Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemuksia CARENA-rattaista? Onko hyvät ?

Vierailija
28.12.2006 |

Juoksurattaat eli kolmipyöräiset olisi tarkoitus hankkia...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavat rattaat, parhaat mitä meillä on koskaan ollut (on ollut Chiccoa, Brioa, Quinnya).

Vierailija
2/5 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä voi suositella, halvat olivat kyllä mutta laatu on sen mukaista. pehmeän makuukopan kiristysnarut katkesivat jo kokeillessa (!) ja se hemmetin natina, se ei lopu vaikka kuinka rasvaisi. Hävettää tuollaisilla natinakoneilla kulkea julkisilla paikoilla. Seuraavalla kerralla ostan vaikka käytettynä mutta laatumerkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolmet Carenat: 3-pyöräiset tuplarattaat, matkarattaat, ja tavalliset kuomurattaat. Kovasti tykätään.

Vierailija:

en kyllä voi suositella, halvat olivat kyllä mutta laatu on sen mukaista. pehmeän makuukopan kiristysnarut katkesivat jo kokeillessa (!) ja se hemmetin natina, se ei lopu vaikka kuinka rasvaisi. Hävettää tuollaisilla natinakoneilla kulkea julkisilla paikoilla. Seuraavalla kerralla ostan vaikka käytettynä mutta laatumerkkiä!

Vierailija
4/5 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat huollossa kahteen kertaan, moneen kertaan öljyttiin viime kesänä, ei apua. Olin kanssa jo valmis heittämään vaunut jorpakkoon, koska se kirskuna oli aivan kammottavaa. Mutta sitten yksi kerta koitettiin miehen kanssa, ja otettiin pyörät pois, pyyhittiin laakerit, ja eipä ole enään sen jälkeen kitissyt. Ilmeisesti kuumana ja kuivana kesänä oli päässyt hienoa hiekkaa niin paljon laakereihin, että ne aiheuttivat kitinän. Tuon jälkeen ei ole tarvinnutkaan pyöriä irrotella ja puhdistella.

Ja merkkinä oli myös tuo Carena Ride, ja kun kitinä ongelma saatiin hoidettua pois, olen ollut tosi tyytyväinen. Olen tuttujen lapsia joskus lykkinyt kalliimmissa vaunuissa, ja aivan hyvin Carenat pärjää vertailussa.

Vierailija
5/5 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen ne paremmiksi kuin kaverin kalliit teutonit, jotka tuntuvat työnnettäessä tosi heppoisilta. Carenat on olleet jäykät (ei liian) ja täten tuntuvat turvallisilta.

Nutinää ja natinaa ei ole ollut, ainoastaan kuomu tahtoo monttuisella tiellä tipahtaa!

Suosittelen!