C More - MTV Katsomo uudistus
Mielipiteitä? Uudistus astui voimaan tänään.
Itse ainakin erittäin tyytyväinen. Aiemmin oli voimassa oleva C More Sport tilaus ja tämä muuttui nyt Katsomo+ Urheilu tilaukseksi samaan 29,90 hintaan heille joilla oli voimassa oleva tilaus. Erona että C More Sport tilauksella näki pelkät urheilulähteykset, Katsomo+ Urheilulla näkee myös maksullisen sarja/elokuva-sisällön, eli käytännössä hinta halpeni minulle kun sisältöä tuli paljon enemmän samaan hintaan.
Sekin on loistava uudistus ettei eri laitteilla voi enää katsoa samanaikaisesti, yksinkatsovana olen kyllästynyt siihen että joudun maksamaan myös muiden katsomiset. Jokainen maksakoon itse katselunsa ja lopettaisi muiden rahoilla lokkeilun.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtv.fi/ohjelma/c704f5f06ba2b131dccc
Kuuluko tämä vain maksulliseen katseluun ?
(mietin irtisanko katsomo + myötä cmore tilaukseni)
No niin tänään oli pakko siirtyä mtv katsomo + asiakkaaksi.
olen pettynyt kelaukseen >> << jumittui ja helposti ehdotti vain kielivalintaa.
minnehän voisi valittaa ?
Olen jo toki laittanut palautetta suoraan mtv lle,
kuka hev.. on koodannut katsomon kelauksen.Umpi surkea kelaus.
kunpa olisi katsomo lakauettu ja c morella jatkettu.
c more oli toimiva systeemi kaikin tavoin.
Kiusallisilta on kun kelaus toimii,, periaatteella arvaa mitä tapahtuu . Eli vaikka kelpaisi eteenpäin , saattaa mennä kuitenkin taaksepäin tai tulee tkstitysvalikko.
MTV lopetti tuen useilta alustoilta ja tukeutuu nykyään täysin Androidiin. Tosi typerää luopua hybriditv tuesta. Eipä tule enää mtv sisältöjä katsottua sitäkään vähää. En ole osannut edes kaivata sitä, joten kaikki ok.
Aitta kun poistat vanhan katsomon ja lataa uuden katsomon.