Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka nopeasti raskaaksi kierukan poiston jälkeen?

28.12.2006 |

itselläni on varattu aika o. toimenpiteeseen tammikuulle...miten muilla tärpännyt? hormonikierukasta on kysymys..ja pikkukolmosesta =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta joka tapaukses kun alettiin tehdä pikkukakkosta niin kierukka poistettiin tammikuun 7 päivä ja raskaustesti oli positiivinen tammikuun 31 päivä. tosin ollaan aika sikiäväistä sorttia mun miehen kans ja en tiedä onko sillä kuinka paljon merkitystä, että kierukasta irtoaa vielä hormonia kohtuun?! mutta kuparikierukasta lääkäri sanoi että hedelmällisyys palautuu heti niin kuin kävikin:)

Vierailija
2/8 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tehtiin ykköstä melkein vuosi, nyt kun otettiin kuparikierukka pois, niin heti tuli ekasta kierrosta raskaaksi. Kävi vielä hyvin, että kierukka otettiin sattumalta ovulaation aikaan pois joten heti tärppäs vaikka oltiin varauduttu pitkään yritykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. kierrosta plussa (eli raskaus alkoi syyskuussa), km viikko 6+5, nyt yrityskierto 7 käynnistynyt menkoilla...

Ite ´78, mies ´73, mulla yksi 9-vuotias lapsi jo entuudestaan (tärppäsi aikoinaan 2. kierrosta, 4 kk pillereiden poisjätön jälkeen).

Vierailija
4/8 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hormoonikierukka esikoisen jälkeen ja poistosta meni 2kk kun testi näytti plussaa. Nyt kolmosta odottaessa 4kk:tta poistosta ja plussaa oli :)

Vierailija
5/8 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Itsellä toisesta kierrosta eli " oppikirjan" mukaan. Kun lääkäri sanoi, että kannattaisi olla yhdet kuukautiset välissä, jotta saadaan tarkat ajat hedelmöittymiselle.

Mua ainakin " varoitteli" , että todennäköistä tulla ihan hetikin raskaaksi ja jokatapauksessa tosi pian. Onneksi näin kävi =)

Nyt rv 17+2

Vierailija
6/8 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 / 06 , joka meni tosin kesken heti rv 6 .Itsekin oli lukenut juttuja,että tulee helposti heti kierukan poiston jälkeen raskaaksi. Ei pitänyt paikkaansa mun kohdalla.

Vierailija
7/8 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukka 8.6. ja 6.7. näytti testi plussaa. Olisi tosiaan ollut hyvä, jos olisi ehtinyt olla yhdet kuukautiset välissä, jotta olisi tiennyt tarkan ajan raskauden kestolle. Mutta olen silti tyytyväinen, että heti tärppäsi :) Kävinkin sitten yksityisellä alkuraskauden ultrassa, jossa määriteltiin raskauden kesto ja laskettu aika. Se ei ole myöhemmissä ultrissa muuttunut, vaan tosi tarkkaan pystyttiin jo silloin rv 6+3 näkemään raskauden kesto. Lääkäri arveli hedelmöittymisen tapahtuneen 5 päivää kierukan poiston jälkeen eli nopeasti tosiaan tärppäsi. Esikoista " tehtiin" kolme kuukautta.

Vierailija
8/8 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuparikierukan poiston jälkeen. Hormonikierukasta voi olla kyllä vähän eri juttu?