Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten turmaikkunassa ei ollut hyttysverkkoa??

Vierailija
11.10.2023 |

.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Turun keskustassa oleva kerrostalo. Ei sellaisessa paikassa ole hyttysiä käytännössä ollenkaan.

Vierailija
2/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne nyt automattisena nykyään ole. Ne verkot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on myös lintuja varten. Varmaan Turussa on lintuja.

Vierailija
4/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletusritilät voi olla mutta ei kaupunkialueen kerostalojen ikkunoissa ole hyttysverkkoja. Järkyttävä tapaturma!

Vierailija
5/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on muka kerrostalossa hyttysverkko? Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut!

Vierailija
6/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kunnolla aattelemaan, kun olen lasteni kanssa Martissa kanssa asunut,kun he oli alle kouluikäisiä. Nyt lapset aikuisia. Niin kauhea tapahtuma, miten noi vanhemmat mahtaa pärjätä?

Vierailija
7/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kenellä on muka kerrostalossa hyttysverkko? Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut!

Meillä on aina ollut, ettei kissat tipu. Luulisi, että lapsiperheissäkin huomioitaisi tippumisen mahdollisuus. 

Vierailija
8/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nehän on myös lintuja varten. Varmaan Turussa on lintuja.

Ei ainakaan kaupunkialueella kukaan käytä mitään verkkoja lintujen varalta. Jos lintu lentää kerran 20 vuodessa sisälle niin sitten avataan asunnon isot ikkunat ja hätistellään se lentämään ulos.

Vierailija
9/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut yhdessäkään asunnossa paitsi 70-luvun neukkukuutiossa lähiössä. Ei kaupungin kerrostalossa sieltä ikkunasta mitään tule ainakaan korkealla.

Vierailija
10/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo on typerä keksintö.

Vierailija
11/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tietoa mistä puhutaan, kun ei ole viittausta. On vain sana ikkuna.

Vierailija
12/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on mitään hyttysverkkoja. Mutta ikkunan lukitus raolla olevaan asentoon on varmaan useissa. Niitä voi ostaa itsekin. Meillä ei ole lasta, mutta meillä on lukitus kissoja varten, enkä siltikään jätä ikkunaa auki valvomatta. Olen tämän kanssa tosi hysteerinen. 

Vierailija
13/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on myös puutaloissa tuollaisia tuuletusikkunoita ja me ei koskaan avattu niitä just putoamisen takia! Oli pieniä lapsia, koira ja kissoja.

Vierailija
14/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä turmaikkunassa

Vierailija
15/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kummassakin kerrostalokämpässä. Saa jättää ikkunat huoletta auki, ei oo huusholli täynnä kärpäsiä/amppareita/muita lentäviä ötököitä. Oli vanhoissa ikkunoissa ja ikkunaremontin yhteydessä tulivat automaattisesti asennettuina.

Vierailija
16/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siis putosi ikkunasta turun martissa. 

Vierailija
17/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään edellisessä 2001 valmistuneessa ollut kun avautumisrajoittimet, nykyisessä on vahvat verkot.

Vierailija
18/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika harvalla on mitään hyttysverkkoja. Mutta ikkunan lukitus raolla olevaan asentoon on varmaan useissa. Niitä voi ostaa itsekin. Meillä ei ole lasta, mutta meillä on lukitus kissoja varten, enkä siltikään jätä ikkunaa auki valvomatta. Olen tämän kanssa tosi hysteerinen. 

Ainakin omissa ikkunoissa se lipare alareunassa ei toimi enää kaikissa ikkunoissa. Ikkunat on vaihdettu 2000-luvulla. Ja vaikka toimiikin, en pidä mahdottomana etteikö kolmevuotias saisi sitä avattua. Kissa tietysti ei, kun peukalot puuttuu.

Vierailija
19/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuuletusikkunoissa muka yleensä ole sitä mekanismia joka estää sitä aukeamasta aivan levälleen, vai oliko päätetty tuulettaa nyt kunnolla.

Vierailija
20/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä äiti uskalsi jättää ikkunan auki ylipäätään valvomatta vai saiko lapsi sen itse auki ? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän