Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on lähes ainostaan röllejä, psykopaatteja ja narsisteja

Vierailija
09.10.2023 |

ehkä 15% palstan käyttäjistä on tervejärkisiä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä ne vähemmän selväjärkiset postaavat enemmän ja kiinnittävät enemmän huomiota häiritsevällä käytöksellä?

Itse olen mielestäni ihan selväjärkinen ihminen, ja tiedän muitakin selväjärkisiä ihmisiä jotka ainakin tuntevat Vauva-palstan ja sanovat että "Vauva.fistä voisi kysyä" jos jokin aihe askarruttaa. Moni Googlaa Vauvan keskusteluita jostain aiheesta josta etsii tietoa/mielipiteitä, esimerkkinä vaikka jokin "kannattaako myydä Emmyssä" tai ihan mitä vaan.

Mutta te palstan "röllejä" kauhistelevat itse keskitytte niihin rölleihin. Täällä on yleensä ihan mahdoton saada mitään normaalia keskustelua enää aikaiseksi. Jos mieltäni askarruttaa jokin asia, edelleen teen siitä ketjun AV:lle koska tämä on Suomen ainoa paikka missä vielä on paljon erilaisia kansalaisia keskustelemassa. Mutta hyvin todennäköisesti vastauksia tulee 0-5, ja jos vastausten määrä menee tuon yli, iso osa niistä on ilkeilyä ja provoilua.

Joskus harvoin tulee hyvä ketju, sellaisen aloituksen onnistuin tekemään pari viikkoa sitten, johon tuli parisenkymmentä sivua pelkästään asiallisia vastauksia. Olin tosi yllättynyt. Ja tavarapaljous-ketju on toinen esimerkki keskustelusta, joka pysyy asiallisena vaikka se on megapitkä. En tiedä mikä noiden salaisuus oikein on. Aihepiiri todennäköisesti?

Kukaan ei jaksa lukea

Tuossa oli just se malliesimerkki fiksusta kirjoittajasta, jolle sitten yli(s)mielinen röllijonne vastasi, ettei jaksa lukea.

Eli jokaiseen paskatrolliin novellilla vastaava täti pöytäkoneen ääressä on fiksu?😆🤣

Hän on selkeästi enemmän panostanut kirjoittamiseensa täällä kuin mitä sinä, joka teet näitä paskatrollialoituksia.

Kannattaa tutustua aloitukseen ja kommentin eroon.

Kannattaa myös tutustua kohtaan nimimerkki tai kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä, niin erottuu muista "vierailijoista", aloittajista ja kommentoijista.

Vierailija
42/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltähän tää näyttää, mutta oikeasti, kyse on ehkä vaan siitä että mode poistaa kaiken järkevän keskustelun ja jättää tänne nämä alapään haistelijat.

Ja tekee tämän kaltaisia röllialoituksia, joissa tsekkailee jäljellä olevan järkevän 15% kirjoitukset ja valmistelee näille liian fiksuille loppuvuoden ip-bannit huomista Suurta Palstan Parannusta varten ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä totta, minäkin olen noita kaikkia, lisäksi olen vielä kusipää.

Vierailija
44/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäsmoukka kirjoitti:

Toi on kyllä totta, minäkin olen noita kaikkia, lisäksi olen vielä kusipää.

Voisimme seuraavaksi perustaa sivistyneen, akateemisanalyyttisen keskustelun kusipäiden ja paskapäiden vivahde-eroista. Onko siis niinku jotain eroa nesteellä ja kiinteällä ja kuinka päädyit omaan tilaasi?

45/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Älä unohda lampaita!!!

Ei sovi unohtaa K -piikkejäkään!

Totta!

Täti muistaa sitten maskin ja heijastinvaljaat jos uskaltaa mennä ulos!

Tietenkin muistan! En mä nyt sentään NIIN vanha vielä ole, että unohtaisin :D 

Vierailija
46/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rölli on mitä, ei ainakaan trolli.

Vierailija
47/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rölli on mitä, ei ainakaan trolli.

Tästäkin saisi hyvän, oman, noin 4000 kommenttia keräävän onpas/eipäs -keskustelunsa aikaan.

Vierailija
48/48 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää palstan tyhmyys. Joku kysyy miten keittää vettä ja sitä jankataan sitten 30 sivua. Eli ihmiset ovat julmetusti tyhmentyneet viimeisten vuosien aikana. Se ärsyttää.

Juurikin näin.  Yksi tai kaksi vastaa asiallisesti kysymykseen ja loput jankkaa lillukanvarsista ja muutama tulee ilmottaan ettei keitä vettä ollenkaan kun säästää sähköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi