Tuomittu epäonnistumaan tyttöystävän syntymäpäivänä
Kun mitään ei koskaan haluta kertoa, että mitä haluaisi tehdä, mitä toivoisi lahjaksi. Ja sitten vika on tietysti minussa, kun en osaa suorittaa sillä tasolla, mitä vaaditaan. Minulla lyö tyhjää, suunnitelma kyllä on, mutta jahka syntymäpäivä koittaa, niin tietää että saan itkupotkuraivarit päälleni... onneksi tässä saa vielä pari viikkoa valmistautua epäonnistumaan. Jos tämä on tätä myös jatkossa, niin mitä tässä voi enää tehdä, parin tai kolmen vuoden päästä kun syntymäpäivä tulee eteen
Kommentit (7)
Tarvitseeko sitä luonnevikaista akkaa katsella vuosi toisensa perään?
Yleensä tollaset haluaa kai jotain geneeristä*? Kukkia, ravintolaillallinen tai skumppaa ja pusuttelua leffaa katsellen? Ehkä vähän kynttilöitä tai ruusunlehtiä ympäri kämppää, että tulee vaikutelma, että olet kovastikin panostanut?
*Eivät kai he muuten voisi olettaa, että luet ajatuksia?
Sinulla on nyt valmiiksi tuollainen pitäkää tunkkinne -asenne. Jos suhteessanne oikeasti on useinkin itkupotkuraivareita, eikö olisi parempi erota? Ai niin, ethän sinä voi, kin lakkaisit saamasta ilmaista p--
Onneksi mulla ei ollut koskaan tuollaista edes avoliitossa ei ole noin vaikeaa. Mitään lahjoja ei ostella toisillemme.
Kuivalihaa olen joskus tuonut lahjaksi tai korillisen hedelmiä.
Aikuisten ei mielestäni tarvi ostaa toisilleen lahjoja. Tavallista intohimoisempi suukko suulle riittää.
Ootko kiinnittänyt tyttöystävään mitään huomiota? Tiedätkö ylipäätään mistä tykkää, tykkääkö koruista, meikeistä, sienestyksestä, agilitystä...? Ulkoilmaihminen, rauhallinen, sporttinen?
En tarkoita nyt välttämättä sinua nimen omaan, mutta on olemassa sellainen ilmiö, että ihmiset (usein miehet) eivät kunnolla tutustu (naispuoliseen) kumppaniinsa. Vaimo on sellainen arkea pyörittävä lisä elämään, eikä hänestä huomata niitä pieniä asioita - tykkääkö kultaisista vai hopeisista koruista, mikä on lempiherkku tai -ruoka, kumpi mieluummin, ranta- vai kaupunkiloma.
Minun on hankala keksiä lahjoja ihmisille, joita en kunnolla tunne, mutta helpompi niille, jotka tunnen ja keiden kanssa vietän aikaa. Ehkä tyttökaverisi haluaa tulla yllätetyksi, sen sijaan että kertoo, mitä haluaa.
Tunnistan kyllä tuollaisenkin käytöksen, että ei kerrota mitä halutaan, ja sitten ollaan pettyneitä, ja eihän se reilua ole.