusta. Viikon tapailun jälkeen sanoi jo rakastuneensa palavasti ja että olen hänen elämänsä nainen. Antoi mm.yksi kerta minulle ruusun. Aloimme seurustella ja kaikki tuntui ihanalta. Hänen lähellään olin kuin huumattu. Sitten kaikki murentui. Hän muuttui kuin eri persoonaksi. Muutos tapahtui yhtäkkiä yllättäen. Se kaikki oli todella järkyttävää. 

Vierailija
40/52 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin niin ei kukaan koskaan loukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme