Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako sellainen mies rakastaa ollenkaan, joka vanhan suhteen kariuduttua vaihtaa aina uuteen naiseen?

Vierailija
11.10.2023 |

Mun tutuissakin on ainakin yksi mies, jolla on jo neljäs nainen kierrokessa siinä ajassa kun itse olen ollut yhden miehen kanssa.

Ja kahden eri naisen kanssa hänellä jo lapsiakin. Aina kun sukset menee ristiin ja erotaan, hetken päästä on taas uusi nainen kainalossa.

Osaako tällainen mies oikeasti rakastaa vai eikö hän vain osaa elää yksin tai parisuhteessa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokainen suree omalla tavallaan. Jos suree, suhteen päättyminen voi olla myös helpotus, vaikka rakkautta olisikin ollut. Ja joissain tapauksissa rakastaminen vain loppuu. Eikä se sitä tarkoita automaattisesti, että seuraava suhde olisi samanlainen. Kaikki suhteet ovat osapuoltensa summa.

Sitten kun kolme avioeroa vuosikymmeneen niin ehkä olisi syytä katsoa peiliin.

Vierailija
22/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa. Tuollainen ihminen on läheisriippuvainen. Toiminta kumpuaa silloin traumasta. Riippuvaisuus ei ole rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ennen kaikkea tarvitsevia. He kasvavat tai heitä kasvatetaan sellaiseksi lapsesta asti. Naiset kasvatetaan pärjäämään, miehet tarvitsemaan. Rakastuminen on miehistäkin varmasti ihan kivaa, mutta koska he tarvitsevat naista/äitiä/vaimoa (eri iässä eri naista) tuo tarve menee tunteiden edelle. Miehet ei ikinä kasva aikuiseksi sillä tavalla, että olisivat aidosti itsenäisiä.

n43

Vierailija
24/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies ei paljon rakasta. Ehkä se vaan haluaa helpon reiän ja kotiorjan?

Vierailija
25/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva aika on ainakin sen pituinen, että huomaa ettei yksinolo ole kärsimystä. Sen jälkeen voi tehdä kumppanin valinnassa muitakin kuin hätäpäisiä ratkaisuja.

Vierailija
26/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tarvitsee jatkuvasti uutta narsistista lähdettä. Suhteen aikanakin. Suhteet kariutuvat naisen halutessa aikuisen miehen.

Vierailija
27/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sillä miehellä on vaan vientiä. Kyllä erosta nyt pääsee suht nopeasti yli, vaikka rakastaisi. 

Vientiä ja tuontia. Elää niin että kukaan ei pysty olemaan hänen kanssaan.

Vierailija
28/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu klo 17:53.

Vierailija
29/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi naisille helpompaa jos tietäisi että onko mies sarjasuhteilija (yhdestä toiseen) vai väliä pitävä. Vai ajatellaanko että jokainen menee suhteesta toiseen, ellei vaikuta munkilta. Ja mitä mies etsii naisesta yleensä. Entä juoko mies tai liikaa. Mikä arvomaailma on. Jos mennään vain yhteen jonkun miehen kanssa, kaikista paljastuu ties mitä niin naisista kuin miehistä. Ja ihmiset myös muuttuvat ajan myötä, tuntuu ettei tunnista edes muita enää.

Vierailija
30/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tietenkään osaa elää yksin kun pitää saada se uusi piika heti + säännöllistä seksiä. Mistään rakkaudesta siinä ei ole kyse.

Vierailija
31/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miesvihaketju ilmiannettu klo 17:53.

Mee sinäkin äidilles itkemään.

32/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei saa elää yksin. Itse aloitin suhteen miehen kanssa joka oli eronnut parisen kuukautta sitten. Olimme yhdessä 10 vuotta ja naimisissa. Sitten mies halusi erota. Ongelmia oli, mutta niistä olisi voinut selvitä puhumalla. Ongelma vain se, että mies ei osaa puhua vaikeista asioita. 

Arvatkaa oliko miehellä uusi nainen alle kuukauden päästä ja mun jo entisestään palasina ollut sydän hajosi entistä enemmän. Tästä on nyt muutamia kuukausia, mutta kyyneleet nousee edelleen silmiin. En enää haluaisi olla miehen kanssa, mutta pahalta tuntuu silti. Aika syvällä olin eron jälkeen, mutta sieltä nyt noussut jollakin tavalla ylös.

