Vihdoin hyvännäköisiä housuja! Levenevät lahkeet ovat palanneet!
Hauskaa.
En voi sietää pillihousuja, en itseni enkä muiden päällä.
Kommentit (10)
Niin jos on länkisääret, niin ymmärrän toki.
Hyvin peittää turvonneet pohkeet joo😆
Jostain syystä tuollaiset housut muistuttaa kummelista, sattuu juhaa leukaan kun kikkailee.
Itse en ymmärrä. Näyttää halvalta. Kaikilla "muotitietoisilla" naisilla samat hiton mustat meikkivoide tahroilla varustetut housut tuolla kaupungilla. Noloa. Kaikki toistensa kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Niin jos on länkisääret, niin ymmärrän toki.
Huutonaurua. Miten tuollainen tulee edes mieleen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin peittää turvonneet pohkeet joo😆
Pohkeiden muoto kyllä näkyy löysistäkin housuista.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä. Näyttää halvalta. Kaikilla "muotitietoisilla" naisilla samat hiton mustat meikkivoide tahroilla varustetut housut tuolla kaupungilla. Noloa. Kaikki toistensa kopioita.
Ei ne pillifarkutkaan näytä hyvälle muilla kuin huippumalleilla, mutta jokaiselle niitä on kaupattu.
Vierailija kirjoitti:
Housuissa meikkivoidetahroja, täh?
Kiva kun voi ottaa 2000-luvun alun housut käyttöön, vähän kiristää kyllä vyötäröltä (eikä niin vähääkään). 😁
Olen juhlinut samaa. Ihanaa taas saada uusia levareita. Entiset onkin jo olleet aika puhki, koska välillä niitä ei myyty missään. Ihanaa, että on taas tilaa liikkua. Etenkin urheiluhousuissa mahtavaa, että saa taas leveämpiä lahkeita.