Tällä palstalla on lähes ainostaan röllejä, psykopaatteja ja narsisteja
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Siltähän tää näyttää, mutta oikeasti, kyse on ehkä vaan siitä että mode poistaa kaiken järkevän keskustelun ja jättää tänne nämä alapään haistelijat.
Ja tekee tämän kaltaisia röllialoituksia, joissa tsekkailee jäljellä olevan järkevän 15% kirjoitukset ja valmistelee näille liian fiksuille loppuvuoden ip-bannit huomista Suurta Palstan Parannusta varten ;D
Toi on kyllä totta, minäkin olen noita kaikkia, lisäksi olen vielä kusipää.
Älykäsmoukka kirjoitti:
Toi on kyllä totta, minäkin olen noita kaikkia, lisäksi olen vielä kusipää.
Voisimme seuraavaksi perustaa sivistyneen, akateemisanalyyttisen keskustelun kusipäiden ja paskapäiden vivahde-eroista. Onko siis niinku jotain eroa nesteellä ja kiinteällä ja kuinka päädyit omaan tilaasi?
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Älä unohda lampaita!!!
Ei sovi unohtaa K -piikkejäkään!
Totta!
Täti muistaa sitten maskin ja heijastinvaljaat jos uskaltaa mennä ulos!
Tietenkin muistan! En mä nyt sentään NIIN vanha vielä ole, että unohtaisin :D
Ja rölli on mitä, ei ainakaan trolli.
Vierailija kirjoitti:
Ja rölli on mitä, ei ainakaan trolli.
Tästäkin saisi hyvän, oman, noin 4000 kommenttia keräävän onpas/eipäs -keskustelunsa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää palstan tyhmyys. Joku kysyy miten keittää vettä ja sitä jankataan sitten 30 sivua. Eli ihmiset ovat julmetusti tyhmentyneet viimeisten vuosien aikana. Se ärsyttää.
Juurikin näin. Yksi tai kaksi vastaa asiallisesti kysymykseen ja loput jankkaa lillukanvarsista ja muutama tulee ilmottaan ettei keitä vettä ollenkaan kun säästää sähköä.
Kannattaa myös tutustua kohtaan nimimerkki tai kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä, niin erottuu muista "vierailijoista", aloittajista ja kommentoijista.