Te tuhositte tämän perinteisen palstan! Hidas, kommentointi ei onnistu, errorviestejä tulee, ei lataa keskusteluja, peukut poissa
Lainaaminen ei onnistu koska ainakaan itsellä kommentointi ei onnistu, ulkoasu sekava mutta sen nyt kestää. Ongelma on se että tämä EI TOIMI. Itse olen pystynyt keskustelemaan vain tekemällä uuden keskustelun ja edes omaan ketjuun en voi vastata. Kahdesti onnistuin mutta muuten kommenttipalkki on poissa. Ja lataa niin hitaasti, ensin tarjoaa usean kerran 502 gateway ja sitten ehkä aukeaa tai sitten ei.
Miksi! Vai oliko tarkoitus saada tämä palsta lopullisesti pakettiin, liikaa moderoitavaa ja liikaa trolleja? Miksi!
Kommentit (70)
Ei pääse kirjautumaan. Mulla oli talletettuna monia hyviä ketjuja mm ruokareseptejä. Ei pääse enää niita lukemaan. Eikä näe vastauksia, joita on tullut omiin kommentteihin.
Mulla tää palsta näyttää ihan kapulaversiolta edelliseen verrattuna :D Miten tässä näin kävi, kun ominaisuudet huononi?
Vierailija wrote:
Onneksi kaverit ei hoida mitään kriittisiä järjestelmiä…
Ei ihan vielä mutta kohta kyllä kun älypuhelinkansa pääsee eduskuntaan "säätämään"...
Vierailija wrote:
Mulla tää palsta näyttää ihan kapulaversiolta edelliseen verrattuna :D Miten tässä näin kävi, kun ominaisuudet huononi?
Koska sen on todennäköisesti uudistanut joku tiimi, joka sai oppinsa 2000-luvun jälkeisessä epäopetusympäristössä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaikki mielenterveysongelmaiset vajakkitantat ketjussa valittamassa miksei pöytäkoneella pysty😁😂🤣
Millainen uuvatti keulii älypuhelimella 2020-luvulla? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Niitähän ne suurin osa valitettavasti käyttää ja räpeltää. Just yks vanha kamu sanoi että möi pöytäkoneensa pois kun on paljon "helpompaa" röhöttää sohvalla ja räplätä älypuhelimella kaikki nettiasiat sun muut yhteydenpidot. No saa räpeltää ihan keskenään. Älypuhelin tekee ihmisestä tyhmän.
Ettekö lue ylläpidon viestejä, hitaus korjaantuu parin päivän päästä kun saavat hommat tehtyä.
Toistaa samoja ketjuja haussa useita kertoja, joitakin jopa monta sivua. Lisäksi näyttää paljon otsikoita ketjuista mitkä on jo poistettu, enemmän kuin vanhassa.
On hidas,lainaukset tökkii ja vähän väliä tulee "bad gateway".
Onneksi olkoon jos tarkoitus oli tuhota palsta,siinä onnistuttiin :(
Vierailija wrote:
Kiinnostaisi myös miksi tehtiin tämmöiset uudistukset.
Ehkä se aikaisempi palstatekniikka oli ostettu kalliilla vuokralisenssillä ja tilattiin tämä uusi jonkin erityisammattikoulun atk-linjalta.
Juu moskovan hakkerit kävivät kaikkien tärkeiden laitosten ja viranomaiskanavien kimppuun ja lopulta ne iskivät tänne kaikkein pyhimpään eli vauvapalstalle.
Kuka olisi uskonut tuota ilkeyttä.