Eikä miehen uusi suhde tule olemaan sen kummempi. Kun ei mies kerran osaa puhua vaikeista asioita, niin ongelmia on tiedossa silti. Johan tässä nyt sain mieheltä painostettua erään terveyteensä liittyvän asian josta ei ole kuulemma puhunut uudelle naiselle, vanhemmilleen eikä l

Kuulostaa siltä, että eksälläsi on ns. "välttelevä kiintymysmalli". Voi tosiaan olla, että hän tulee jatkossakin toistamaan samaa kaavaa, ellei havahdu asiaan ja työstä sitä.

Vierailija
33/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös yksi miespuolinen kaveri, joka ei kerta kaikkiaan pysty olemaan yksin. Ja yleensä ensimmäisten treffien jälkeen hehkuttaa rakkauttaan. Arvatkaa vaan miten käy, kun arki astuu suhteeseen. Kun ei se arjen eläminen olekaan enää Australian metsäpaloihin verrattava roihu, niin suhteessa onkin jotain vikaa. Toki mies ei sitä suhdetta silti lopeta, vaan roikkuu siinä ja ilkeilee naiselle kunnes nainen ei enää jaksa katsella. Ja sitten vaan Tinderiin ja seuraavaan treffikumppaniin rakastumaan. En vaan tajua.

Vierailija
34/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän monta kertaa jätettynä miehenä. Osaan edelleen rakastaa, mutta se on kerta kerran jälkeen vaikeampaa, koska ei osaa enää luottaa toiseen samoin kuin ensimmäisellä kerralla. Pari kertaa olen silti rakastunut ensimmäisen jätetyksi tulemisen jälkeen ja olen luottanut. Virheeksi on osoittautunut, mutta ehkä seuraava kerta onnistuisi, jos sellainen tilanne vielä eteen sattuu. Kovin todennäköiseltä se ei vaikuta ja minun on jo vaikea kiinnostua kenestäkään, mutta niinpä se rakkaus on onnistunut ennenkin tulemaan yllättäen, vaikka toisen puolelta onkin osoittautunut vain ihastumiseksi ja alkuhuumaksi.

Vierailija
35/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla myös yksi miespuolinen kaveri, joka ei kerta kaikkiaan pysty olemaan yksin. Ja yleensä ensimmäisten treffien jälkeen hehkuttaa rakkauttaan. Arvatkaa vaan miten käy, kun arki astuu suhteeseen. Kun ei se arjen eläminen olekaan enää Australian metsäpaloihin verrattava roihu, niin suhteessa onkin jotain vikaa. Toki mies ei sitä suhdetta silti lopeta, vaan roikkuu siinä ja ilkeilee naiselle kunnes nainen ei enää jaksa katsella. Ja sitten vaan Tinderiin ja seuraavaan treffikumppaniin rakastumaan. En vaan tajua.

Ei kestä arkea koska arjessa pitäisi pystyä muuhunkin kuin siirappiseen keinotekoiseen ns rakkauspuheeseen. Piilottelee todellisia vaikeita tunteitaan.

Kaffepulla
36/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska. Aito rakkausihminen. Rakastaa aina. Kohde vaan vaihtuu.

🇺🇦🇮🇱

Kaffepulla
37/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari, miten sä saat oman nimimerkkisi näkyville ja mä en? Olen kirjautunut sanoma-profiiliin mutta mun nimimerkki ei käy! Mitä teen väärin?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
38/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla wrote:

Maskottikeisari, miten sä saat oman nimimerkkisi näkyville ja mä en? Olen kirjautunut sanoma-profiiliin mutta mun nimimerkki ei käy! Mitä teen väärin?

Rakkausihminen. On. Yrittänyt. Bannata. Sut. 😉

Vierailija
39/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenee. Omia. Vaikeita. Tunteitaan. Aina. Uuteen. Huumaan. Kierre. Ei. Katkea. Vaan. Siirtyy. Lapsiin.

Vierailija
40/45 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastuu heti, kun saa uutta pillua.