Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua seksuaalisesti pahoinpidelty? Kerro kokemuksesi.

Vierailija
10.10.2023 |

Kertokaa omat kokemuksenne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pamputti minua Jormalla

Vierailija
2/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorinen seksuaaliterapeutti käytti hyväkseen. Ensin hän koukutti valheillaan ja lopulta pakotti manipuloinnin, haukkumisen ja kontrolloinnin kautta tekemään asioita, joita en olisi halunnut tehdä. Seurausten kanssa eläminen on hirvittävän vaikeaa. Olen traumatisoitunut, itsetunto nollissa, en osaa käsitellä asioita, en päästä elämässä eteenpäin,  enkä osaa luottaa enää kehenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Polyamorinen seksuaaliterapeutti käytti hyväkseen. Ensin hän koukutti valheillaan ja lopulta pakotti manipuloinnin, haukkumisen ja kontrolloinnin kautta tekemään asioita, joita en olisi halunnut tehdä. Seurausten kanssa eläminen on hirvittävän vaikeaa. Olen traumatisoitunut, itsetunto nollissa, en osaa käsitellä asioita, en päästä elämässä eteenpäin,  enkä osaa luottaa enää kehenkään. 

Oisko Sexposta apuja ?

Vierailija
4/8 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oisko Sexposta apuja ?

Ei, heidän takiaan tilanteeseen jouduin ja heidän kouluttamansa henkilö oli kyseessä. 

Vierailija
5/8 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö pitäisi kirjoitella runkkumatskua Pervo-Peralle?

Vierailija
6/8 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jutkutettiin vauvana, ei siinä paljoa kyselty lupia minulta.

Vierailija
7/8 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen on naitu lähes väkivaltaisen kovaa

Vierailija
8/8 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies KATSOI minua metrossa kun seisoin Lululemonin leggingseissä ja kamelinvarvas näkyi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän