Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen Grahn-Laasonen: "Pienituloisuudesta voi nousta työllistymällä"

Vierailija
10.10.2023 |

"Sanni Grahn-Laasonen (kok) ei näe tarvetta muuttaa sosiaaliturvaleikkauksia ja veromuutoksia koskevia budjettilakeja"

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009911463.html

Kommentit (1741)

Vierailija
1361/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vähän pidän tällaista kommentointia epäterveenä.

Entä jos joutuu onnettomuuteen, tai sairastuu, tai on sairastunut?

Eri juttu heillä, jos suvussa tai perheessä on omaisuutta ja rahaa. Tästä tulee mieleen kommentit masennus lähtee ku lähdet lenkille. Enkä nyt puhu masentuneista.

Sairaiden tukiinhan ei olla puuttumassa.

Ai ei vai? Kyllä minulta lähtee 160€/kk ja olen työkyvytön. Jää lääkkeistä osa ostamatta. Lääkäriinkään ei pääse ja nyt monet toiminnot siirtyvät kymmenien kilometrien päähän kun tähän saakka ovat olleet kilometrin päässä. 

Vierailija
1362/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ai ei vai? Kyllä minulta lähtee 160€/kk ja olen työkyvytön. Jää lääkkeistä osa ostamatta. Lääkäriinkään ei pääse ja nyt monet toiminnot siirtyvät kymmenien kilometrien päähän kun tähän saakka ovat olleet kilometrin päässä. 

Mikä sairaille tarkoitettu tuki pienenee? Ainakin minun työkyvyttömyyseläkkeeni sen kuin kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetaan kaikki kansanedustajiksi niin köyhyys loppuu!  

Vierailija
1364/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kun viranomaisissa on pedofiileja?

Vierailija
1365/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grahn- Laasonen vois julkaista joskus alastonkuvan itsestään.

Esimerkiksi Nykypäivän keskiaukeamalla ja intiimikohdat tietty niittien kohdalla.

Vierailija
1366/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä sairaille tarkoitettu tuki pienenee? Ainakin minun työkyvyttömyyseläkkeeni sen kuin kasvaa.

Olen työkyvytön, työttömänä, kun en saa sairauslomaa enkä eläkettä. Minulta viedään asumistuki. 

Vierailija
1367/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen työkyvytön, työttömänä, kun en saa sairauslomaa enkä eläkettä. Minulta viedään asumistuki. 

Jos et kumpaakaan saa, et ole täysin työkyvytön. 

Vierailija
1368/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos nautit työkykyisille tarkoitettuja tukia, niin totta kai sinuun osuvat ne uudistukset, joilla työkykyisiä motivoidaan töihin.

Vierailija
1369/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteliko kaikki natointoilijat, että natoon liittyminen olisi ilmaista? Eikö kukaan tajua, että nämä leikkaukset tulee nyt sen takia, että Suomi on päättänyt ryhtyä militaristimaaksi? Rahat ei mene enää ihmisille, vaan sotateollisuudelle, eli ulkomaisille psykopaattikorporaatioille. Miksi heitä kiinnostaisi suomalaisten köyhien asiat? Se menee aina näin, läpi ihmishistorian, köyhiltä otetaan rahat sotateollisuudelle. Näiden leikkausten osuminen juuri tähän hetkeen ei ole sattumaa, vaan kaikki paitsi rikkaat osallistuu nyt sotaloordien talkoisiin. Onko nyt kivaa? 

Vierailija
1370/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen puolen argumentit on ihan silkkaa öyhöttämistä mielikuvitusvihollisista, te omien hankeen hylkääjät olette ne heikot miehet jotka aiheuttaa huonot ajat ja kehtaatte kutsua sen uhreja "syöväks", ihan oikeasti ettekö te edes ymmärrä hävetä?

Vierailija
1371/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toisen puolen argumentit on ihan silkkaa öyhöttämistä mielikuvitusvihollisista, te omien hankeen hylkääjät olette ne heikot miehet jotka aiheuttaa huonot ajat ja kehtaatte kutsua sen uhreja "syöväks", ihan oikeasti ettekö te edes ymmärrä hävetä?

Niinpä. Eivät edes osaa johtaa yrityksiään niin, että jäisi työntekijöiden palkkoihin riittävästi rahaa. Aika säälittävää porukkaa. 

Vierailija
1372/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Narsisti yleensä offaa itsensä jos se erehtyy rehelliseks, nää on jo niin heikkoja ettei ne selviäis hengissä miehistymisestä.

Vierailija
1373/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niinpä. Eivät edes osaa johtaa yrityksiään niin, että jäisi työntekijöiden palkkoihin riittävästi rahaa. Aika säälittävää porukkaa. 

Haha, sä meinaat et tehtaanjohtajat alkais itse hyödyllisen id iootin hommiin? :' D

Vierailija
1374/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

raaham-laasti voi käryyntyä siellä leivänpaahtimessa vaikka ihan hiillokselle asti, hiilet kuitenkin taälteen.

Vierailija
1375/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sinun kannattaa ryhtyä johtajaksi, jos sinä osaat. Kuulemma ihan siedettävät palkkiot niissä hommissa. 

Vierailija
1376/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Työttömät ovat tämän maan syöpä. Voi kun ne saataisiin karkotettua Suomesta jonnekin niin maa olisi parempi paikka elää.

Toivottavasti saat kivuliaan syövän niin päästään sinusta eroon. Maa olisi parempi paikka elää ilman sinunkaltaisiasi itsekkäitä psykopaatteja.

Vierailija
1377/1741 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin toteamus menee samaan osastoon arbeit macht frein kanssa.

Vierailija
1378/1741 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grahn -Laasonen työllistyy ja nostaa elintasoaan puhumalla soopaa.

Vierailija
1379/1741 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuvitteliko kaikki natointoilijat, että natoon liittyminen olisi ilmaista? Eikö kukaan tajua, että nämä leikkaukset tulee nyt sen takia, että Suomi on päättänyt ryhtyä militaristimaaksi? Rahat ei mene enää ihmisille, vaan sotateollisuudelle, eli ulkomaisille psykopaattikorporaatioille. Miksi heitä kiinnostaisi suomalaisten köyhien asiat? Se menee aina näin, läpi ihmishistorian, köyhiltä otetaan rahat sotateollisuudelle. Näiden leikkausten osuminen juuri tähän hetkeen ei ole sattumaa, vaan kaikki paitsi rikkaat osallistuu nyt sotaloordien talkoisiin. Onko nyt kivaa? 

Ja sitten tosipaikassa pitää myös lähteä tapettavaksi. Ei minkään puolesta. Rikkaat johtaa bunkkereistaan käsin hyvällä palkalla. Jakavat toisistensa rinnuksiin kiiltäviä merkkejä. Mitä järkeä. 

Vierailija
1380/1741 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisi Laasonen vain tekemään tuottavia työpaikkoja. Huutelulla yläportaalta iki elätti saa huonoa fiilistä aikaan. Suunsoitosta noille raha juoksee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme