Mies pitää miehistä
Aika shokki ja tuli. 35v oltu yhdessä. Toki hänessä on viitteitä ollut. Mutta erohan tässä tuli. On rakastunut kaveriinsa jota toki on ihaillut elämänsä. Aika ontto olo?
Kommentit (75)
No yllätin mieheni kaverin kanssa. Oli myös tosi hyvä ystävä. Olikin liian hyvä. Olivat harrastaneet sek..ä pitkän aikaa. Luojan kiitos ymmärsin erota. Aina paljon nykyään tosiaan on tätä miesten kanssakäymistä?
Miehethän on 100% homoja. Homoilu alkaa jo murrosiässä masturboimalla samaa sukupuolta olevan kädellä.
Transhenkiseksi tekee sen että kuvittelevat tai fantasioivat jonkun muun käden tilalle.
Homoseksuaalisuus on vieläkin niin kielteistä, että miehet mielessään ohittaa tämän tosiasian.
Meillä myös masturbointi valheellisesti nähdään erillisenä asiana, vaikka se käytännössä on suoritettu samaa sukupuolta olevalla kädellä. Se käsi voisi olla parhaan kamun käsi. Se käsi voisi olla parhaan kamun suu tai pemppu.
Silti meidän kultuurissa siristellään silmiä ja itsepintaisesti fantasioidaan käden tilalle nainen. Sitä se ei kuitenkaan koskaan ole, vaikka kädelle laittaisi peruukin päähän ja pistäisi meikkiä kynsiin. Se ei koskaan ole oikea nainen.
Se on miehen käsi.
Mun mies oli kavereiden kanssa mökillä. Mitä touhua? Luulin et naisia on mut ei. Tämä päivänä äijät touhuaa. Ikävä et sinun pitkä avioliitto ei kestänyt totuutta.Voimia!
Vierailija wrote:
Kannattaa siihen herätä kun mies haluaa kakkoseen.
Totta! Ihmettelin kun aina halusi kakkoseen. Nyt jälkeenpäin ymmärsin
Mun mies , valmentaja, yleisurheilun puolella.Kertoi nyt että on kokoajan haaveillut miehistä. Onneksi tunnettiin vaan lyhyen aikaa. Olin tosi rakastunut. Onneksi avautui. Haaveilin jo perheen perustamisesta.
Mun mies oli kanssa valmentaja. Nuorten poikien. Olihan se outoa kokoajan. Illat vietti näiden ns valmennattimien kanssa. Nyt on parisuhteessa 25v nuoremman miehen kanssa. Onneksi erosin.Ja hän vihasi naisia. Ja pahoinpiteli minua. Nyt ymmärrän miksi.
Tämä, jotka miehiä haluaa, he tosiaan vihaavat naisia. Se on nähty. Heidän mielestään naiset on huo.ria.Sen heidän näkemysen kuulee ja aistii
Vierailija wrote:
Tämä, jotka miehiä haluaa, he tosiaan vihaavat naisia. Se on nähty. Heidän mielestään naiset on huo.ria.Sen heidän näkemysen kuulee ja aistii
Niinpä..mun ex haukkui naisia aina huoriksi. Puhui muutenkin alentavasti naisista. En silloin reagoinut. Mut nyt eron jälkeen kun hän on miehen kanssa parisuhteessa niin sen ymmärtää
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kannattaa siihen herätä kun mies haluaa kakkoseen.
Totta! Ihmettelin kun aina halusi kakkoseen. Nyt jälkeenpäin ymmärsin
Tarkoitatte kait kakkaseen?
En kyllä antais vaimolle kenkää vaikka se vähän puuhailis tyttöjen kanssa. Ei ole mun kiiniöstä pois :D
Tavallaan koko parisuhde meni roskakoriin koska mies on kokoajan haaveillut miehistä. Kyllä se tuntuu pahalta. Kuitenkin kuvittelin että minua rakastaa. Käy itse tämä läpi, sitten voit kommentoida. Ap