Onko sinua seksuaalisesti pahoinpidelty? Kerro kokemuksesi.
Kommentit (8)
Polyamorinen seksuaaliterapeutti käytti hyväkseen. Ensin hän koukutti valheillaan ja lopulta pakotti manipuloinnin, haukkumisen ja kontrolloinnin kautta tekemään asioita, joita en olisi halunnut tehdä. Seurausten kanssa eläminen on hirvittävän vaikeaa. Olen traumatisoitunut, itsetunto nollissa, en osaa käsitellä asioita, en päästä elämässä eteenpäin, enkä osaa luottaa enää kehenkään.
Vierailija wrote:
Polyamorinen seksuaaliterapeutti käytti hyväkseen. Ensin hän koukutti valheillaan ja lopulta pakotti manipuloinnin, haukkumisen ja kontrolloinnin kautta tekemään asioita, joita en olisi halunnut tehdä. Seurausten kanssa eläminen on hirvittävän vaikeaa. Olen traumatisoitunut, itsetunto nollissa, en osaa käsitellä asioita, en päästä elämässä eteenpäin, enkä osaa luottaa enää kehenkään.
Oisko Sexposta apuja ?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oisko Sexposta apuja ?
Ei, heidän takiaan tilanteeseen jouduin ja heidän kouluttamansa henkilö oli kyseessä.
Ettäkö pitäisi kirjoitella runkkumatskua Pervo-Peralle?
Minut jutkutettiin vauvana, ei siinä paljoa kyselty lupia minulta.
Perseeseen on naitu lähes väkivaltaisen kovaa
Mies KATSOI minua metrossa kun seisoin Lululemonin leggingseissä ja kamelinvarvas näkyi.
Mies pamputti minua Jormalla