Mies pitää miehistä
Aika shokki ja tuli. 35v oltu yhdessä. Toki hänessä on viitteitä ollut. Mutta erohan tässä tuli. On rakastunut kaveriinsa jota toki on ihaillut elämänsä. Aika ontto olo?
Kommentit (75)
Vierailija wrote:
Kenenkään seksuaalisuus ei saisi muuttua mihinkään muuhun suuntaan elämän aikana. Olisiko ollut parempi, jos mies olisi uhrautunut ja jatkanut heteron roolin esittämistä?
Olisko voinut sen aiemmin kertoa? Miksi minun elämän piti tässä samassa romahtaa?
Jos mies kertoisi palstalla ajaneensa naisensa lesboksi niin sitä miestä lyötäisiin tällä palstalla kuin vierasta sikaa.
Nyt ap saa kannustusta ja miestä haukutaan.
Huomaatteko trendin?
Vierailija wrote:
XDDDDDDDDDDDDDDD
Mikä sinua naurattaa? Oletko saman tehnyt läheisellesi? Minä, minä paskat muista?
Vierailija wrote:
Jos mies kertoisi palstalla ajaneensa naisensa lesboksi niin sitä miestä lyötäisiin tällä palstalla kuin vierasta sikaa.
Huomaatteko t
Ajaneensa naisen lesboksi? Really?
Kamalaa kuulla, että on elänyt toisen kyhäämässä valheessa puoli elämäänsä. Tsemppiä sinulle!
Vierailija wrote:
Huomaatteko trendin?
Ajaneensa naisen lesboksi. Really?
Vierailija wrote:
HOMOUS=HYI HEL VET TI!
Luonnotonta, saatanasta.
T:mies.
Jokainen mies joka kykenee masturboimaan ja valehtelemaan itselleen että oma käsi ei ole miehen käsi ja on joku muu on potentiaalinen homoseksuaali.
Masturbointi on ensiaskel homoseksuaalisuuteen. Moni ei tätä näe ja ymmärrä koska masturbointi nähdään niin positiivisena asiana ja hyväksytään, mutta totuutta se ei poista. Mies koskettelee itseään miehen kädellä.
Vierailija wrote:
Huomaatteko trendin?
Huomaatko että tuollaisia aloituksia ei yleisesti ottaen vaan ole. Sinä elät jossain mielikuvitusmaailmassa. Mene lääkäriin.
Vierailija wrote:
Kamalaa kuulla, että on elänyt toisen kyhäämässä valheessa puoli elämäänsä. Tsemppiä sinulle!
Kiitos! Ihan pohjamudissa rakennan täällä elämää.
Huomaa että ulílauta on muuttunut maksulliseksi. Kaikki pienet veetit on täällä riehumassa.
Mun ex kertoi vetäneensä kaveriaan persikkaan ja ihan vaan uteliaisuudesta.. ja on oikeasti hetero. Joo mul hävisi fiilis samantien, hyi.
Vierailija wrote:
Mun ex kertoi vetäneensä kaveriaan persikkaan ja ihan vaan uteliaisuudesta.. ja on oikeasti hetero. Joo mul hävisi fiilis samantien, hyi.
Näitä muuten sit löytyy ja paljon. Äijien ns rakkaus on kyllä syvää
Vierailija wrote:
Huomaa että ulílauta on muuttunut maksulliseksi. Kaikki pienet veetit on täällä riehumassa.
Täällä ei ole Veeti. Ihan vanha nainen jonka mies kertoi et pitää miehistä. Ap
Joka kesä iltapäivälehdet tekee jutun siitä "dildometsästä", rekkaseisakkeen takana. Joidenkin naisten miehet siellä käy miesten kanssa, vaikka täällä aina kommentoidaan, että 'ei minun mies sellaista koskaan tekisi'.
Ne on todennäköisesti perheellisiä, naimisissa olevia miehiä, jotka sitä harrastaa, kun pitää salaa ja piilossa puuhastella noin.
Surullista, ettei miehet uskalla tulla kaapista ja olla avoimesti homoja edes tänä päivänä, kun siinä ei ole mitään väärää eikä siitä seuraa mitään huonoa. Luulisi olevan miehellekin kuluttavaa ja raskasta teeskennellä heteroa vuosikymmeniä.
Elämä roskikseen? Outoa puhetta.
- elät ja olet elänyt. Jatka elämääsi.
- etsi ja ole utelias.
Tiedä mitä kaikkien sinäkin voit vielä oppia tai ottaa tuosta menneestä mukaasi omiin arvoihisi.
Elämä on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jätä se sika
NÄYTÄ TISSIT Whorote
Opettele kirjoittamaan. Toivottavasti käyt koulua?
XDDDDDDDDDDDDDDD