G: kuka lihoin eniten jouluna?
nyt kaikki äkkiä vaa' alle ja kertomaan tuloksia.
voittajalle palkinnoksi kilo suklaata
mulla 3kg, tosin meni elimistö sen verran sekasin jouluruokien määrästä, että nyt on ihan tukossa
Kommentit (12)
Olen nimittäin laihdutuskuurilla ja olen syönyt todella niukasti koko syksyn. Tiedän, että nyt kun söin kuin hullun 3-4 päivää niin varmasti on tullut kilo per päivä lisää....
(onneksi syksyllä tippui jo 12 kiloa!)
En ole uskaltanut vaa' alla käydä kun luulin että kiloja on tullut paljon.
Tulipa hyvä mieli. :) Kiitos kehotuksesta.
Kyllä niistä paino nousee, vielä kun pitää juoda kauheasti, kun janottaa makean ja suolaisen syöminen.
koska mitään ei ole tullu 4 päivään ulos niin kait se jo näkyy...
ap
Olen siis koko syksyn syönyt todella vähän, siis tyyliin leipä aamupalaksi ja kasviskeittoa lounaaksi ja siinä on päivän ruoat!
Nyt joulun aikaan olen syönyt kaksi lämmintä ateriaa päiväss, aamuisin ja iltaisin leipää kaksin käsin ja suklaarasian per päivä!
Että sillä lailla....
Olen itsekin laihduttanut syksyn aikana n.10kg mutta ei tullut mieleenkään vetää jouluna kaksin käsin mättöä sisään " vain koska on joulu" . Oma saldoni on nyt 500g ja sekin lähtee kunhan painelen illalla sauvakävelylle...
Ruokaakin olen syönyt varmaan tuplamääriä verrattuna normaaliannoksiini.
Numeroa en muista.
Syön suklaata ja juustoja vain jouluna. Annan itselleni oikein luvan nautiskella kaikkea makeaa ja rasvaista. Kerran vuodessa.
Ei kai kuuluisi vastata... yleensä laihdun joulun aikaan. Ei ole kuin yksi ruoka ja makeat herkut eivät maistu, ei suklaa, tortut, piparit. Kinkku, mäti ja savuporo ovat suurta herkkua ja niitä meneekin, mutta ei niillä liho.
painoa tulee viikonlopussa helposti jopa 6 kiloa. Tosin se tasapainottuu aika nopeasti, mutta kuitenkin. Nestettä jne.
pääsis nopsaan salille taas!