Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako sellainen mies rakastaa ollenkaan, joka vanhan suhteen kariuduttua vaihtaa aina uuteen naiseen?

Vierailija
11.10.2023 |

Mun tutuissakin on ainakin yksi mies, jolla on jo neljäs nainen kierrokessa siinä ajassa kun itse olen ollut yhden miehen kanssa.

Ja kahden eri naisen kanssa hänellä jo lapsiakin. Aina kun sukset menee ristiin ja erotaan, hetken päästä on taas uusi nainen kainalossa.

Osaako tällainen mies oikeasti rakastaa vai eikö hän vain osaa elää yksin tai parisuhteessa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että osaa. Pätee myös samanlaisiin naisiin, niitäkin nimittäin on ja paljon. Olen kyllä jollain tapaa kateellinen tuollaisille ihmisille, kun itse olen just se tyyppi, joka vielä vuosienkin jälkeen on henkisesti kiinni ensirakkaudessa eikä suhde kenenkään muun kanssa tunnu edes ajatuksen tasolla hyvältä. Ja joo, olen miettinyt että pitäisi ehkä hakeutua terapiaan, koska ei tällainenkaan meininki kovin tervettä ole.

42/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I’m back! 🎱

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut näitä molemmissa sukupuolissa, mutta miehissä kyllä selkeästi enemmän.

Sitä vaan ihmettelen, että miksi kukaan suostuu olemaan se pikaratkaisu tai laastari? Tiedän monia, joiden kohdalla ei voi olla tietämättämyys se selitys. Entinen näkyy somen pari kuukautta vanhoissa päivityksissä, jne..  Missä itsekunnioitus? 

44/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla wrote:

Maskottikeisari, miten sä saat oman nimimerkkisi näkyville ja mä en? Olen kirjautunut sanoma-profiiliin mutta mun nimimerkki ei käy! Mitä teen väärin?

En osaa sanoa. Kirjauduin ihan tavallisesti. Siinä oli jotain häikkää, joten kirjauduin ulos ja sitten uudestaan sisään. Nimimerkki näkyy kyllä, mutta kaikki entiset toiminnot eivät näy samalla tavalla kuin ennen. Ei se päivitys nyt varsinaisesti palstan toimintaa kyllä parantanut. Hitaampi tämä ainakin nyt on.

Vierailija
45/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen havainnut näitä molemmissa sukupuolissa, mutta miehissä kyllä selkeästi enemmän.

Sitä vaan ihmettelen, että miksi kukaan suostuu olemaan se pikaratkaisu tai laastari? Tiedän monia, joiden kohdalla ei voi olla tietämättämyys se selitys. Entinen näkyy somen pari kuukautta vanhoissa päivityksissä, jne..  Missä itsekunnioitus? 

Jotkut luulevat kykenevänsä hoivaamaan ja rakastamaan tuollaisen miehen ehjäksi ja normaaliksi. Eivät onnistu siinä. Koskaan.