Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

C More - MTV Katsomo uudistus

Vierailija
10.10.2023 |

Mielipiteitä? Uudistus astui voimaan tänään.

Itse ainakin erittäin tyytyväinen. Aiemmin oli voimassa oleva C More Sport tilaus ja tämä muuttui nyt Katsomo+ Urheilu tilaukseksi samaan 29,90 hintaan heille joilla oli voimassa oleva tilaus. Erona että C More Sport tilauksella näki pelkät urheilulähteykset, Katsomo+ Urheilulla näkee myös maksullisen sarja/elokuva-sisällön, eli käytännössä hinta halpeni minulle kun sisältöä tuli paljon enemmän samaan hintaan.

Sekin on loistava uudistus ettei eri laitteilla voi enää katsoa samanaikaisesti, yksinkatsovana olen kyllästynyt siihen että joudun maksamaan myös muiden katsomiset. Jokainen maksakoon itse katselunsa ja lopettaisi muiden rahoilla lokkeilun.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa valtavat kappalevälit sivun uudistuksen jälkeen

Vierailija
2/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo tulee kaikkiin suoratoistopalveluihin että voi katsoa/kuunnella vain yhdellä laitteella kerralla, todella epäreilua yksintilaaville kun jotkut voi jakaa tilauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toivottavasti tuo tulee kaikkiin suoratoistopalveluihin että voi katsoa/kuunnella vain yhdellä laitteella kerralla, todella epäreilua yksintilaaville kun jotkut voi jakaa tilauksen.

Niin että kun sulla ei ole kavereita niin ei tarvi olla muillakaan..?

Vierailija
4/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tilasin kun rallin lisäksi tuli myös yleisurheilua, pelkästä rallista aika kova hinta joten lopetin. Jos tuohon saataisiin vielä maastohiihto ja ampumahiihto, voisin tilata vuoden ympäri.

Vierailija
5/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niin että kun sulla ei ole kavereita niin ei tarvi olla muillakaan..?

Tuliko mieleen ettei niillä kavereilla ole välttämättä samat kiinnostukset? Oli miten oli, silti epäreilua yksinkatsovia kohtaa jos samaan hintaan voi myös jakaa.

Vierailija
6/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pas ka toimi ollenkaan

Vierailija
7/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun eräs kansainvälinen suoratoisto palvelu alkoi valvomaan ettei tunnuksia jaeta talouden ulkopuolelle, nii palstalaiset tyrmäsivät tuon asian huonona.

Vierailija
8/26 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi app ollenkaan.

Vierailija
9/26 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusittu mtv katsomo on täysin sekaisin. 

Vierailija
10/26 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Uusittu mtv katsomo on täysin sekaisin. 

Niin kuin tämä Vauva-palsta uudistuksen jälkeen. Suomalainen IT-osaaminen loistaa jälleen kerran.

Vierailija
11/26 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoksi meni, ei toimi oikein, jumittaa ja jos jää ohjelma kesken ei sitä enään tahdo löytää. Mainokset kyllä pyörii hyvin ja niitäkin on ihan liikaa ängetty puolen tunnin ohjelmaa.Aamulla aamu tv:ssä oikein kehuttiin uudistusta mutta itse en pidä jos ei paraneta katsomoa niin lopetan koko katsomon katsomisen.

Vierailija
12/26 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Cmore total+ tilaaja, päivitin katsomon sovellutuksen ja tein telian päässä tarvittavat temput. Kaikki muu on ok mutta tototv:ssä ei ole sisältöä. Kaikki muu näyttäisi toimivan. Onko joku muu huomannut saman ? Mtv:n asiakaspalvelu on täysin ala-arvoinen ja vaikuttaa että tästä surkeudesta yritetään vieläpä rahastaa (maksulliset puhelut joihin ei edes vastata)

Surkealta näyttää alku !

Vierailija
13/26 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sanoin tilauksen irti, ilmainen kytky, ennen kuin tiesin koko uudistuksesta. Peruslmaissetti riittää kaikista 

Vierailija
14/26 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy nyt liiga pelien katsominen , kun c more poistuu kokonaan.

Vierailija
15/26 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käy nyt liiga pelien katsominen , kun c more poistuu kokonaan.

Näkyy Katsomosta, sinne siirtyy c moren sisältö.

Vierailija
16/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällötys mikä uudistus. Uudessa samsungissa ei aina c more lähde käyntiin , ilman bottaamista.

Niinpä yritin katsoa Goldenboy ta katsomon puolelta, javoihan jähnä mikä haku. Todella surkea !!

puhelimrssa ei toimi ollenkaan.  Koska olen telian kautta tilannut tv paketin.

Vierailija
17/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo profiilien puuttuminen on melko vammaista.

Vierailija
18/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkesko jollakin muullakin tilaus,kirjauduin nyt sinne mtvkatsomoon ja näyttää ettei oo enää mitään tilausta jäljellä vaikka maksettu cmoressa?...mitä v*****....

Vierailija
19/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaus oli ennestään cmorella, ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
20/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/ohjelma/c704f5f06ba2b131dccc

Kuuluko tämä vain maksulliseen katseluun ?

(mietin irtisanko katsomo + myötä cmore tilaukseni)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme