Lähteekö puolisosi mukaan työmatkallesi?
Vaihdoin jokin aika sitten työnantajaa ja ens viikolla ensimmäinen työmatka, jossa yöpyminen. Olin ihan hämmästynyt, kun toimistotyöntekijä kysyi multa, että lähteekö puolisosi tai joku muu omalla kustannuksellaan matkaan mukaan, että tietää varaako yhden vai kahden hengen huoneen. Aiemmassa työpaikassa varmaan olisi onnistunut, jos olisi itse alkanut selvittämään asiaa, mutta täällä näköjään on normikäytäntö, että ennen majoitusvarausta kysytään...
Kommentit (24)
Vierailija wrote:
Öööh ei.. Puolisoni on töissä itsekin kun minä olen työmatkalla.
Me kumpikin tehdään etätöitä, että voi ne hotellihuoneessakin tehdä tai sitten kotona. TAI ylityötä tai lomaa voi ottaa. Kaikenlaisia vaihtoehtoja on toteutettu puolin ja toisin, jos kohdemaa on ollut hieman erikoisempi.
Mä olen ollut jopa kaverin mukana. Pariisissa, Berliinissä, Lontoossa ja New York. Hän on hoitanut duunit ja sitten biletetty pari päivää jälkeenpäin.
No ei todellakaan tuu mukaan. En nyt niin pihi oo että ottasin oman akan mukaan ulkomaille ryyppy,siis työreissulle.
Mä en matkusta työni puolesta. Mies matkustaa muttei ole tullut mieleenkään lähteä mukaan.