Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko mun tutkituttaa ADHD mahdollisuus?

Vierailija
10.10.2023 |

Olen tätä joskus miettinyt, mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt kuitenkin tilanne on ollut muutaman vuoden ihan kaaoottinen. En esimerkiksi löydä työelämässä omaa paikkaani. Olen lukuisia kertoja aloittanut opintoja, jotka jää kesken, koska innostus lopahtaa. Kun aloitan uuden työn,  olen hetken innoissani, kunnes haluan taas jotain uutta. Lisäksi huolestuttava juttu on se, etten ole enää onnistunut viime aikoina saamaan uutta työtä. Pääsen haastatteluihin, mutta minut jätetään valitsematta. 

Sen verran vielä, että ongelmani alkoi jo lapsuudessa ja oikeastaan moni asia laitettiin vain vanhempien eron piikkiin tai sitten vaan sanottiin, että ehkä mä vaan olen vähän masentunut. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ystävyyssuhteet ovat usein lopahtaneet. 

Vierailija
2/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös autokoulussa oli haastetta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans alkanut epäillä, että mulla on adhd. On ollut kaikenlaista ongelmaa elämän varrella, mutta kaikki paheni sen jälkeen, kun muutin pois kotoa. Eilen luin iltapeestä (en muista kumpi) artkkelin naisesta, joka kertoi omasta kokemuksestaan, ja nyt oon entistä varmempi asiasta.

Vierailija
4/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollisuus päästä psykiatrille niin kannattaa tarkistuttaa. Jos koet elämänlaatusi kärsivän ongelmistasi, mahdolliset lääkkeet tai terapia voi auttaa.

Vierailija
5/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi kuullostaa enemmän syrjäytymiseltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme