Te tuhositte tämän perinteisen palstan! Hidas, kommentointi ei onnistu, errorviestejä tulee, ei lataa keskusteluja, peukut poissa
Lainaaminen ei onnistu koska ainakaan itsellä kommentointi ei onnistu, ulkoasu sekava mutta sen nyt kestää. Ongelma on se että tämä EI TOIMI. Itse olen pystynyt keskustelemaan vain tekemällä uuden keskustelun ja edes omaan ketjuun en voi vastata. Kahdesti onnistuin mutta muuten kommenttipalkki on poissa. Ja lataa niin hitaasti, ensin tarjoaa usean kerran 502 gateway ja sitten ehkä aukeaa tai sitten ei.
Miksi! Vai oliko tarkoitus saada tämä palsta lopullisesti pakettiin, liikaa moderoitavaa ja liikaa trolleja? Miksi!
Kommentit (70)
Voivoi. Nyt monelta putosi pohja koko elämältä kun ei pääse enää kokemaan huumaavaa vallantunnetta alapeukuttamalla oman agendan vastaisia viestejä aamusta iltaan.
Voivoi. Nyt monelta putosi pohja koko elämältä kun ei pääse enää kokemaan huumaavaa vallantunnetta alapeukuttamalla oman agendan vastaisia viestejä aamusta iltaan.
Tulin just käymään ensimmäistä kertaa uudistuksen jälkeen. Palsta avautuu todella hitaasti. Osassa viestejä näkyy peukun kuvat mutta vaikka niitä painaa niin mitään ei tapahdu.
Tämä uudistus on todella hyvä. Jos palsta jää tällaiseksi niin tuskin viitsin käydä juuri koskaan palstailemassa vaan käytän sen ajan johonkin muuhun hyödyllisempään!
Tulin just käymään ensimmäistä kertaa uudistuksen jälkeen. Palsta avautuu todella hitaasti. Osassa viestejä näkyy peukun kuvat mutta vaikka niitä painaa niin mitään ei tapahdu.
Tämä uudistus on todella hyvä. Jos palsta jää tällaiseksi niin tuskin viitsin käydä juuri koskaan palstailemassa vaan käytän sen ajan johonkin muuhun hyödyllisempään!
Bad gateway kun koetti lähettää viestiä
Nyt näkyy hetken taas kommenttikenttä! Nyt laitan viestin, sitten tulee 502 bad gateway, sitten tämä viesti ehkä joskus saapuu perille. Ehkä.
Eipä tarvitse enää tälläkään palstalla käydä. Hyvästi av.
Hauska tuo viestin järjestysnumero joka on aina muotoa N/N. Esim. 9/9 | 10.10.2023 | 14:04
Ketjun ensimmäinen viesti 1/1, toinen 2/2, kolmas 3/3... mitä hemmetin hyötyä tuollaisesta on? :D
aaaa bad gateway!!!!!!!!!!! fix yer servers
Voisiko olla, että palstan uudistaminen on kesken?
Nyt tuli ilmoitus jostain odottamattomasta errorista. Huoh.
Siis kiertävätkö kaikki viestit nyt Moskovan kautta vai miksi suunnaton hitaus?
- Tämä viesti on piilotettu. Viesti tulee näkyviin ostettuasi vauva.fi -kultatilin -
Vierailija wrote:
Voisiko olla, että palstan uudistaminen on kesken?
Minkä takia keskeneräinen sitten julkaistiin? Mainostulojen? Ei viitsitty testata, vaan ollaan konekaniini-avmammoja nytten?
Kyllä mulla toimii nyt paremmin, nuoletkin jo näkyy.
Vierailija wrote:
Kyllä mulla toimii nyt paremmin, nuoletkin jo näkyy.
Toimii lainaus.
Kiinnostaisi myös miksi tehtiin tämmöiset uudistukset.